https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Kubák píše: Kvuli brzdam?
Brzdy jsou dobry. Jen nekde jsou perfektni a verim, ze na te V100 budou super. Spis obecne. Je to Ital. Umi prekvapit. Nejvic, kdyz to zrovna nepotrebujes a necim, co fakt necekas
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Tam jsem si sedl na Brevu abych zjistil jestli z toho dosáhnu na zem, v červenci téhož roku jsem tam dojel podruhé, Brevu koupil a pak teprve se na ni poprvé posadil venku, nastartoval a svezl se na ní..
To byl punk, vůbec jsem netušil co jsem to koupil, jak to pojede, jak moc se to bude srát (Franta s Pepou říkali že hodně), prostě nic
A tak to má bejt
Yura píše: PeťanBé> První Kozí v Sušici doporučuju, ale nejdřív si tam zavolej, aby předváděčka byla volná, myslím že o V100 bude teď docela zájem.
Čoveče, to si myslím taky.. Já tam nejprve teda raději cinknu, nemám to k nim úplně blízko, tak si tam udělám výlet na mojí Marfuše (XSR).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Metal_Heart píše: Ano, návštěva 1.K. je neobyčejný zážitek Najdeš ho popsaný např. v mém deníku...
Na takový zážitek se právě moc těším. Yury deník jsem četl a moc mě to čtení pobavilo, to jsem doslova hltal každý slovo. Teď si půjdu teda přečíst i Tvůj deník
Jo, bydliště sedí, nejsem žádný fejk. Podívám se ještě na stránky pana Říhy, o tom jsem vůbec nevěděl. Díky za nasměrování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Zrovna u V100 v zahraničních testech ty brzdy dost chválí Brzdy jsou silnou stránkou téhle motorky.
PeťanBé píše: Koudy01>
Zrovna u V100 v zahraničních testech ty brzdy dost chválí Brzdy jsou silnou stránkou téhle motorky.
No, on Kubak tak trosku narazi na to, jak jsem byl vyjevenej z brzd jeho SDR 1290, kdyz jsem na nej presedl ze svoji Moto Guzzi.
Tak dobre V100 asi brzdi nebude. Je tezsi. Ale jak jsem psal, verim tomu, ze brzdy budou dobry. Ona i ta moje stara a dost tezka V11 brzdi dobre.
Jinak jsem MG kupoval jako hrnek. Ani jsem na ni nesedel. Az doma. A prvni jizda byla husta. Jsem myslel, ze me klepne, jak jsem toho byl plnej. Ale bylo to i tim, ze ja na ni cekal asi deset let. Takze ta natesenost byla hodne velka.
Naposledy editováno 03.04.2023 18:00:06
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Zajímavý je, jak je pro defacto každýho, kdo si naslepo koupil Guzzi a poprvé se na ní svezl, ta jízda opojná a doslova stříkající emocema... Napsal jsem to asi dost nesrozumitelně, ale víš jak to myslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Podívám se ještě na stránky pana Říhy, o tom jsem vůbec nevěděl. Díky za nasměrování.
Je to firma Moto Ri Písek: https://www.motori.cz/ , taky to někde v deníku zmiňuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
To není jak nějakej bzučivej bezpohlavní čtyřválec nebo prostě obecně nudnej hodnej Japonec co funguje a funguje tak dobře, až by se z toho jeden posral..
Já když jel poprvé v životě na Transalpu 600, tak bych ani nepoznal, že to je dvouvál, jak to bylo nechutně hodný a plynulý a bez vibrací a prostě bez pocitu jakéhokoliv uspokojení.
Jako jo, asi tě to odveze okolo světa, ale pro mě by to bylo jet jako okolo světa taxíkem na zadním sedadle.
Já rád řídím, a když jedu, tak chci mít pocit, že řídím a ne že se vezu..
Naposledy editováno 03.04.2023 18:44:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Koudy01>
Zajímavý je, jak je pro defacto každýho, kdo si naslepo koupil Guzzi a poprvé se na ní svezl, ta jízda opojná a doslova stříkající emocema... Napsal jsem to asi dost nesrozumitelně, ale víš jak to myslím.
