Stále mám vodičák A2 ešte rok a premýšľam či ísť do ďalšej motorky nejakej menšej a novšej (mám vyhliadnutú ktm rc390 2017) a počkať na otvorenie vodičáku na A, alebo to risknúť a kúpiť 600cc supersport (cbr, r6, gsxr..) v papieroch 35kw, napriek tomu že to bude starý ročník s 40-50 tis. km. Dik za rady
Naposledy editováno 28.04.2023 18:55:33
1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc
Vice se naucis a vyuzijes treba zrovna to RC390, jen zalezi v jakem je stavu.
Tady mas inspiraci s Yamahou YZF-R3
1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc
3 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc

Kupovat 35kw “papírově” nemá moc smysl. Samozřejmě místní matadoři , co takhle jezdili jako mladý to podpoří, že no problém. Ale náhoda je blbec….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) “Malý” A2 supersport vs 600cc
puffybodie píše: To bude na tobe. V dnesnim provozu ani tu 6 nevyuzijes. Ono to sice jde, ale papiry nemas nekonecne a hazeni kostkou kdy natrefis na idiota co neda prednost, nedava blink, vubec te nevidi, bordel v zatacce a hromady dalsich veci.
Vice se naucis a vyuzijes treba zrovna to RC390, jen zalezi v jakem je stavu.
Tady mas inspiraci s Yamahou YZF-R3
Mi zase prijde, ze zijes v nejakym paralelnim vesmiru…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) “Malý” A2 supersport vs 600cc
assassin píše: Mi zase prijde, ze zijes v nejakym paralelnim vesmiru…
Jako nekdo kdo je schopen vyuzit ZX-9R na plno ziju v realistickem vesmiru, ale neboj se toho a pojd do toho. Prozrad nam proc jezdis na okruhy misto aby jsi tak jezdil v provozu. Hod mu nejake moudro ze pod sestku nebo litr at nejde

1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc
Jako nekdo kdo je schopen vyuzit ZX-9R na plno ziju v realistickem vesmiru, ale neboj se toho a pojd do toho. Prozrad nam proc jezdis na okruhy misto aby jsi tak jezdil v provozu. Hod mu nejake moudro ze pod sestku nebo litr at nejde ?
Ty jsi schopen v provozu využít ten výkon na plno ???
I. 130 km/h
II. 160
III. 180. atd .
Proto někteří jezdí už jenom okruhy. Když tomu propadneš
je každa jiná jízda v provozu neskutecný opruz.


Valve píše: assassin píše: Mi zase prijde, ze zijes v nejakym paralelnim vesmiru… ?
Jako nekdo kdo je schopen vyuzit ZX-9R na plno ziju v realistickem vesmiru, ale neboj se toho a pojd do toho. Prozrad nam proc jezdis na okruhy misto aby jsi tak jezdil v provozu. Hod mu nejake moudro ze pod sestku nebo litr at nejde ?
Ty jsi schopen v provozu využít ten výkon na plno ???
I. 130 km/h
II. 160
III. 180. atd .
Proto někteří jezdí už jenom okruhy. Když tomu propadneš
je každa jiná jízda v provozu neskutecný opruz.
Ano, proto uz ji nemam a proto tady tazateli pisu to co pisu. Samozrejme pokud to chce na okruhy tak v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) “Malý” A2 supersport vs 600cc

Ja nikomu nebudu radit na cem ma jezdit, tyhle zkusenosti jsou neprenositelne. Jen si nemyslim, ze se v provozu clovek naučí na strojich ala 390 a r3 neco navic proti sestce… treba od r7 jsem cekal rozhodne vic…
Jo a klidne se přiznám, ze nedokazu na plno využit ani 450 na okruhu. Kamaradi na me motorce jedou o 3-4s rychlejsi časy, coz je na malým okruhu asi jako 20s na velkym

Naposledy editováno 29.04.2023 12:01:08
Na silnici bych si asi koupil silnější motorku, sice se na ni nenaučis nic navic, ale to si myslim ze na tech 300+ taky ne. A vetsi objem je vetsi zábava, ikdyz treba jedes pomaleji. Tzn ja bych asi zkusil nejakou moderni sestku, ta r7 ma taky neco do sebe, ikdyz jsem cekal vic.
Kazdopadne, muj názor je, ze malej okruh cloveka hodne posune a neni to tak silene nákladné jako velkej. Zkusil bych si to a treba te to chytne jako me. Tam uz mi stroje ala 390, r3, r7 davaj smysl… trochu je upravit pro okruh a uz se ti do provozu nejspis ani nebude chtit. No a kdyz te to chytne hodne tak časem bud prejdes na velkej nebo koupis supermoto. To je docela tvrdá droga

