AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 04.04.2023 14:15:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Verdom> Když sem prodával a vyklízel tátovo zahradu, tak pod střechou bylo mimo jiné cca 5 m3 geodetických nivelačních latí Nepochopíš.
Ty šly do šrotu. Ale pásma nebo celty sem nevyhodil s vzdy, když se stavil někdo ze znamych, tak dostal něco s sebou, dokud se to nesnížilo na akceptovatelný počet.
Ještě nám pár teodolitů. Jeden mají děti na koukání na a planety...
Kdybys tam měl pásmo navíc, tak bych měl zájem. Možná i nivelační lať bych vzal.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jawka je samozřejmě seřízena, benzín nový, karburátor vyčištěn, jiskru háže. Prostě přisává falešný vzduch (už to poznám, není to první stroj, který spravuji s touhle diagnózou). Napadá mě taky nekvalitní těsnící papír. Starý byl z papíru a byl akorát těsný, nový je jako tvrdý papír z papírnictví a nevěřím mu. Vyrobil jsem si proto nový z takového růžového těsnícího papíru a problém to nevyřešilo.
Napadá mě jen koupit celé těsnění a přetěsnit to včetně gufer.
Kdysi problém nebyl, 350 startovala za každého počasí za každé teploty nejpozději na 4. našlápnutí. Asi to budou gufera, protože se to startování průběžně zhoršovalo a musel jsem si hrát s štelovacím šroubkem volnoběhu.
Jen jestli to někdo z vás neřešil a jestli mu výměna gufer nevyřešil problém.
A ještě dotaz, je elektrika 639 stejná jako na 640? Díval jsem se do schéma obou a nějaké rozdíly jsem nenašel. Budu měnit elektriku, tak jestli tam není nějaká zrada.
>Kafi stahovák stojí cca 100,-, tak to by bylo zbytečné mi půjčovat. V domě motocyklů v Ostravě si ho za cenu poštovného koupím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Tohle je v pohode. To se vyklizi dobre. Ale ruzny cihly, stary kridlice, desky, palety, plechy, zeleza, potrubi, roury, stary funkcni spotrebice, nabytek, kola, sloupy, sloupky....no proste veskerej material a vsechno, co funguje, kdyz nekdo vyhazuje. To je peklo.
tak to dobře znám,já stále vyhazuji ještě-že máme na dědině sběrný dvůr a to zadarmo
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vážení Jawablázni, jsem asi blázen. Přemýšlím o něčem jiném, než je Jawa 660. Dnes jsem ji odvezl do servisu. Jel jsem na ní od září poprvé. Poprvé s novým sedlem. V servisu udělají brzdy. Jenže po jedné sezoně si opravený tachometr-přístroje zase ukazují co chtějí.
Takže : sedlo je nové, vypadá hezky, sedí se na něm dobře, ale jsou zřetelně cítit vibrace neboli "práce" pístu v motoru. Není to moc příjemné. Palubka je - jak už psal Hrnous - prakticky neopravitelná. Koupím jinou, novou, ale časem si zase začne dělat co chce. Dnesujeto cca 45 km, tacho ukázalo ujeto 430. A při asi padesátce v obci ukazuje, že jedu 180...Takže problém č. 2... A problém 3 - přední tlumiče jsou po opravě, ale bez záruky, jsou vyrezlé a čekám že brzo budou téci zase. Baví mně řešit problémky a vymýšlet vylepšení motorky, ale tohle už začíná zoufalství. Na tachometru nic nevymyslím. Sedlo už znovu přešít nedám. A ty teleskopy ? Seženou se vůbec ?
Jawu si nechám, ale uvažuju, že jen na dlouhé cesty - motodovolené a srazy Jaw plus naše Jawablázní jízdy. K běžnému ježdění , což je tak 7000 km ročně asi seženu něco jiného. Něco, co má normální servis, k čemu jsou díly. Bud' skútra 500 ccm nebo motorku 800 a výš. Adenium pro běžné ježdění - asi už ne...řešení vidím nechat ji opravit a dál ji šetřit.
Rozhoduju se, že musím udělat redukci. Prodat skútra a panelku. Místo nich jeden stroj. Místo na další už opravdu nemám.
Už jsem volal na inzerát BMW 1100 R. Je zamluveno. Uvidím. Dál Brevu 1100, zatím čekám co prodejce. A mám vyhlédnuto BMW R 850 R.
Jawu mám rád, 660 sice můžu donekonečna chválit, ale čeho je moc...
Naposledy editováno 04.04.2023 19:03:43
Jawu si nechám, ale uvažuju, že jen na dlouhé cesty
To je asi blbost, když nefunguje. Chápal bych: "jen na krátké cesty a srazy." Jet 1000km z tramtárie domů s vyteklýma tlumičema, nefunkčníma brzda a nebo tachometrem, co si ukazuje, co chce, je trochu otrava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ty bavoraky i ta breva jsou dost obludy...nechci tě podceňovat ani urazit, ale většinou je chlapi, v tvém věku a tvoji tělesné konstituce, mění za něco lehčího...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
SkotyCZ píše: Omlouvám se, že píšu později, ale nemám čas a k PC sednu jednou za týden.
Jawka je samozřejmě seřízena, benzín nový, karburátor vyčištěn, jiskru háže. Prostě přisává falešný vzduch (už to poznám, není to první stroj, který spravuji s touhle diagnózou). Napadá mě taky nekvalitní těsnící papír. Starý byl z papíru a byl akorát těsný, nový je jako tvrdý papír z papírnictví a nevěřím mu. Vyrobil jsem si proto nový z takového růžového těsnícího papíru a problém to nevyřešilo.
Napadá mě jen koupit celé těsnění a přetěsnit to včetně gufer.
Kdysi problém nebyl, 350 startovala za každého počasí za každé teploty nejpozději na 4. našlápnutí. Asi to budou gufera, protože se to startování průběžně zhoršovalo a musel jsem si hrát s štelovacím šroubkem volnoběhu.
Jen jestli to někdo z vás neřešil a jestli mu výměna gufer nevyřešil problém.
A ještě dotaz, je elektrika 639 stejná jako na 640? Díval jsem se do schéma obou a nějaké rozdíly jsem nenašel. Budu měnit elektriku, tak jestli tam není nějaká zrada.
>Kafi stahovák stojí cca 100,-, tak to by bylo zbytečné mi půjčovat. V domě motocyklů v Ostravě si ho za cenu poštovného koupím.
Kam všude jsi nacpal ten těsnící papír? Pokud i mezi bloky, tak tam u motoru 638 nemá co dělat, u 634 rovněž....
Největší problém s falší je u kahotek mezi karbanátkem a samotnými válci... Někde dříve jsem tu psal, jak to orovnat,aby problémy nebyly...
Gufera dát můžeš, ale nejdřív otestuj, jestli si to necucá na těch svodech....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: kehaj> To je u nás, nebo v Německu ? Vidím tam Škodu 120, úzkou...
Vážení Jawablázni, jsem asi blázen. Přemýšlím o něčem jiném, než je Jawa 660. Dnes jsem ji odvezl do servisu. Jel jsem na ní od září poprvé. Poprvé s novým sedlem. V servisu udělají brzdy. Jenže po jedné sezoně si opravený tachometr-přístroje zase ukazují co chtějí.
Takže : sedlo je nové, vypadá hezky, sedí se na něm dobře, ale jsou zřetelně cítit vibrace neboli "práce" pístu v motoru. Není to moc příjemné. Palubka je - jak už psal Hrnous - prakticky neopravitelná. Koupím jinou, novou, ale časem si zase začne dělat co chce. Dnesujeto cca 45 km, tacho ukázalo ujeto 430. A při asi padesátce v obci ukazuje, že jedu 180...Takže problém č. 2... A problém 3 - přední tlumiče jsou po opravě, ale bez záruky, jsou vyrezlé a čekám že brzo budou téci zase. Baví mně řešit problémky a vymýšlet vylepšení motorky, ale tohle už začíná zoufalství. Na tachometru nic nevymyslím. Sedlo už znovu přešít nedám. A ty teleskopy ? Seženou se vůbec ?
Jawu si nechám, ale uvažuju, že jen na dlouhé cesty - motodovolené a srazy Jaw plus naše Jawablázní jízdy. K běžnému ježdění , což je tak 7000 km ročně asi seženu něco jiného. Něco, co má normální servis, k čemu jsou díly. Bud' skútra 500 ccm nebo motorku 800 a výš. Adenium pro běžné ježdění - asi už ne...řešení vidím nechat ji opravit a dál ji šetřit.
Rozhoduju se, že musím udělat redukci. Prodat skútra a panelku. Místo nich jeden stroj. Místo na další už opravdu nemám.
