kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Sedim tu a vybiram prachovky a simerinky do vidli. Jaky mate zkusenosti? Ma smysl kupovat OEM, nebo staci levnejsi Athena/All Balls a nebo se mam placnout pres kapsu a poridit dvakrat drazsi nez OEM od SKF, navic v hnusne zelene barve...? Cenove je to pekne odstupnovany - nejlevnejsi 7 kil, OEM dvanact kil a SKF pres dva litry.. Ale zase kdyby se to sudlalo s temi SKF lip a vidle byly citlivejsi, tak proc ne. Ale zas aby to do mesice nevyteklo zase...
Athena je v pohodě, doporučuji (mj. to je dnes japonský NOK, který Athenu koupil ) Hlavně NE: Ariete a All Balls.... SKF poznáš, hlavně na životnosti, u MX nebo endur, co jezdí ve sračkách...
Naposledy editováno 06.04.2023 06:13:05
t_freedom píše: Ozzy_> heč, mě vic cinkaj...
To MB čko tím motorem a převodovkou myslím dost ztratilo na ceně...
On to taky nema nikdo kvuli cene Jezdi to takhle uz od dob, kdy to slouzilo jako normalni rodiny sauto kdyz jsem byl malej kluk.
Ale kdyby slo.o cenu, je k tomu i origi rychloska, i origo celej motor. Ale proc? Aby to hur jelo? Vizualne nikdo nepozna ani prd, to musis bejt velkej odbornik aby sis vsimnul jinak barevnyho fleku na hlave, nebo pod autem o 10cm delsi prevodovky
To si spis kazdej vsimne zrcatka ktery to origo nemelo ... Ale bez nej by to nemohlo byt na normalnich cislech ...
Naposledy editováno 06.04.2023 06:37:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: oioi01> jj, nechtělo se ti škrábat auto, tak tě zeškrábou z asfaltu
Ale prd, zeme uz je od slunicka trochu nahrata....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jasny, to jsem pobral i ja, i kdyz na to nevypadam..
Ale on ten Mustang mezi lety 67-70 se hodne trefuje do myho vkusu a dovedl bych si se v tom predstavit.. A asi by mi bylo fuk, jestli Eleanor, gt500, 428 Cobra, 429 Boss nebo jeste nejak jina mutace..
vezmi dva, mně se to taky moc líbí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Strakon > všechno tomu napovídá a směřuju to tam...
Naposledy editováno 06.04.2023 06:37:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> Ocelový víc cinkaj, kdyź na ně ťukneš něčím kovovým
Já to zkoumání nechám asi na vás na Trojkámenu a budu vás u toho s pivem pozorovat...ťukejte, zkoumejte ať to nějak vyřešime
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DrDNA - muzu ti objednat Ktech (NOK) za nakupku...
SKF je nejlepsi, ma nejnizsi treni... jestli to potrebujes je otazka....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...když mě začaly týct, procházel jsem fóra a kontakty na to kdo je má udělat. Zjistil jsem mimo jiný to, že několik lidí odrazovalo od koupě normalizovanejch gufer na průměr kluzáku a doporučovali originál sadu. Neorigo gufera prý vytečou do 5-7tkm. První repas jsem proto udělal originální sadou...
Druhej jsem dělal u někoho jinýho a kladl mu to samé na srdce, odkejval a udělal, při placení jsem se divil jak je to levný ( on se usmíval, že prej nesmím platit zloděje a když jsem se zeptal jestli je tam origo Öhlins, řekl že koupil originál NOK dle průměrů kluzáků - řekl jsem mu, že dohoda byla jiná a že se mi to nelíbí a on byl uraženej že mi "ušetřil prachy" a já si ještě stěžuju) ... po 4,5tkm mi to vyteklo ... tedy dala se tam origo sada ... a držej dodnes ... co víc chceš ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chci tím říct, že to zjevně není jen má zkušenost
P_B píše: Ty jedeš (dřeš jak otrok) a ještě se mi z toho točí hlava
...mě taky... je to super prácička to dělat sám...poskládat spacery, hlavně to vymyslet ( protože, to na mě při rozborce všechno vypadalo a věděl jsem pyču) ...ale dávat to tram sám...twl zlatej letmáč!