R7 je kdyztak na prodej, ale neni skrcena…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) “Malý” A2 supersport vs 600cc
assassin píše: puffybodie> Ja ale porad jeste jezdím i na silnici, na okruh chodim jen trenovat abych pak dokazal v provozu udržet krok s lidma co využiji skorolitra na plno
Ja nikomu nebudu radit na cem ma jezdit, tyhle zkusenosti jsou neprenositelne. Jen si nemyslim, ze se v provozu clovek naučí na strojich ala 390 a r3 neco navic proti sestce… treba od r7 jsem cekal rozhodne vic…
Jo a klidne se přiznám, ze nedokazu na plno využit ani 450 na okruhu. Kamaradi na me motorce jedou o 3-4s rychlejsi časy, coz je na malým okruhu asi jako 20s na velkym
V provozu se nema ucit to co na okruhu, podminky jsou uplne jine, proto taky rikam, ze tam je i ta devitka nesmysl co se tyce vyuzitelnosti. Ono to jde, ale drive nebo pozdeji dojde clovek k tomu, ze to je nesmysl.
S moji vyskou a vahou mne casy nemusi nejak trapit, protoze mne pojezdi kdejaky liliput.
R7 je rozpoctovka, ja tu R3 zminoval proto, protoze pro velke lidi je mnohem lepsi nez R7 (proc, to je otazka na vyvojare Yamahy, kteri si za to muzou dat klidne facku) a jezdit se na tom da vse viz. to video a jeho dalsi. Ninja 400 je super, ale pro mne jako pro velkeho je velikostne lepsi teda R3. Suzuki nema nic, Honda CBR500R je docela tezka a rozpoctovka, CBR650R se da zavrit na A2 taky, ale je to spise vice k byvale 600F. RC390 je dobre i podvozkove, mne se libi i design, ale velikostne je bohuzel pro lidi tak do 180cm. Pak jsou tady cinani s CF Moto 450 SR nebo snad nekdy skrze Jawu Kove 400RR, ale stejne nic z toho neni v jeho rozpoctu. Bud starsi RC390, R3, Ninja 400 a nebo nejaka starsi 600/650, vyhodu mam v tom, ze sporty jsou za uplne jine ceny nez endura co ted frci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) “Malý” A2 supersport vs 600cc

Kazdopadne kdyz nekdo rika, ze využije nebo naopak nevyužije zx9r tak me to vzdy pobaví, vubec netusim, co si pod tim kdo predstavuje …
Me treba zx9r prijde slabá…
Jinak ja s r7 ohledne ergonomie nemam problem (ale nevim jestli 190cm je v tvych měřítkách vetsi clovek) ono i z te fotky je videt, ze to proti TL neni zadnej minibike… me na R7 vadi ten motor. To neni motor do sportovni motorky… ani mi neprijde nejak rozpočtová, podvozek asi neni zazrak, ale me nijak nelimituje. Brzdy top. Zpracování a design v pohode.
Naposledy editováno 29.04.2023 15:44:25

Vsak to je motor do MT-07, jen v ramci snizovani nakladu to zabalili i do neceho jineho

1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc
Míval jsem gumy ozmolkovane do krajů a myslel jsem si jak jsem rychlej




1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc
Pokud máš pocit, že potřebuješ ležet, vem tu RC390, já bych na Tvým místě šel do škrcenýho 690 Duka. A tím jsem hezky popřel, co jsem předtím napsal a vybral jsem za Tebe

1 reakcí na tento příspěvek “Malý” A2 supersport vs 600cc

Už som plánoval ísť do rc390 ale ten zvuk jednoválcu sa mi vôbec nepáči. Viem že to je len drobnosť, preto ešte váham. Zároveň budem chodiť pravidelne aj po dialnici a tam mi príde 32kw málo. Mám sa ešte určite čo učiť a rozmýšľal som ako prvé nad ninjou 650 a r7 ale za cenu 4500€ ich nenájdem nikde, zároveň ako píšete motoricky to sú v podstate mt07 a z650 s kapotami.. Je tu ešte sv650s ale tá motorka sa mi vôbec nepáči a povedzme si na rovinu, nikto nechce jazdiť na niečom čo sa mu samému nepáči hoc to je motoricky hocijak dobré. Takže si pravdepodobne počkám na nejakú 600cc papierovo 35/25kw aj keď ma dosť sere že nejazdím v takom peknom počasí. Dám tomu 1-2 týždne. Keď nič nenaskočí pôjdem do 300-400cc a počkám si rok.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1269, 1270] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 38082 | Dnes v 14:34 assassin |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Domino , zapojení pravého vypínače Honda CBR 600RR | číčus | 0 | 18.2.2025 v 14:25 číčus |
Zase ten olej Honda CBR 600RR | Doomguy | 12 | 31.1.2025 v 10:27 combust |
Policie v Chorvatsku Honda CBR 600RR | Dom_therider | 27 | 22.11.2024 v 12:36 osiris |