Už jsem volal na inzerát BMW 1100 R. Je zamluveno. Uvidím. Dál Brevu 1100, zatím čekám co prodejce. A mám vyhlédnuto BMW R 850 R.
Jawu mám rád, 660 sice můžu donekonečna chválit, ale čeho je moc...
Aha... Už je to prostě moc sraček i na zarytého fandu mrtvého koně....
Na to BMW se vyser... To by sis trochu polepšil, ale to jsou taky kundy co žerou peníze a mají zbytečné bolesti, bez jakkoli pozitivního dopadu na jízdu jako takovou...
Guzzi bych taky vynechal, pokud chceš spolehlivou věc, protože tam je to panna/orel...
Kup si nějakého Japonce... Rozhodni, zda chceš něco vyloženě cestovního, nebo i na polnici a podle toho vyber... Ono by tě při tvém tempu uspokojilo třeba i CB500X, to má taky cca 50 koní, jako ten tvůj wergl a je to dvouválec....
Pokud chceš něco větřího, je tu Transalp, Je tu Tracer ve dvou kuabturách, je tu Tenérka ve dvou kubaturách, je tu nová verze Afiky, je tu Vstrom ve dvou kubaturách, je tu Varadero, ....
Jeslti si nejsi jistý, tak si kup něco ojetého, třeba to Varadero... Je za pár korun, má to 100 koní, jede to až běda a nejsou s tím problémy... Lepší jak nějaké vyjebané BMW, se kterým budou zase jen problémy... Pokud chceš BMW, tak si kup nové... Na ojetiny BMW s kdovíjakým původem se vyser, pokud se na ně nevysereš, dobře ti tak. A co píšou v inzerátu u nich tuplem neber vážně...
Naposledy editováno 04.04.2023 21:27:31
Wenca24 píše: Milan1963> Přiznej se..psal jsi to prvního a poslal až teď
Ty bavoraky i ta breva jsou dost obludy...nechci tě podceňovat ani urazit, ale většinou je chlapi, v tvém věku a tvoji tělesné konstituce, mění za něco lehčího...
To jsem očekával, že si načte z údajů.....
A taky jsou to celkem dost sráče..... To je lepší nechat jiným....
bimbo750 píše: Dnes měl pan general pohřeb.....100let...pilot RAF
100 let. Dobrej věk....
Z toho našeho komunistického generála na hradě, pro změnu konečně vypadla první rozumná věta.... Že by bylo amorální, aby si poslanci přidali, když oholili geronty, kteří desítky let makali, abychom se dostali tam, kde jsme......
Naposledy editováno 04.04.2023 21:30:56
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Živnost ted' pokulhává, lidi nemají peníze na zbytné věci a z platu se moc neušetří. Když jsem dnes četl, že škodováci dostávají plus 10 %.....my už dva roky ani procento, automotive na to prostě nemá. Nevím,jak to v MB dělají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nevím, proč se pořád dívíš, že skutr funguje. Normálně to je tak vymyšlení, vyvinuté, udělané, že to vydrží kurevskou dřinu a moc to nechce. Je to něco jako automatická pračka ve velké family. Prostě dře, moc toho nechce a nepindá. Člověku jenom chybí to svědění v prdeli, co na jawě, jestli to jako vydrží a dojede, protože u toho skutru je to tak nějak samozřejnost, stejně jako u většiny nových nečeských a neindických motorek. S tím, že ti Indové jsou na tom asi trochu líp.
laďa-prášil píše: Milan1963> No já nevím, jak kupuješ motorky, ale motorky jsou prostě věc, bez které se (ne) obejdeš. Takže většina lidí ji kupuje, když se jim na ní něco líbí. Motorku si vysníš a pak si takovou koupíš, která má aspoň něco z toho, po čem toužíš. Když pán neví, co vlastně chce, těžko je mu vyhověti, To je lepší doma seděti a na zádech se škrábati-
Nevím, proč se pořád dívíš, že skutr funguje. Normálně to je tak vymyšlení, vyvinuté, udělané, že to vydrží kurevskou dřinu a moc to nechce. Je to něco jako automatická pračka ve velké family. Prostě dře, moc toho nechce a nepindá. Člověku jenom chybí to svědění v prdeli, co na jawě, jestli to jako vydrží a dojede, protože u toho skutru je to tak nějak samozřejnost, stejně jako u většiny nových nečeských a neindických motorek. S tím, že ti Indové jsou na tom asi trochu líp.
To že to funguje a vždy dojede je prostě normální.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |