paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 13:27 | Nahoru | #190711

honzabiker píše: t_freedom> Máš to pěkný . Gratulace
k dokončenýmu (sorry Fando ) projektu.



Budeš se muset Libora zeptat, jakou analytickou metodu máš zvolit pro zjednodušení průběhu tvého projektu, čím dát tvým projektům určitou stabilitu a jak určit termíny dokončení realizace tvého projektu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 14:40 | Nahoru | #190712
Frennky> Spíš selhávám v oblasti managementu projektů. Mám souběh vyššího počtu projektů a to přináší vysoké nároky na plánování a koordinaci. Možná by nějaký vhodný nástroj nebo grafické znázornění pomohlo.
Rovněž výše alokovaných zdrojů nedosahuje potřebných hodnot, což často přináší zásadní změny v plánování.
Dalším zásadním parametrem řízení projektů jsou požadavky vycházející z bankovního sektoru, jejichž uspokojení má vysokou prioritu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 14:42 | Nahoru | #190713
honzabiker> ...klasický výmluvy niemandů ořezávajících v kanclu tužky a pijících kafe...

Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 14:43 | Nahoru | #190714
Občas sem vložím náhražku pro potěchu oka, než bude motorka hotová...

Jen mám trochu obavu, aby mně obrázky časem nedošly...

Naposledy editováno 08.04.2023 14:44:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 15:46 | Nahoru | #190715
t_freedom> Nn. To je korporátštinou....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 15:51 | Nahoru | #190716

honzabiker píše: Frennky> Spíš selhávám v oblasti managementu projektů. Mám souběh vyššího počtu projektů a to přináší vysoké nároky na plánování a koordinaci....



Sam bych to lepe nerekl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 16:22 | Nahoru | #190717

honzabiker píše: t_freedom> Nn. To je korporátštinou....



To se nevylučuje s tím co jsem napsal...

Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 16:35 | Nahoru | #190718
já bych to s mojí prokrastinací taky skládal dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 16:41 | Nahoru | #190719
t_freedom> Nemachruj ,že máš vše hotovo - co třeba Monster ? co? tak šup šup
A jinak teda chválím úspěšné dokončení Lapferdy

Naposledy editováno 08.04.2023 16:42:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 18:03 | Nahoru | #190720
Tifone> ...hotovo bude až zaklapne víko...nebo se zavřou vrata ...to už jsem pochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 19:42 | Nahoru | #190721
t_freedom> winner, winner, chiken dinner...

Panek by stejne nejvic obdivoval tan maxi skutr....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 19:44 | Nahoru | #190722
oioi01> to je 250 piagio v pežoutu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 20:09 | Nahoru | #190723
Palomoto> Zdraví tě Tom

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 20:11 | Nahoru | #190724
t_freedom> twl, skutr pro hornich 10%...
50ku chinu na tebe, ty prominente a benzin za kilo.....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 22:06 | Nahoru | #190725

Frennky píše: Palomoto> Zdraví tě Tom



Podle nej se neda nic brat, on je prodejný, stejně jako Sršeň

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 22:18 | Nahoru | #190726
Breva 1100 a druhá Breva 1100 - ty motorky už se dávají skoro zadarmo.

Nebo V85TT v plné palbě.

SDR 1290 a i ten Radek má pecka cenu za všechny ty doplňky a furt jde s cenou dolů a nic.

Dneska něco slušně prodat je fakt blbý. Vyskočilo strašně moc inzerátu s dobrou cenou a stejně furt visí. I za dřív okamžitě koupitelnou cenu se neprodává. Ještě před půl rokem by za tyhle ceny lidi trhaly ruce.

To jen takovej rychlej průzkům trhu a zas čauvec

Naposledy editováno 08.04.2023 22:25:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 22:45 | Nahoru | #190727
Koudy01> no vidis a takove Seicento jak leze na cene... Mu urcite urvou ruky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 22:54 | Nahoru | #190728

Koudy01 píše: Breva 1100 a druhá Breva 1100 - ty motorky už se dávají skoro zadarmo.

Nebo V85TT v plné palbě.

SDR 1290 a i ten Radek má pecka cenu za všechny ty doplňky a furt jde s cenou dolů a nic.

Dneska něco slušně prodat je fakt blbý. Vyskočilo strašně moc inzerátu s dobrou cenou a stejně furt visí. I za dřív okamžitě koupitelnou cenu se neprodává. Ještě před půl rokem by za tyhle ceny lidi trhaly ruce.

To jen takovej rychlej průzkům trhu a zas čauvec



A kolik by měl chtít za skoro dvacet let starou mrdku s šedesáti namotáno, která nová stála asi tři kila ?

Ty utrhaný ruce vidim, ale seru na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:04 | Nahoru | #190729

oioi01 píše: Koudy01> no vidis a takove Seicento jak leze na cene... Mu urcite urvou ruky....


Doma nam zraje Cinquecento Sporting ve zlute. Ale vidim to tak, ze uzraje do srotu.



Naposledy editováno 08.04.2023 23:06:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:11 | Nahoru | #190730
Koudy01> co znamena ten sporting??

Do kdy ma stk?? Za petku, te toho zbavim....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:14 | Nahoru | #190731

Frennky píše: A kolik by měl chtít za skoro dvacet let starou mrdku s šedesáti namotáno, která nová stála asi tři kila ?

Ty utrhaný ruce vidim, ale seru na to


Kolik by mel chtit nevim. Jeste nedavno chteli kilo a vic a prodavalo se to. Dneska je to za 80 neprodejny. To je podstatou toho prispevku.

