*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
oldajawa500 píše: Díky Kafimu za ubytování a možnosti se zase sejít a pokecat se stejně postiženejma kamarádama . Taky díky manželce a fšem hafanům za milou společnost . CHvílema to vypadalo , jako bysme byli u Mirečka akorád Kafiho čoklové na nás nedělali psí voči . To byl ftip .
Ja diky za skvelou akci a navstevu!
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Kafi píše: Co v lete cerven-srpen dat po dlouhe dobe zase Jawablazni vikend? Dlouho jsme nebyli....
Se mnou taky bída. Snad dám s Oldou, Tondou a Milanem VSJ a to je tak max.
Naprosto nestíhám nic.
Navíc v práci se nám někdo navalil do sítě, tak jsme museli zatnout internet a doma po 8 hod. v práci pouštím počítač jen v sebeobraně.
Takže pokud někdo něco na mě, tak SZ,
tady to ještě jde, ale na bláznech nemám morál tu fůru všeho možného číst.
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
3 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Naposledy editováno 02.06.2023 06:47:04
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Inspirován zkušenostma kamaráda, kerý léčil převodovku na soutěžní Jawu a druhého jawablázna, kerému přestala řadit převodovka na jeho sériovém stroji - měl bych několik doporučení, nejenom pro Semu:
- pokud se v převodovce neco mění, je dobré (a to platí pro všecky stroje bez rozdílu vyznání, rasy a světového názoru) následně převodovku dat do bloků, jejich části a nebo nejakého přípravku (jawská soutěžní převodovka je špicovní v tom, že si ju dám v deklu do svěráku a možu zkusit a přeměřat vůle při zařazených kvaltech), kde zkusím totéž - né enom esli převodovka řadí, ale aj jak,
- to znamená, kde sů jednotlivá kola při přeřazení, esli vidle dořazujů, jaké sů axiální vůle mezi právě zařazenýma kolama a esli sů prakticky stejné - aby se nestalo, že nekeré kolo se zařazuje tak napůl a nebo přes moc a šprajcuje to vidlu.
Další nezanedbatelný detail je, že se vymění olej po krátké jízdě - aspoň dvakrát. Použitý olej se nemusí vyhodit, ale nechá se ustát a može se použít znovu.
Neb u jawských převodovek se nekdy stává, že otřepama z koleček se može zablokovat řadicí západka ve vedení...a to pak řadí enom jedním směrem a nebo vůbec.
Taky je dobré do výpustného štupla dat magnet.