kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Voe, nezapomeň, že všichni co maj renaulta, se dostanou do nebe ..... protože peklo, si užijou už na zemi
Měl jsem Lagunu I....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Porad nesmyslny penize, kdyz do toho leju elf za160 litr i v litrovce nebo valvoline za 180 .
Ty to měníš často,tak to svůj účel splní s přehledem přeci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kubák> To by byla asi lepší volba.Já v tom měl jen 2.0 16V od Volva napojenou na Francouzskou převodovku...
myslím, že tohle 2.0 beňo bylo převlečený Mitsubishi, či co... 2.0 D bylo zase naopak něco z Francie/ nebo Ford..( ale je to taky na !F")...ale nejsem si moc jistej...
až do novejch XC90tek šel Volvo 2.0 diesel...
Naposledy editováno 21.03.2023 09:34:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Měl jsem Lagunu I....
Já Clio...II.... a bylo to překvapivě zábavný a nenáročný auto
t_freedom píše: myslím, že tohle 2.0 beňo bylo převlečený Mitsubishi, či co... 2.0 D bylo zase naopak něco z Francie/ nebo Ford..( ale je to taky na !F")...ale nejsem si moc jistej...
až do novejch XC90tek šel Volvo 2.0 diesel...
Mělo to na sobě vyražený Volvo.Na náš trh se v tý době dovážel jen slabší osmiventil nevim od koho,ale myslim že vlastní. Diesely byly v tu dobu 1.9ky většinou.Tam se tušim radili s PSA.Nafťáky spíš trpěly na poddimenzovaný brzdy,že kotouče vydržely s bídou 60kkm,o deskách nemluvim.Motory zas trpěly na naší naftu.Některý verze se k nám kuli tomu zase nedovážely..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A kazdej, kdo je zvyklej na Fabie, Tourany a podobny kary a sedne si do toho mojeho Scenica, tak se mu z tech sesel nechce vystupovat. Ani vpredu. Ani vzadu.
Naposledy editováno 21.03.2023 09:57:15
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PlusOne píše: Já Clio...II.... a bylo to překvapivě zábavný a nenáročný auto
Mno jako že si ho měl jeden den. Nejsou žádný dlouhodobý zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Proc maji vzorek na zadni gume???
Protože jim zbyla guma na vodu???
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.03.2023 11:30:01