kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jede to 240. To jen k te poznamce, ze to na silnici neni. A traktor z Tenerky urcie ne. Je to spis jak Duke/Vitpilen na steroidech, co zhubnul padesat kilo! (Vit vazi 170)
pisou 225, pokud je rec o ducati. A abys dostal ze 75 koni 225 top speed, musis to nejak rozumne zprevodovat. A to uz se nam ty steroidy zacinaj vytracet :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: pisou 225, pokud je rec o ducati. A abys dostal ze 75 koni 225 top speed, musis to nejak rozumne zprevodovat. A to uz se nam ty steroidy zacinaj vytracet :)
Uplne uprimne po najezdenejch kilometrech na Svartovi od Ily ty stesky o prakticnosti jednovalcu na silnici moc nechapu. Pres dve kila to jede. Prevodovani - sice furt clovek radi, ale jinak perfektni (zvlast kdyz to tam clovek pere s quickem). Bez kontroly trakce se to furt stavi na zadni a propletes se skvirkou mezi autama lip jak na skutru. Proste idealni do provozu. A kdyby to melo misto 170 kg jen 118 kg, tak je to proste motorkarskej raj..
Podle me si stejskaj bud enduraci, kteri chteji mit extra pomalou jednicku a dvojku, Mercedesaci a Suburbanisti - tj. cestovatele pres zemekouli bez vibraci nebo hektolitrari, kteri se nemuzou chvastat hektolitrem na pumpe na dube.
DrDNA01 píše: To jsou ti GSaci. Koupi si masinu na expedici kolem svet. Navesej na to kufry jak na prejezd Sahary a pak s tim jedou za roh do Hornbachu pro krmeni rybicek..
Kurňa a přemýšlel jsem, jestli pro tři hadičky k pákovce mám nasadit ty nové kutry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: děkuji...
A čím motorovým teď MŮŽEŠ JEZDIT??? ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše:
Tak na krmení taky guuuuuuuuuudddd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak na krmení taky guuuuuuuuuudddd
Presne. Staci k tomu batuzek Ducati a hned se cejtim jako velkej motorkar..
Naposledy editováno 24.03.2023 11:38:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: ...a to jsi zapomněl ještě na kotouče a nedostavěnou garáž. Neni zač
.To je podpasovka teda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: ...a to jsi zapomněl ještě na kotouče a nedostavěnou garáž. Neni zač
A jako ten tekoucí chladič nic jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak jaký teda
Ten co tam patří ale tady kousek ho měl někdo dražší a posílat jsem si to nechtěl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: A jako ten tekoucí chladič nic jo
I Ty, Brute?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: 203
Ty máš nějakou 2009 ještě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: pisou 225, pokud je rec o ducati. A abys dostal ze 75 koni 225 top speed, musis to nejak rozumne zprevodovat. A to uz se nam ty steroidy zacinaj vytracet :)
Mně jelo SV650S 2006 tachometrových 230km/hod. a to má myslím 72 koní. Převod standartní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Mně jelo SV650S 2006 tachometrových 230km/hod. a to má myslím 72 koní. Převod standartní.
To je taky na ban, nebo se to toleruje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Uplne uprimne po najezdenejch kilometrech na Svartovi od Ily ty stesky o prakticnosti jednovalcu na silnici moc nechapu. Pres dve kila to jede. Prevodovani - sice furt clovek radi, ale jinak perfektni (zvlast kdyz to tam clovek pere s quickem). Bez kontroly trakce se to furt stavi na zadni a propletes se skvirkou mezi autama lip jak na skutru. Proste idealni do provozu. A kdyby to melo misto 170 kg jen 118 kg, tak je to proste motorkarskej raj..
Podle me si stejskaj bud enduraci, kteri chteji mit extra pomalou jednicku a dvojku, Mercedesaci a Suburbanisti - tj. cestovatele pres zemekouli bez vibraci nebo hektolitrari, kteri se nemuzou chvastat hektolitrem na pumpe na dube.
twl, úplná bestie... ...Dottore...twl, od 120 to už nejede...jakože bojuju o každej další km/h ...ale popis to je působivej, to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl, úplná bestie... ...Dottore...twl, od 120 to už nejede...jakože bojuju o každej další km/h ...ale popis to je působivej, to jo
Tys na tom akorat neumel zaradit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: To je taky na ban, nebo se to toleruje?
Tak to mně asi téma banů uniklo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
na Korsice bych si s tím vyblbnul...ale jak potřebuješ jet přes kilo... 120-150 to je pro mě už jinde... taky asi vážím o něco víc něž Ila i ty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak to mně asi téma banů uniklo...
Sejrac dostal pomyslnyho banana od Frennkieho za hrubku a Ty si sem napochodujes s "vlajkovym prevodem" na SV. Ale v klidu, tech co nedostali lepanec od Frennkieho za hrubku je tu pomalu..