zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to Svejdy: neleží, ale mám namalovanej v cadu plech, co tam pasuje teda na 250l. je to podobný jako tohle: https://vi.aliexpre...eLogUid=njrSKVkLN7ru to máš od číňana za tři týdny doma... Já mám jenom rovnej kus plechu, ty ohyby musím doladit podle motorky a ještě dotvořit držák SPZ, prostě dycky něco extra. Klidně ti pošlu .dxf a někde si to můžeš nechat vypálit, nebo ti můžu poslat ten můj polotovar, ale chce to ohýbačku, kousek plechu a svářečku, aby to bylo komplet...
karelsychra píše: To fakt sory, ale tohle na sjetejch IRC co mám zrovna obutý, nevidím jako problém, když vidím, že je to skoro suchý. Samozřejmě že ne nějakou leteckou rychlostí, ale dvojkou na mezku co nejvíc kolmo ke svahu a pak trojkou bez nějakýho problému. Tohle fakt asi bude rukama... A nepropaguju nějaký čínský gumy, je to jenom o tom, že na motorce byly a pořád ještě sem je nevyměnil.
Když vidím a slyším ty mitasky na pitbike, s velkejma mezerama mezi řadama špalků jak hučí na asfaltu a kroutí se do zatáčky, tak mi to taky nepřijde jako ideální řešení, když tuhle motorku používám i na pojížďky po městě... Možná zkusím tohle: maxxis M 6006
protože do nějakejch extra terénů se nehodlám pouštět, taková pěkná polňačka co máš na fotce je to, co na vyjížďkách vyhledávám, nebaví mě pokaždý odstraňovat z motorky několik kg bláta... Ale každej to má holt trochu jinak.
P.S. to je někde u Ostružné, co máš na té fotce?
Tu maxxisku už jedu vzadu druhou. Na silnici prakticky stejná jako ta IRC, jen o malinko horší, když už ji rvu fakt "na loket", na polňačkách, v lese a po loukách o něco lepší jak IRC. Bahno a sračky nejezdím. ALE oproti IRC prakticky poloviční životnost, a nadruhou stranu ta Maxxis je zas levná záležitost, kolem 1500Kč. Ta IRC se snad ani nedá u nás sehnat.. a ještě je tu Bridgestone TW 302, s tou zkušenosti nemam.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Supersic58: poloviční životnost... IRC 3500km, tak tohle 1500km? To abych jich koupil několik na sklad. Jak přední, ty asi hoří o něco míň, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: To je co za hustý kostky? Výše zmíněný Bridgestone TW 301/302 To jako fakt měníš gumy léto zima?
Supersic58: poloviční životnost... IRC 3500km, tak tohle 1500km? To abych jich koupil několik na sklad. Jak přední, ty asi hoří o něco míň, ne?
Mě zadní IRC dala nějakejch 6500km, Maxxis cca 3500. Předek dá víc, možná i dvounásob.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Jinak imfo pro čekatele crf (údajně přímo od importéra), nové motorky jsou stále ve Veroně, má na nich cosi udělat parta techniků z Japonska, která ještě nedorazila. Když to prý dobře půjde tak přelom květen/ červen.
To bude zajímavý, pokud by někdo zjistil co na tom budou dělat. Třeba všem vymění ten zadní tlumič, to by se pak vyplatilo počkat
Naposledy editováno 05.05.2023 19:54:02
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Origo zrcátko pravý má normální závit, tj utahuje se ve směru jízdy, levý zrcátko má opačnej závit a v držáku páčky spojky našroubovanej mezikus. Což je kterénskej čin, protože zrcátko se povolí jak při pohybu po směru jízdy(to se povolí ten mezikus) tak při pohybu proti směru jízdy (to se povolí zrcátko z mezikusu). Tj co flek se vracím k domovu s plandajícím levým zrcátkem... Mám objednaný nějaký univerzály, jestli na nich bude taky opačnej závit, tak budu muset ten mezikus zalepit lepidlem na závity...
P.S. za poslední dva víkendy jsem ujel cca 1000km po silnicích na velké motorce, ale už se zase těším do divočiny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
K víku motoru: jestli to dobře chápu, tak nastříkali závity barvou a do toho zašroubovali ten červík, co má těsnit tlak oleje, a když se to ohřeje, tak červík odejde s tím, že odejde olej z motoru nejlépe na výfuk a zadní gumu... To se nenajde nikdo, kdo ten závit protáhne závitníkem a milej červík zalepí lepidlem na závity? Tahle civilizace je v koncích...
Naposledy editováno 08.05.2023 19:11:14
Lambdu bych zavařil, ale asi bude problém s průměrem svodu? Nemůžu tuhle informaci nikde dohledat. Borec to měl na r.v. 2017 a to se myslím měnil průměr. Tak třeba někdo využije.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: A kterýho teda, když 2013 ne? to je asi důležitější informace.
Pár stránek vzad jsme to tu rozebírali...
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/motocykly-cb-cbf-cbr-crf-ctx-fes-fj-nc-nss-nt-sh-st-vfr-vt-xl/12265?ft=Honda
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 13.05.2023 20:05:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |