kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Není náhodou vínový ?
Naposledy editováno 21.03.2023 14:25:04
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Po dalsich asi 3km uz jsem mel mokry i pravy koleno, tak jsem zastavil – tlacilo to vodu vickem chladice. Nu coz, treba ji tam bylo hodne – rikam si, abych se uklidnil.
Pak jsem koukl pod olejovy vicko a ted jsem smutnej. Z oleje je blaticko.
Vcera jsem to nastartoval, vicko oleje sundal a tlakuje to i tam a docela dost. Krome tesneni, praskly hlavy, krouzku a asi 7mi dalsich pricin me ted zajima
- jaky je worst case co se ceny opravy tyka?
- da se s tim (samosebou na min zatizeni) dojet cca 30km do servisu nebo rovnou vozejk?
Pruser je, ze jsem to nezjistil uz pri koupi cca 2 mesice dozadu. Vymluvy necham stranou – zkratka jsem to chtel a tak pri prohlidce asi dost veci opomel
Dikk!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Slavan píše: .....Z oleje je blaticko....
....da se s tim (samosebou na min zatizeni) dojet cca 30km do servisu nebo rovnou vozejk?....
Mažou se motory blátíčkem? (nebo emulzí vody a oleje?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak v tomhle počasí, se ti emulze u víčka může klidně udělat z kondenzu... měníl si olej ? Vypusť ho a uvidíš co dál
Jinak, když natočíš dvouvál a necháš otevřený víčko oleje " dejchá" to dost...to zase jo... uklidni se.
Nicméně by se s vodou nemělo nic dít...tam by to dejchat nemělo... lítaj z toho bubliny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: honzabiker> ...z tebe mluví zkušenosti... minimálně ohledně těch holení od oranžový nemrznoučky
To ne, to bylo úplně ale úplně jinak. .....Ta kapalina byla růžová.
Ale je ten Slavan Ňouma, co? že koupil takovou past, co ...co ...co říkáš Honzi ? ...( to já jsem si to aspoň rozbil sám )
Naposledy editováno 21.03.2023 15:12:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Nechcete? www.autozive.cz/dodge-challenger-za-cenu-ojete-fabie/
Dobrý,chci.Vydraž ho a když mi na to dáš nový loukotě místo těch svařovanejch,tak se kolem tří kil domluvíme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Slavan> co člověk to názor... ...jestli ti tlakuje voda a máš jí v oleji, tak vozíček...
jinak v tomhle počasí, se ti emulze u víčka může klidně udělat z kondenzu... měníl si olej ? Vypusť ho a uvidíš co dál
Jinak, když natočíš dvouvál a necháš otevřený víčko oleje " dejchá" to dost...to zase jo... uklidni se.
Nicméně by se s vodou nemělo nic dít...tam by to dejchat nemělo... lítaj z toho bubliny?
Dik, mrknu na ty bubliny v chladici.
Jinak emulze byla jen na vicku, dovnitr jsem nevidel a skrz okynko se to tvari jako oil. A ten jsem zatim nemenil, v planu to bylo a je.
Frennky píše: Ivošku, 'Radek' z Otvovic se jmenuje Radmil a oranžovej Radek je opravdu Radek
E: druhej
No a to jsem nevěděl Když mu nikdo neříká jeho pravým jménem,tak jak to má člověka napadnout
Od teď je RADMIL a hotovo Pozdrav ho prosím a KTMku taky s přáním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tvl,vobycejnej Radek,jak to muzes vubec rict? Bez a vymej si hubu mejdlem
Ty seš MEJDLO Cype
Obyč Radek a hotovovka
Naposledy editováno 21.03.2023 15:48:31
zásadní je, .... dejchá to do chlazení ? jsou hadice kamenný? dělá to bubliny?
Mrkni na ten olej a uvidíš, co uvidíš: -)
zmulin píše: Ozzy_> To bylo jen vtipný rejpnutí.Hele a myslíš,že to rychlořazení bylo dobře nastavený,nebo je to běžný,že to jde takhle rychlejš pryč.Před lety jsem se setkal s popisem problému u S1000RR,když se do něj ještě qs muselo dodělávat.Tam prej jak se odpojila baterie,tak jednotka zapomněla fragmenty nastavení a blbě to pálilo do převodovky a ničilo je to.Jestli to nebylo jen něco podobnýho.Dneska taky neni každej odborník doopravdy na všechno odborník..
