překvapivě tu nemáme téma ohledně nového Tuarega. Registranti jsou tu zatím dva ... myslím s motorkou
Přemýšlíte o něm někdo?
Jeli jste testovačku?
Co si myslíte o ceně?
A o odolnosti v terénu - odložení a pády?
Důležitá věc - co dostupnost dílů od špageťáků?
Nějaké problémy se již objevily?
Za mě - měli jsme ji s kámošem půjčenou na hodinu (každej jednu), takže fakt na chvíli. Ergonomicky to bylo až překvapivě dobrý a příjemný, motorka pocitově opravdu lehká a obratná, ihned důvěra, že si s tím můžu dost dovolit. Motor se musí točit, dole to síly tolik nemá, ale na druhé straně je to 660. Motorka "chce" jet, není to na bublání krajinou Zkusili jsme jen lehký off a jak mi motorka na silnici přišla uhoupaná a vcelku měkká, paradoxně v terénu mi přišla až moc tvrdá, to mě dost překvapilo. Nicméně to byla čerstvě zajetá předváděčka a podvozek jsme nechali v setupu od nich. Zkušenost tedy krátká, ale veselá a pozitivní
O problémech jsem se zatím nedočetl. Podle advrider.com se v US prodávají jak housky na krámě, tak nevím. Nenašel jsem žádné problémy ani k motorům 660 obecně.
V outback motortek mají teď Tuarega na dílně a pracují na padácích. Komunikace s nima byla fakt super a rychlá. Termín ale zatím nevědí.
Tak co?
Naposledy editováno 02.06.2022 08:55:34
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660
Palomoto píše: zkoušel jsem vše mimo WR. Podle mně záleží na postavě a použití a opravdu si přiznat kolik bude offu a jakého. Do pořádného offu za mně jedině KTM 790-890, nebo obě verze Tenere. Do lehčího, když mně nevadí šrámy (což by mně u Italek vadilo) už může být vše. No a čistě na silnic, tak to bych si vybral něco jiného než motorku na kolech 21/18 se špunty. A je třeba vyzkoušet jaký má rád kdo motor, brzdy, podvozek, tam jsou velký rozdíly, některý jdou poznat hned i na pár km.
Za mě tedy do pořádného offu jedině "R" verzi. Standardní mi přijde super na silnici a šotolině. Tuareg je někde mezi tím (podvozkově).
Tuareg je o 2cm nižší. 790adv ne-R má pohodových 83cm, na tom by mohla jezdit i moje manželka. Můj sólo Dněpr má 84cm a i ve středním terénu je to pro mě tak akorát. (s Dněprem těžký terén nejde)
Na druhou stranu výška sedla je jen číslo, tvar sedla a motorky hraje roli. Na CRF250L mi 88cm nevadilo, ikdyž bych raději o 2cm níž. Na žádném z probíraných strojů jsem osobně nikdy neseděl.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660
Vicemene podobnou "uzitecnou" vyfikundaci ma i CFMoto 800MT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660
Mně se Aprilka líbí a celkem jsem uvažoval o koupi, ale taky znám stabilitu svých rozhodnutí. Tak aktuálně mám plán si to půjčit u Bartha na víkend a uvidíme, jestli mi to sedne nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 86 | 7.9.2024 v 07:10 assassin |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 3 | 4.9.2024 v 16:52 Krautkopf |
Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700 [1 ... 4, 5] Yamaha Tenere 700, Honda XL750 Transalp | BigEasy23 | 149 | 4.9.2024 v 15:19 bery01 |
trať enduro Yamaha Tenere 700 | Eskoun | 4 | 31.8.2024 v 16:27 tomasL6 |