kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifone> U Háčka za trojku vypnou JUCHU-U
Mohl sis ušetřit trojku... Jinak start/stop stačí vypnout odpojením čidla otevřené kapoty. Je to tak udělaný kvůlivá servisu když potřebujou mít otevřenou kapotu při opravě motoru. Na palubce ti nic nesvítí, žádnou chybu to nevyhazuje, nemusíš do toho softwarově nijak zasahovat a kdykoliv ho můžeš zase zapojit
Naposledy editováno 13.06.2023 12:40:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2023 12:43:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
chápu správně že je to tak kvůli servisu... na Volhu nezaklaplou kapotu dash hlásí
Naposledy editováno 13.06.2023 12:43:18
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Mě to takhle už pár let funguje odpojením konektoru přímo na baterce,kde timpádem můžu použít i obyčejnou za pár šupů a navíc si "chytrej" management nehraje s jejim dobíjením.
Tak to má Fauwé , ale u ostatních nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Nojánevím. Já bych v autě, kde souvisí všechno se vším a nevím, co s čím, nic neodpojoval. To bych raději jako Ivos jednorázově obětoval ty 3 litry....naštěstí to řešit nemusím.
To odpojení konektoru souvisí jen a pouze s tím, že před každou jízdou nemusím zmáčknout vypínač start/stopu pod volantem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
bawa mely uz pred dvaceti lety nabijeni prizpusobujici se starnuti baterky - proto se nova baterka "kodovala" - systemu se rekne, ze je tam nova a ma se podle toho k ni chovat.
lidi na tyhle postupy kaslou a pak na netu rozdavaji moudra, jak ted nic nevydrzi atd... to nemyslim konkretne na tebe
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> no zrovna u VW se tim vyradi docela slozitej system
bawa mely uz pred dvaceti lety nabijeni prizpusobujici se starnuti baterky - proto se nova baterka "kodovala" - systemu se rekne, ze je tam nova a ma se podle toho k ni chovat.
lidi na tyhle postupy kaslou a pak na netu rozdavaji moudra, jak ted nic nevydrzi atd... to nemyslim konkretne na tebe
Tak to bylo receno i mne ze odpojovat mereni baterky neni dobry napad, i na alfa foru to psali kdyz nekdo prisel s napadem ojebat startstop, to stlaceni tlacitka po startu je rutinni automaticka a rychla zalezitost, chapu ale ze pro ty co to maji nekde v menu infotainmentu a musi se proklikat to je vopruz. BMW, MB, alfa ma tlacitko a je to v pohode
Koudy01 píše: Nojánevím. Já bych v autě, kde souvisí všechno se vším a nevím, co s čím, nic neodpojoval. To bych raději jako Ivos jednorázově obětoval ty 3 litry....naštěstí to řešit nemusím.
Jo ,vyřešil jsem za tebe
E: teda kamarád ve VW/Škoda to odprogramoval jejich diagnostikou. Žádnej kabel
Naposledy editováno 13.06.2023 15:27:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Mohl sis ušetřit trojku... Jinak start/stop stačí vypnout odpojením čidla otevřené kapoty. Je to tak udělaný kvůlivá servisu když potřebujou mít otevřenou kapotu při opravě motoru. Na palubce ti nic nesvítí, žádnou chybu to nevyhazuje, nemusíš do toho softwarově nijak zasahovat a kdykoliv ho můžeš zase zapojit
Super perfiš paráda Trojka dona
NP píše: Tak to bylo receno i mne ze odpojovat mereni baterky neni dobry napad, i na alfa foru to psali kdyz nekdo prisel s napadem ojebat startstop, to stlaceni tlacitka po startu je rutinni automaticka a rychla zalezitost, chapu ale ze pro ty co to maji nekde v menu infotainmentu a musi se proklikat to je vopruz. BMW, MB, alfa ma tlacitko a je to v pohode
Hjůj taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: NP> Tlačítko - Samsung naštěstí ano ale Toyota ne
bych se z toho bez vypínání fakt vojebal...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ještě, že tam Toyota takovýhle pičučáry nedává
Právě mluvím o Toyotě , Plho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ještě, že tam Toyota takovýhle pičučáry nedává
Já bych spíše řekl,že ani nevíš, že ho tam máš
E: Ale možná do hybridů to necpou. Nevím
Naposledy editováno 13.06.2023 18:31:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.06.2023 18:08:56