Uplně zásadním problémem je že odcházeli čidla. Voda a po dvou kolech čidlo v hajzlu. Lehky odložení bajku v prachu a čidlo v hajzlu.
Jenže ty na okruhu jedeš palbu, a seš zvyklej, že to tam prostě spadne. Takže na to hamtáš ... než ti dojde že to "zrovna nefachá" tak to tam dvakrát nalouskáš pod plným přes zuby, a pak už je to načatý, a jen čekáš a cítíš jak se to zhoršuje a zhoršuje až je to na udělání převodovky nebo minimálně rupne zobáček na mechanismu řazení.
Navíc teda to původní rolingerovo rychlořazení jen konstatně vypne zapalování/vstřiky na nastavenou hodnotu, 50, 55 nebo 60 msec, bez ohledu na otáčky, kvalt, atd, to znamená že je tam spousta hraničních svavů kdy to taky není optimální.
A když vezmeš tydle dvě věci dokopy, zaprvé načatou rychlosku po tom co odešlo čidlo, a zadruhé občas zařazení v těch hraničních stavech, tak výsledek je že mě převodovky stáli víc než rok ježdění po okruzích.
Na zuzce, kde je fabrický rychlořazení nahoru a dolu, a který bere v potaz všechny podmínky je to uplně jiná písnička.
Na Yamaze raději budu při řazení ubírat plyn, než pořád dělat rychlosky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tak už víte, proč jsem měnil i motorky
Proč???
t_freedom píše: Parker1> ...to musí bejt hrozný...to ti fakt nezávidím... a lituju tě... takhle trpět... a určitě tě bolí ta ruka jak si měl zlomenou... no jak píšu...utrpení, nezávidím
ty si taky tlamička přející. Však přej, a bude ti přáno
Slavan píše: Ahoj zdejsim! Pred vikendem jsem byl poprve projet tu italsko japonskou podivnost a po asi kilometru orosena spicka na pravy bote – to jsem jeste svedl na nejakou kaluz.
Po dalsich asi 3km uz jsem mel mokry i pravy koleno, tak jsem zastavil – tlacilo to vodu vickem chladice. Nu coz, treba ji tam bylo hodne – rikam si, abych se uklidnil.
Pak jsem koukl pod olejovy vicko a ted jsem smutnej. Z oleje je blaticko.
Vcera jsem to nastartoval, vicko oleje sundal a tlakuje to i tam a docela dost. Krome tesneni, praskly hlavy, krouzku a asi 7mi dalsich pricin me ted zajima
- jaky je worst case co se ceny opravy tyka?
- da se s tim (samosebou na min zatizeni) dojet cca 30km do servisu nebo rovnou vozejk?
Pruser je, ze jsem to nezjistil uz pri koupi cca 2 mesice dozadu. Vymluvy necham stranou – zkratka jsem to chtel a tak pri prohlidce asi dost veci opomel
Dikk!
V nejlepsi pripade tesneni pod hlavou, vymenis a jezdis. V horsim praskla hlava, drahy. V nejhorsim prasklej valec, takze novej motor. Financne si to najdi po bazarech ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ty seš MEJDLO Cyoe
Obyč Radek a hotovovka
To je Legenda,ty kopytko
Slavan píše: Dik, mrknu na ty bubliny v chladici.
Jinak emulze byla jen na vicku, dovnitr jsem nevidel a skrz okynko se to tvari jako oil. A ten jsem zatim nemenil, v planu to bylo a je.
Uz jen to ze to lita vickem je divny/pravdepodobne to jde fakt do sebe.
Vylej olej, pokud bude emulze, je to jasny.
A samo s tim nejezdi, at je jeste co zachranovat ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Frennky> Nějakej Leoš Denk ...
Jj, pár baráků ode mě na kopci. Takže je bílý (nebo stříbrný)... Svět je malej