Nastavit regulátor v mém okolí nikdo neumí. Když je koupí regulátor nový, je už nastavený? Asi ne, je závislý na výkoně dynama.
Tak díky za odpovědí a pěkné jaro a léto.
Není důležité na motorku vylézt, ale z ní i slézt.
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka do reflektoru JAWA 634
Dá se to přidělat přímo na dynamo, takže nebude zabírat místo pod sedlem. Já to takhle bezproblémově provozuju. Vyřeší se tím problém s dobijenim a zároveň se zachovají kladívka a původní dynamo. Stojí to cca 600 Kč tuším.
Mám pocit že se dá sehnat nové i mechanické relé, ale to vyzkoušené nemám.
Edit:
Když dobře funguje relé, tak problém s proudem není.
Hlavní světlo 35W
Zapalování dle Dočkala za jízdy 0,8 A (jestli si pamatuju správně), což je necelých 5W
Zadní světlo 5W
Blinkry 30/42 W plus odběr přerušovače
Brzda 15W
Kontrolky plus parkovačka 12-14W.
Celkem tedy bez blinkrů 74W.
Blinkry, brzda a kontrolky neběží furt, takže tam opravdu nebude problému v nedostatečném výkonu dynama. Samozřejmě když na to někdo navěsí silnější žárovky, třeba nabíječku na mobil a ještě Páva, tak už bude problém, ale v základu ne…
Výjimkou je jízda po městě. V nízkých otáčkách to prostě těch 75W nedá a pak muže být problém.
Naposledy editováno 24.03.2023 11:31:29
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka do reflektoru JAWA 634
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka do reflektoru JAWA 634
Naposledy editováno 26.03.2023 15:29:23
1 reakcí na tento příspěvek Žárovka do reflektoru JAWA 634
posílá ti dynamo fakt 75w nebo je odmagnetizované?
2 reakcí na tento příspěvek Žárovka do reflektoru JAWA 634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka do reflektoru JAWA 634
Dík.
použití homecross nebo pokud má někdo panickou hrůzu z totálně mrtvé baterie. Pro normální užívání tam stejně musí baterie být, dynamo je rádo, že na (zvýšený) volnoběh utáhne zapalování, o tom že by nějak rozumně svítily světla (brzdové!) nebo dokonce blinkry si lze nechat jenom zdát.
Další varianty by mohly být - na ČZ 175/477 - zapalko z pincka (kamarád s tím jezdí dodnes) a nebo Vape.
To sice funguje dobře (mám ho tak vím), ale pokud bych chtěl tím správným směrem ovlivnit chod (charakteristiku) motoru, tak Vape má větší moment setrvačnosti jak origo zapalování...
Pincek je na tom líp.
Ještě by se dalo uvažovati směrem k pinckovému Vape, ale tam by to potřebovalo eště navýšit světelný výkon...
Nicméně origo pincek by mohla být ta správná varianta, neb je to zároveň aj retro...a těžká dobovka... .
Před mnoha lety,kdy sme chtěli závodit, tak nic nebylo...sme špekulovali, že bysme z "hranatice" udělali soutěžní motorku...tak sme teda začali, ale mezi tým se objevily devadesátky a tak sme zasej přestali...
Nicméně ten pokus a hromada dílů tady zůstala, takže - jak říkají marxisté - vývoj se děje ve spirále - tak teda vývoj pokračuje .
Jak říká kamarád "...ak dožijem..."
Naposledy editováno 31.03.2023 18:41:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 17 | 1.8.2024 v 17:41 Peppersteak |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |