KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: Ehm.... no.....
Jak to jen říct....
Mám možnost prodat 990 SMT 2012 za asi akceptovatelnou cenu.
Vyměnit za 1190r?
Dalsi dil nekonecneho serialu KubaLC8 a jeho vysnena idealni motorka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: Ozzy_> ... mas-li vysku normalniho Evropana, pak nadlitr neni problem
V tom pripade mam podvysku Ale stejne si myslim, ze enduro by nemelo vazit vic nez nejakejch 120-130 kilo. I pro "normalniho evropana". Ja coby skret jsem jezdi enduro na 85 kilo vazicim trialu, to mi prislo akorat
Naposledy editováno 28.04.2023 15:51:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Slávek-TDM píše: Dalsi dil nekonecneho serialu KubaLC8 a jeho vysnena idealni motorka...
No já vím no, seru si na hlavu....po 10 letech vlastneni jedny motorky to teď stridam, no....
Jak moc zvládne off 1190 adventure? (Bez R)
Kolik todji repas tlumení a jak moc je rozdíl na silnici v tomhle případě 19 a 21 kolo?
Ozzy_ píše: V tom pripade mam podvysku Ale stejne si myslim, ze enduro by nemelo vazit vic nez nejakejch 120-130 kilo. I pro "normalniho evropana". Ja coby skret jsem jezdi enduro na 85 kilo vazicim trialu, to mi prislo akorat
Já musím mít velkou motorku kvůli proporcim. To, že to pojede "hezky" a "vsude" je bonus
KubaLC8 píše: No já vím no, seru si na hlavu....po 10 letech vlastneni jedny motorky to teď stridam, no....
Jak moc zvládne off 1190 adventure? (Bez R)
Kolik todji repas tlumení a jak moc je rozdíl na silnici v tomhle případě 19 a 21 kolo?
... proc ne eRko?
2 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
dôvody:
s 21" je tam citeľný limit na ceste, ten obrovský motor s výborným zrýchlením dáva pocítiť limit trakcie pri ostrej jazde aj 19" pričom 21" mi už príde aj trošku nebezpečný.
terén to zvládne lepšie ako 1150/1200GS na ľahšie motorky menších objemov sa samozrejme nechytá, celkovo jazda v teréne s takto ťažkými motorkami poskytuje limitujúcu zábavu, takže aj keď by si mal extra-sexi R-ko tak do toho terénu až tak často nechodíš, pretože hmotnosť neoklameš a brzdový pedál sa nedá do nekonečna rovnať.
... aspoň takto to vidím ja, jazdil som 1190 v priamom porovnaní s 1150 v teréne, napríklad TET Chorvátsko.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1190Adv R se ve vyšších rychlostech s kuframa děsně vlní.Jinak super.
Destroyer píše: KubaLC8> 1190 mi príde lepšia voľba na 17"/19" ako 18"/21"
dôvody:
s 21" je tam citeľný limit na ceste, ten obrovský motor s výborným zrýchlením dáva pocítiť limit trakcie pri ostrej jazde aj 19" pričom 21" mi už príde aj trošku nebezpečný.
terén to zvládne lepšie ako 1150/1200GS na ľahšie motorky menších objemov sa samozrejme nechytá, celkovo jazda v teréne s takto ťažkými motorkami poskytuje limitujúcu zábavu, takže aj keď by si mal extra-sexi R-ko tak do toho terénu až tak často nechodíš, pretože hmotnosť neoklameš a brzdový pedál sa nedá do nekonečna rovnať.
... aspoň takto to vidím ja, jazdil som 1190 v priamom porovnaní s 1150 v teréne, napríklad TET Chorvátsko.
Zatím to spíš vypadá na 1190r, protože se mi prostě líbí výrazně víc. Měl jsem 160koni s 21 kolem a taky to šlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
zmulin píše: Nadlitrovy enduro je v terénu jak metrakova holka u tyče.Když ji vyhecujes,tak nějaký paradicky předvede,ale zas takovej tuzex to není..
1190Adv R se ve vyšších rychlostech s kuframa děsně vlní.Jinak super.
Kuframa rozbijes ovládání motorky ve vyšších rychlostech všude
Jasně že se to se 120kg motorkama nedá srovnat, to od toho nikdo nechce
Naposledy editováno 30.04.2023 21:56:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Metric píše: KubaLC8> Skús počkať na 890
...myslíš na 990?
KubaLC8 píše: Kuframa rozbijes ovládání motorky ve vyšších rychlostech všude
Jasně že se to se 120kg motorkama nedá srovnat, to od toho nikdo nechce
1290 už je proti ní uplnej kliďas.Na druhou stranu když jezdit i necesty,tak bych radši tu 1190.Já měl na Amazonce origo polotuhý kufrobrašny a s těma i na maximálce byla uplně v klidu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: No jo no....
Ta 990ka jede nádherně, 2, 3 na zadní
Jenže kua ve mě je furt ten endurista
Já to předpovídal už na začátku tohoto vlákna
1090 R. nebo 1190 R
Dobře vyber!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Vlnič píše: Já to předpovídal už na začátku tohoto vlákna
1090 R. nebo 1190 R
Dobře vyber!
nějak neshledávám výhodu v 1090R oproti 1190R, má sice jednodušší motor, lepší zadní tlumení, ale to je tak vše.
Dle porovnani na ADV rideru je 1090 dilensky hur zpracovana nez 1190
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Vlnič píše: Já to předpovídal už na začátku tohoto vlákna
1090 R. nebo 1190 R
Dobře vyber!
jenže od založení tohoto vlákna řeším 4.motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: jenže od založení tohoto vlákna řeším 4.motorku
to je jedno, ale předpovídal jsem to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
ale reálne by si mal ísť do 890
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Destroyer píše: KubaLC8> 1090 je rozpočtovka vychádzajúca z 1050 skutočne to horšie spracovanie vidieť.
ale reálne by si mal ísť do 890
890:
- škaredá
- za tu cenu raději půjdu do 1290 (jo, zase)
- úplně si nejsem jistej tím výkonem
- bojím se, že ten displej bude vymýšlet 3,14čoviny
KubaLC8 píše: 890:
- škaredá
- za tu cenu raději půjdu do 1290 (jo, zase)
- úplně si nejsem jistej tím výkonem
- bojím se, že ten displej bude vymýšlet 3,14čoviny
vse mimo osklivosti musim podepsat...
... jinak design rocniku 2023 je dramaticky lepsi nez 2022 a starsi...
3 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Morální limit je tak 6000 EUR
Psychologickej limit je 8000 EUR
Ael vím, že to bude mašina kolem 10000EUR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 27 | 22.8.2024 v 10:02 Mates008 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 5 | 14.8.2024 v 19:26 FrancisR |