Ruce blby. Dam si deset drepu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:17 | Nahoru | #190732

oioi01 píše: Koudy01> co znamena ten sporting??

Do kdy ma stk?? Za petku, te toho zbavim....


Asi jiny narazniky a nejaky kridylko. A 1,1 40kw misto 0,9 29kw.
Stk nema. Ale papiry jsou zivy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:22 | Nahoru | #190733
Koudy01> slysel jsem, ze prej kdyz jedes vic jak kilo, tak mas pocit, ze vzletnes.... twl 40kw, na kolik, 700kg?

Je to rezave??

Naposledy editováno 08.04.2023 23:22:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:31 | Nahoru | #190734
oioi01> Zvenku to rezavy neni. Zespodu hodne. Hlavne kolem uchyceni zadni napravy a zadni naprava.

Jestli ti muzu doporucit takovy maly nevykonny auto, tak jeden z brachu ma Hondu Jazz a to je paradni motokara. Je to výkonnější jak ten Fiat a v tech nasich zatackovitych koncinach Moravskyho krasu to je strasne zabavny auto na rizeni. Akorat to nerezne jen zespodu, ale i zvenku, zvrchu a zevnitř. A to tak, ze hodne. Takze to chce vybrat neco zachovalyho.

Naposledy editováno 08.04.2023 23:35:23

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:34 | Nahoru | #190735
Těch rozdílů je tam víc :

"Sporting
Lépe v jízdních výkonech na tom byl Sporting se známým pětiložiskovým motorem FIRE (Fully Integrated Robotised Engine) 1108 cm3 z října 1994, který se do České republiky také dovážel. Modernější dvouventilový agregát s rozvodem OHC nabídl 40 kW (54 k)/5500 min-1 a o dost větších 86 Nm ve 3250 otáčkách. Měl litinový blok, hliníkovou hlavu a vačkový hřídel poháněl ozubený řemen. Tento motor se vstřikováním Weber-Marelli 30 MM 20 bychom našli třeba i v Puntu 55. Kliková skříň byla shodná s litrovým Unem.

Pětistupňová převodovka měla kratší převody, až o 20 mm snížený podvozek se chlubil předním stabilizátorem a tužšími zadními tlumiči. Sportovní verze se vnějšími rozměry lišila jen minimálně, byla o 2 mm kratší (3225 mm), stejně tak překvapivě i užší (1485 mm) a logicky o půl centimetru nižší (1430 mm). Chtěla za své služby pořád jen 6,2 l benzinu. Navíc se dokázala rozvášnit až ke stopadesátce, tedy oficiálně. Z klidu na stovku akcelerovala během 13,8 s. Redaktoři časopisu Autoitalia se při testech dostali skoro až ke stosedmdesátce… Jiné zkoušky prokázaly, že zrychlení bylo v reálu sekundu lepší, než udával samotný výrobce.

Oproti devítistovce přibral Sporting jen 25 kg, vážil tedy 735 kg. Pochopitelně dostal širší pneumatiky s nižším profilem (155/50). Na standardních třináctipalcových litých kolech… Rezerva měla ale rozměr 145/70. Nárazníky se lakovaly stejnou barvou jako karoserie, totéž platilo o vnějších zpětných zrcátkách.
Na přístrojové desce přibyl otáčkoměr (do 8000 min-1), rychloměr byl cejchován do 180 km/h místo obvyklé stošedesátky, sportovní přední sedačky měly anatomičtější tvarování a tudíž lépe držely tělo, byly vyvedeny v tmavě šedé se středovými světle šedými, červenými a žlutými pruhy. Volant a řadicí páka dostaly kožené obšití a bezpečnostní pásy byly rudé. Nespolehlivé hydraulické seřizování hlavních světlometů bylo nahrazeno elektrickým. Sporting byl k dispozici nejen ve žluté a rudé barvě, které se objevily na oficiálních fotkách, ale i v černé a niklové šedi.

V reklamách na něj se objevil i Michael Schumacher poté, co v roce 1996 změnil v F1 barvy a stal se pilotem Scuderie Ferrari. Mimochodem, tato verze stála v devadesátém sedmém v Německu 16.040 marek, zatímco „obyčejné“ Cinquecento S s devítistovkou přišlo na 14.420 DM. Dnes už je Sporting považován za youngtimer a ceny vozů v původním stavu neklesají, ba právě naopak."

...a ceny neklesají, tak vidíš

Naposledy editováno 08.04.2023 23:38:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:38 | Nahoru | #190736
Frennky>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:49 | Nahoru | #190737
Koudy01> dik, po hondach a toyotach se divam jako prvni...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.4.2023 v 23:50 | Nahoru | #190738
Koudy: brachovi stejne vyhnila zadni náprava seicenta abarth, mam z nej sedačku u volantu k pc…

…a ja jdu zkusit oprasit němčinu a obvolavat ty 940 v risi… opravit se to nepodařilo… kdyz to na dalnici drzim 170+ zere to jen cca litr navic proti normálu, jakmile jedu lehká noha, jde to nahoru… nechapu.

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.4.2023 v 00:02 | Nahoru | #190739
K9:


…jeste porad vam to prijde tak strasny jako kdyz to vyslo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2023 v 00:19 | Nahoru | #190740
assassin> To se mi celkem líbilo už od začátku, ale na tohle si určitě nezvyknu nikdy



Naposledy editováno 09.04.2023 00:23:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist