Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky
Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
mRKEF> Kdysi tady u nás bývala CRF 250 L, ale za mě to má strašný motor, brutální šicí stroj, těžký. Ta motorka mě ničím neoslovila. Rád bych vyzkoušel CRF 300 L. Ta převodovka se mi líbí jako prase! Ale i KLX má dlouho 6tku, což je bomba! Zajímal by mě rozdíl v díře mezi 5 a 6 kvaltem KLX vs. CRF! Jinak si myslím, že KLX v CRF 250 L je skoro jasný! U KLX mě furt, když na něj jen sednu dostávají ty peřinové tlumiče! To je óda jako prase Takové tlumiče jsem ještě neviděl/neměl
A WR R je zase něco jiného! KLX vs. WR R je taký jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
, Honda CRF250X), ale frreride ještě ne. Tak o něm teď uvažuju, jako o motorce na chalupu.
Naposledy editováno 04.04.2023 17:39:27
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Např. kamarád 100 kg bez výstroje si ho strašně pochvaloval a neuvěřitelně mu sedl. Z brzdama nikdy problém neměl a výkon mu také nikdy nechyběl! A tlumiče u nás neřešíme nejsme paliči a rádi se mrdáme, zkrátka spíše pomalejší, ale za to techničtější a těžší jízda. Na to bylo FREEčko luxusní až za hrob! Z žádnou jinou motorkou se mi nejezdilo lépe co obratnosti a váhy týče! Vždyť plná polní 98,5 kg!!!
KLX jsem si koupil, protože zrovna tyhle 2 motorky absolutně rozlišuji a to na ostrou vs. tupou (výletní). Čistej krutej terén, kde nejdeš pěšky vs. polňačka, louka, cesta...
Kdybych měl porovnat ve stejném terénu KLX vs. FREEčko, tak to nejde. S KLX nejde jezdit co jsem jezdil na FREEčku a z FREEčkem nejde jezdit co jezdím na KLX (nebo jde, ale je to kravina, vzhledem k MTH, spotřebě a nevhodnosti 2T)
Nevím co přesně chceš vědět? FREEčko je pro 90% mrdálistů naprosto dostačující, akorát dneska už si každý radši připlatí za chladnokrevné EXC, které funguje daleko lépe, ale většina hobíků na něho nemá
U FREEčka jediný problém, že nemá nakopávačku (startér domrdali, jak ču...i) studené jsme to vždycky žduchli z kopce a byl klid, než dlábit startér. Potom už to startuje na cvrnk! A ještě nás štval zvuk! Hlasitost! Ale to je na každým. TE 300 má tižší zvuk než FREEčko, ale FREEčko má zase tišší zvuk než šlapačka je to něco mezi spíše se to blíží té trialce takový třaskavý nebo jak to popsat. Každopádně tady totálně vyhrává KLXo!!! To je bombové až nechutné, že mě lidi nesliší na lesní cestě až su u nich, tak na 20m teprve se otáčí, což je super!
Když bych to shrnul. FREEčko do jakéhokoli terénu! Zvládne vše! Můj první závod jsem si zkusil Drapák a to na FREEčku a v kat. ELITE a kdyby mě nevypekla svíčka, tak by z toho bylo krásné místo do TOP 20, takže zvládne opravdu cokoli! Nadruhou stranu, když ho ověšíš blinkrama, zrcátkama, tak může klidně jet trip právě z KLXem po nějakých šotolinkách, loukách a lesňačkách. Samože obojí se správným převodem!!! FREEčko bude ovšem více papat a bude více slyšet...A jo hlavně sedlo na FREEčku je opravdu sportovní, tvrdé a úzké. KLXo je gauč, široké a měkučké!
Klidně se ptej...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Nešlo mi dohlavy, proč jsi se toho zbavil??
ale ten můj vyhlídnutej kousek je už za 80 pryč.
Neva, mám doma další dvě endura :) https://motorky.baz...tm-freeride-250r.php
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
E: co jsem zapoměl, studené starty! Mít to páku je to skoro dokonalé...
Naposledy editováno 04.04.2023 22:25:21
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Když jsme u toho srovnávání. Docela dost by mě zajímalo porovnání ALP 200 vs. 4.0. Měl jsi je hned po sobě nebo dokonce zároveň? 4.0 se u nás neujala. Podle nás špatný karbec! Ten motor nebyl tak dobrý, jako u starého DRka. Prostě to bylo nějaké domrvené nám přišlo. 200 je asi iné kafe co? To musí být takové klidné vozítko, které ovšem vyškrábe asi hodně typuju? Napiš trošku porovnání pls dík.
A VVMX450 - zajímalo by mě, jestli je to motokros a nebo enduro. Lépe řečeno podvozek a motor? Je to měkučké a gumový průběh motoru? Nebo jak to vlastně působí? Dost síly i na nějaké traverzy apod.? Pocitová váha? dík
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
4.0 jsem měl leštěnku, fungovala skvěle. super je dlouhá šestka. za mě velkej univerzál, na kterým se dá dojet k moři i zajezdit s ostrýma. každopádně těžkopádnější než 200. (o dost) do terénu jsem ji moc nebral. byla to dost leštěnka a plasty seženeš jen origo a jsou křehký
200 - to je motokolo, motor taky super, slušnej spodek, slušnej vršek (točivější jak vzduchové hondy) obrovskej rejd, kick i startér. spřevodovaná do síly. na jedničku to jelo krokem. nebál jsem se s tím na skálu za chalupou, ani do kdejaké rokle. takovej přerostlej pitbike. zadní tlumení mě moc nenadchlo, vyměnil jsem za DNM a nechal původní pružinu. Jen tomu chyběl výkon, když si musela v hrabance bagrovat cestu do krpálů
VVMX 450, jsem měl souběžně s CRF250X. moje měla vpředu neoriginál japonský vidlice, a vzadu jsem vystřídal origo tlumič a originál z CRF450.(činskej fungoval podobně!)
měl jsem ji ještě s "tupým" membránovým karbecem a to byla hodná holka, takový drz400, krátce jsem vyzkoušel i fake keihin a to hodně ožila. brzdy to má slabší a ani výměna destiček nepomohla. stavbou je to motorka obratná a lehká. před ní jsem měl DRZ a exc450 a VVMX je obratnější a lehčí. za mě je nedoceněná motorka pro nemajetné. díly jsou a budou, jak levné z číny, tak většina pasuje z CRF. kvalitou sahá Hondě tak do "pasu" některý věci jsou samozřejmě ojebaný. srovnání VVMX450xCRF250X= VVMX450-tahoun traktor, CRF250X-"poloviční dvojtakt" tomu tak říkám-točivá, lejhká hračka
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
VVMX - tos mě mile překvapil teda
ALP 200 - něco takového si o tom myslím! Musí to být naprostá bomba! Samože, jak se jde do extrémů, kde se musí prohrabávat hrabankou ,tak je jasný, že má svoje limity. Ale já spíše šplhací typ na traverzy apod. by to bylo super!
díky za zhodnocení
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 281, 282] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8460 | Dnes v 02:23 mRKEF |
teplota rámu, stupaček a šroubů Honda CRF 300L | rarasek78 | 22 | 19.8.2024 v 08:00 rarasek78 |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 14 | 4.8.2024 v 13:36 stomas |
TET Slovinsko + HR 10 -18 8 Honda CRF 300L | Deadman | 0 | 3.8.2024 v 11:36 Deadman |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 6, 7] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 210 | 10.7.2024 v 16:24 ZdendaZB |