No, ono je i dost lidí, kteří to rychle vrací. Buď tě to dostane a okouzlí a nebo naopak na tom už nikdy nechceš jet.
Starší velký Guzziny (1100 a 1200) jsou hodně takový jiný no. Je to tak nedokonalý, až je to super. U té V100 to asi nebude už tak markantní. Ale Guzzi to furt je a bude
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
edit: já jsem to tady tenkrát taky řešil, viz vlákno
Naposledy editováno 03.04.2023 19:45:51
Yura píše: no, já na velkých dvouválech od MG v životě nejel, ale když jsem se v Sušici rozjel poprvý s V85, to bylo úplně nepopsatelný... Ten stroj se choval jako motorka. Zvukem, reakcema, třesením, ale přitom to jelo jak píchlý prase. Kdysi dávno jsem jel v originál Jeepu Willis z roku 1944. To bylo něco podobnýho, akorát zde v podání nejmodernější techniky
edit: já jsem to tady tenkrát taky řešil, viz vlákno
A to je V85 TT naprosto zcivilizovaná a hodná motorka a má jen náznak té "opravdové" Guzzi. Nejvíc "Guzzi" co jsem měl, bylo Griso 1200 8V a to bylo opravdu love or hate. Jsem rád, že značka přitahuje i nové zákazníky a pro mně jako pro ortodoxního Guzzistu to dělá imho dobrým způsobem, motorky jsou sice uhlazenější, ale pořád "to" tam je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
dva_hrnce píše: PeťanBé> protože to je prostě jiný, má to charakter a je to dobrý, dost dobrý
To není jak nějakej bzučivej bezpohlavní čtyřválec nebo prostě obecně nudnej hodnej Japonec co funguje a funguje tak dobře, až by se z toho jeden posral..
..
Naprosto vím o čem píšeš, protože jsem měl kdysi Transalpa XL 700V a v životě jsem snad nejel na víc bezpohlavnější motorce. To mělo akorát možná hezkej zvuk motoru s origo výfukem, ale po roce mě ta motorka úplně přestala bavit... Tenkrát jsem pořádně ještě ani nevěděl u jaký kategorie motorek zůstanu..
Koudy01 píše: No, ono je i dost lidí, kteří to rychle vrací. Buď tě to dostane a okouzlí a nebo naopak na tom už nikdy nechceš jet.
Starší velký Guzziny (1100 a 1200) jsou hodně takový jiný no. Je to tak nedokonalý, až je to super. U té V100 to asi nebude už tak markantní. Ale Guzzi to furt je a bude
Těch lidí, co to vrací je míň nebo víc než těch, kteří u Guzzi zůstanou? ) Mně samotnýmu už imponuje způsob uložení motoru v kombinaci s kardanem, to je nádhera, fakt... a do toho ten elegantní design Mandella... pastva pro oči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Tenkrát jsem pořádně ještě ani nevěděl u jaký kategorie motorek zůstanu..
To já asi nevím pořádně ani teď, spíš budu na stará kolena hledat něco pohodlného, těžko říct..
Breva je prostě nej a pohodlí až až, ale jestli semnou dožije, to těžko říct.
Snad ano, zatím má "pouhých" 120 tis.km, ale poslední tři roky byly takové italsky zajímavé a počítám s tím, že je otázka času, než bude pár maličkostí potřeba řešit, uvidím jak to bude finančně nákladné..
Naposledy editováno 04.04.2023 02:04:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
dva_hrnce píše: To já asi nevím pořádně ani teď, spíš budu na stará kolena hledat něco pohodlného, těžko říct..
Breva je prostě nej a pohodlí až až, ale jestli semnou dožije, to těžko říct.
Snad ano, zatím má "pouhých" 120 tis.km, ale poslední tři roky byly takové italsky zajímavé a počítám s tím, že je otázka času, než bude pár maličkostí potřeba řešit, uvidím jak to bude finančně nákladné..
Hmmm jestli jsou problémy po 100 000 km italsky zajímavé, tak by mně zajímalo, jak nazvat kámošovy problémy se Suzuki V-Strom 650, které začaly kolem 80 000 km a skončily nepojízdnou motorkou a opravami za 30 000 (palivové čerpadlo, nějaké kabely, nějaká ŘJ). To by přátelé japonských motocyklů zřejmě nazvali typickou neprůstřelnou japonskou spolehlivostí, je to tak?
V-Strom 650 je pro mě nudná bezpohlavní motorka s nezáživným motorem, byť je to véčko, ale je tu borec, co na něm má 300 000km najetých. Samozřejmě při těchto km se muselo na motorce už měnit pár zásadních komponentů, což je logický.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Souhlasím. Viděl jsem KO převodovku i u zánovní XJR 1300 a to je panečku kovadlina stroj
Pořád přemýšlím o té limitované edici Aviazione Navale, jen nevím, jestli je ta barva hezčí než bílá či červená...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Yura>
Souhlasím. Viděl jsem KO převodovku i u zánovní XJR 1300 a to je panečku kovadlina stroj
Pořád přemýšlím o té limitované edici Aviazione Navale, jen nevím, jestli je ta barva hezčí než bílá či červená...
Tak zase půjdu proti proudu, ta šedá limitka je krásná, kdyby dělali tu ve verzi S, tak bych hodně váhal kterou brát, takhle zvítězila Grigio Avanguardia.
Jinak V100 se mi z fotek taky zdála taková zvláštní a moc mně nebrala, když jsem jí viděl ale naživo, tak se to totálně otočilo a soupeří v mých očích s Grisem, které je dlouhodobě u mně top stroj. Dokonce jsem naživo změnil i názor na červenou V100, která mi přišla z fotek nudná, ale co dělá ta barva naživo v různých světelných podmínkách, to je wow.
Takže jako vždy sto lidí, sto chutí a není nic jednoduššího než všechny příkré soudy ignorovat, sebrat se a jít vše vočíhnout a vyzkoušet na vlastní kůži. Motorku člověk kupuje pro sebe a mně je upřímně totálně ukradený, co si o mojí motorce myslí někdo jinej
Naposledy editováno 06.04.2023 08:10:45
Když tak koukám na "reálný" fotky a ne na ty "propagační" nebo jakože "komerční" u tý limitky, tak na některých těch fotkách se mi líbí a na některých moc ne. To ta bílá a červená se mi líbí na všech fotkách, takže je to rozhodnutý.
3 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Yura píše: Já to na živo ještě neviděl. Příští tejden jedem do Sušice s ženskou, kouknout na Brevu, tak si tu V100 konečně prohlídnu zblízka. Pokud jde o mě, tak bych bral tu šedo-zelenuo verzi, centenario tomu říkali, to se mi líbí moc. Ale já nejsem cilovka pro v100, je to naháč takže nic pro mě. Na tom motoru mi chybí pořádný žebra, proč je tam nenechali? To co tam je, toje jak oškubanej brojler.
Tak žebra nejsou potřeba, je to vodník a rozhodně mi tam teda nechybí, bude se to i líp mýt
Jinak V100 si myslím, že určitě není naháč, má to celou horní kapotáž, výsuvné plexi a spodek kapotáž nepotřebuje, tam to supluje motor touto optikou je vlastně naháč i V85, naháč s velkým plégem....
Naposledy editováno 06.04.2023 10:02:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Honzus75 píše: Tak žebra nejsou potřeba, je to vodník a rozhodně mi tam teda nechybí, bude se to i líp mýt
Jinak V100 si myslím, že určitě není naháč, má to celou horní kapotáž, výsuvné plexi a spodek kapotáž nepotřebuje, tam to supluje motor
No potřeba nejsou, ale vizuálně tam chybí. Já vím že je to vodník, ale třeba Honda VTX - taky vodouchy, a jaký to má nádherný žebrování. Už jen pro zachování ducha značky bych je tam nechal. Těch pár deka hliníku....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 37 | 1.12.2023 v 15:46 Kohlstein |