kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: t_freedom> Máš to pěkný . Gratulace
k dokončenýmu (sorry Fando ) projektu.
Budeš se muset Libora zeptat, jakou analytickou metodu máš zvolit pro zjednodušení průběhu tvého projektu, čím dát tvým projektům určitou stabilitu a jak určit termíny dokončení realizace tvého projektu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Rovněž výše alokovaných zdrojů nedosahuje potřebných hodnot, což často přináší zásadní změny v plánování.
Dalším zásadním parametrem řízení projektů jsou požadavky vycházející z bankovního sektoru, jejichž uspokojení má vysokou prioritu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: t_freedom> Nn. To je korporátštinou....
To se nevylučuje s tím co jsem napsal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jinak teda chválím úspěšné dokončení Lapferdy
Naposledy editováno 08.04.2023 16:42:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Panek by stejne nejvic obdivoval tan maxi skutr....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nebo V85TT v plné palbě.
SDR 1290 a i ten Radek má pecka cenu za všechny ty doplňky a furt jde s cenou dolů a nic.
Dneska něco slušně prodat je fakt blbý. Vyskočilo strašně moc inzerátu s dobrou cenou a stejně furt visí. I za dřív okamžitě koupitelnou cenu se neprodává. Ještě před půl rokem by za tyhle ceny lidi trhaly ruce.
To jen takovej rychlej průzkům trhu a zas čauvec
Naposledy editováno 08.04.2023 22:25:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Breva 1100 a druhá Breva 1100 - ty motorky už se dávají skoro zadarmo.
Nebo V85TT v plné palbě.
SDR 1290 a i ten Radek má pecka cenu za všechny ty doplňky a furt jde s cenou dolů a nic.
Dneska něco slušně prodat je fakt blbý. Vyskočilo strašně moc inzerátu s dobrou cenou a stejně furt visí. I za dřív okamžitě koupitelnou cenu se neprodává. Ještě před půl rokem by za tyhle ceny lidi trhaly ruce.
To jen takovej rychlej průzkům trhu a zas čauvec
A kolik by měl chtít za skoro dvacet let starou mrdku s šedesáti namotáno, která nová stála asi tři kila ?
Ty utrhaný ruce vidim, ale seru na to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Koudy01> no vidis a takove Seicento jak leze na cene... Mu urcite urvou ruky....
Doma nam zraje Cinquecento Sporting ve zlute. Ale vidim to tak, ze uzraje do srotu.
Naposledy editováno 08.04.2023 23:06:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Do kdy ma stk?? Za petku, te toho zbavim....
Frennky píše: A kolik by měl chtít za skoro dvacet let starou mrdku s šedesáti namotáno, která nová stála asi tři kila ?
Ty utrhaný ruce vidim, ale seru na to
Kolik by mel chtit nevim. Jeste nedavno chteli kilo a vic a prodavalo se to. Dneska je to za 80 neprodejny. To je podstatou toho prispevku.
Ruce blby. Dam si deset drepu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Koudy01> co znamena ten sporting??
Do kdy ma stk?? Za petku, te toho zbavim....
Asi jiny narazniky a nejaky kridylko. A 1,1 40kw misto 0,9 29kw.
Stk nema. Ale papiry jsou zivy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je to rezave??
Naposledy editováno 08.04.2023 23:22:39
Jestli ti muzu doporucit takovy maly nevykonny auto, tak jeden z brachu ma Hondu Jazz a to je paradni motokara. Je to výkonnější jak ten Fiat a v tech nasich zatackovitych koncinach Moravskyho krasu to je strasne zabavny auto na rizeni. Akorat to nerezne jen zespodu, ale i zvenku, zvrchu a zevnitř. A to tak, ze hodne. Takze to chce vybrat neco zachovalyho.
Naposledy editováno 08.04.2023 23:35:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
"Sporting
Lépe v jízdních výkonech na tom byl Sporting se známým pětiložiskovým motorem FIRE (Fully Integrated Robotised Engine) 1108 cm3 z října 1994, který se do České republiky také dovážel. Modernější dvouventilový agregát s rozvodem OHC nabídl 40 kW (54 k)/5500 min-1 a o dost větších 86 Nm ve 3250 otáčkách. Měl litinový blok, hliníkovou hlavu a vačkový hřídel poháněl ozubený řemen. Tento motor se vstřikováním Weber-Marelli 30 MM 20 bychom našli třeba i v Puntu 55. Kliková skříň byla shodná s litrovým Unem.
Pětistupňová převodovka měla kratší převody, až o 20 mm snížený podvozek se chlubil předním stabilizátorem a tužšími zadními tlumiči. Sportovní verze se vnějšími rozměry lišila jen minimálně, byla o 2 mm kratší (3225 mm), stejně tak překvapivě i užší (1485 mm) a logicky o půl centimetru nižší (1430 mm). Chtěla za své služby pořád jen 6,2 l benzinu. Navíc se dokázala rozvášnit až ke stopadesátce, tedy oficiálně. Z klidu na stovku akcelerovala během 13,8 s. Redaktoři časopisu Autoitalia se při testech dostali skoro až ke stosedmdesátce… Jiné zkoušky prokázaly, že zrychlení bylo v reálu sekundu lepší, než udával samotný výrobce.
Oproti devítistovce přibral Sporting jen 25 kg, vážil tedy 735 kg. Pochopitelně dostal širší pneumatiky s nižším profilem (155/50). Na standardních třináctipalcových litých kolech… Rezerva měla ale rozměr 145/70. Nárazníky se lakovaly stejnou barvou jako karoserie, totéž platilo o vnějších zpětných zrcátkách.
Na přístrojové desce přibyl otáčkoměr (do 8000 min-1), rychloměr byl cejchován do 180 km/h místo obvyklé stošedesátky, sportovní přední sedačky měly anatomičtější tvarování a tudíž lépe držely tělo, byly vyvedeny v tmavě šedé se středovými světle šedými, červenými a žlutými pruhy. Volant a řadicí páka dostaly kožené obšití a bezpečnostní pásy byly rudé. Nespolehlivé hydraulické seřizování hlavních světlometů bylo nahrazeno elektrickým. Sporting byl k dispozici nejen ve žluté a rudé barvě, které se objevily na oficiálních fotkách, ale i v černé a niklové šedi.
V reklamách na něj se objevil i Michael Schumacher poté, co v roce 1996 změnil v F1 barvy a stal se pilotem Scuderie Ferrari. Mimochodem, tato verze stála v devadesátém sedmém v Německu 16.040 marek, zatímco „obyčejné“ Cinquecento S s devítistovkou přišlo na 14.420 DM. Dnes už je Sporting považován za youngtimer a ceny vozů v původním stavu neklesají, ba právě naopak."
...a ceny neklesají, tak vidíš
Naposledy editováno 08.04.2023 23:38:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
…a ja jdu zkusit oprasit němčinu a obvolavat ty 940 v risi… opravit se to nepodařilo… kdyz to na dalnici drzim 170+ zere to jen cca litr navic proti normálu, jakmile jedu lehká noha, jde to nahoru… nechapu.