Motor mi svým projevem asi tak z 85% připomínal moji tenerku 700 ale silnější.Brzdy jsou super.Tlumiče plní funkci parádně.Rozbité okrsky žehlily jedna radost.Záměrně jsem volil silnice okrsky,kde se nejvíc s moto pohybuji.Váha moto?Naprosto v pohodě díky nižšímu těžišti a to byla nádrž plně natankovaná.Dobrý rejd řidítek.
Vyzkoušel jsem i dálnici asi 10 km.Chtělo by to samozřejmně vyšší plexi nebo deflektor plexi.Do 100km/h tak nějak ale potom fouká docela dost.
Rychlořazení nevím ,protože jsem úplně zapomněl ,že tam je.Řazení přesné.Spojka funguje bez výtek.
Jsou to ale moje subjektivní pohledy a pocity.Někdo bude třeba nového stroma 800 vidět jinak.Záleží také jak to bude s jeho spolehlivostí.Přece jenom to je novinka.
Chtěl bych také pochválit a poděkovat za skvělý přístup v HS-moto Tábor.
Naposledy editováno 15.06.2023 12:53:30
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
Skutry ve smyslu vhodnosti na nase "pekne" cesty....
1) Honda ADV 350 , protoze ten podvozek je bomba na kategorii skutr (i lepsi nez mnohe silnicni motorky), velky podsedlak, kufr v cene, sedi se jak na enduru, mista dost, stitek pro mne funguje lepe nez ten na Forze
2) Vespa GTS 300, letosni model, ktery ma dost veci jinak a nebylo to popsano ani zde na testu a hlavne podvozek na kterem delalo Bitubo a je to poznat. Kvalitou se rovna tomu ADV, i pres ty male kola a jine zdvihy. Ale je to stylovka, pro jednoho vysokeho ok, se spolujezdcem je to horsi kvuli mistu pro nej a tomu jak musi mit nohy v neprirozene poloze pro delsi jizdu
3) Voge 350 SR4 Max, pere se to statecne a odtlumi to docela dost, ale klasicka skutrova koncepce je tam preci jen poznat. Nicmene za mne hlavni problem ten vibrujici motor (s tim ma Voge velke problemy jak jsem zkusil u jeho dalsich motorek i tech dvouvalcovych. Cinan nekde dela zasadni pruser s vyvazovaky)
4) Xmax 300 novy Tech Max docela predrazene, ale umi klasickou mapu navigace na displeji co ma primo od Garmin a ne ty parodie turn-by-turn jak u jinych i motorek. Ovsem zadni odpruzeni katastrofa
Forza 750 / X-Adv 750 nezkousim, i kdyz je moznost, protoze mne nezajimaji. Zbytecne vysoka vaha na "skutr", maly prostor pod sedackou, retez, DCT prevodovka bez tempomatu (kde jinde to dava vetsi smysl nez u automatu inzenyri z Hondy?), navic to DCT je porad nejake nevychovane v mestskem provozu. Mene mista nez na Forza / ADV, ktere to navic deklasuji naprosto ve vsem krome cestovani stovek a tisicu km po dalnici mimo predpisove rychlosti
Trikolky.... mnohem radeji bych otestoval Qooder. Ale Italo/Svycari zatim na me dotazy mlci, jejich prezentace vazne uz par let, ale na EICMA loni predstavovali EURO5 modely, ale na webu maji porad EURO4 modely. Neco se ale dit bude, protoze v Italli, Holandsku, Nemecku maji ted velke slevy na skladovky do roku vyroby 2022, tak treba se letos polepsi, i kdyz je jasne, ze v CR jestli se objevi zkusebni vozidlo, tak v Praze (a to bych si na to klidne i zajel)
MP3 530 jsem mel chvili, takze to chci na dele pro poradny test. Podvozek mi ale prisel docela tvrdy, i kdyz je vylepseny proti predchozim modelum, sedlo taky tvrde, ale to muze byt vyhoda na delsi cestu, ze se neprosedi, sedi se nejak divne vysoko, ale to si asi clovek zvykne. Spise by mne zajimala verze MP3 400, ale ta tady bude k testovani az cca za 3 tydny. Proc? Protoze v zakladni verzi nema propojeni s mobilem, ktere je u italu stejne na pikacu, neni tempomat (ale protoze je jen obycejny, tak to je fuk), nema radar (kdyz uz u te velke je, tak mohl byt rovnou adaptivni tempomat), chybejici zpatecka je tam asi to jedine minus a mensi kroutak na motoru, ale maximalka u 530 je elektronicky omezena na 145, 400 ma 135 urcite, takze nic moc rozdil.
Peugeot Metropolis 400 nejsou zkusebni kusy, byla moznost jen posedet. Zkusenosti uzivatelu ale dobre, SW verze vzadu tlumice Paioli, mobil na tom funguje lidem lepe minimalne iPhone, maximalka az 140 dle GPS, jinak resena predni naprava. Problem ceny dilu jako obecne u Peugeotu, praktictejsi ale nez Piaggio
Tricity 300, opet zadne zkusebni kusy, jen moznost posedet. Je obrovska, motor slabsi nez 400/530 vyse pochopitelne, ale pere se to statecne i v testech. Pod sedackou hromady mista, vepredu je to katastrofa, ze tam neni nic a ta trcici 12V zasuvka to je taky kousek designeru jak noha. Lehci konstrukce napravy, dusledkem cehoz to neumi stat rovne, ale dily levne.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
Naposledy editováno 20.06.2023 08:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
Co jsem třeba jezdil na Moto Guzzi v 85 TT,tak ta má proti stromu 800 z mého pohledu mnohem větší vibrace ve stupačkách.Ty mi tam docela vadily mnohem víc.Ano je to jiný typ motoru.Vzduchem chlazený.Ale jiné přirovnání co jsem si mohl osobně vyzkoušet mne nenapadlo.
Asi by o tom mohli víc říct majitelé zajetých V stromů 800 DE co už najezdili nějaký ten kilometr,jak zmiňované vibrace vnímají.
Naposledy editováno 11.09.2023 19:03:25
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
A co ty kritizované vibrace do stupaček, Podělte se prosím o zkušenosti ,díky.
Naposledy editováno 12.09.2023 11:44:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
Naposledy editováno 14.09.2023 21:51:14
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE
Naposledy editováno 15.09.2023 08:29:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
yngwe píše:
Super, díky.
Pěkně tam pasuje, se mi zdá ten vzhled lepší s tím štítkem.
Jak jsi spokojený s podvozkem, motorem, ochranou proti povětří,quickshifterem, Zábavnost motorky atd.?
Nezkoušel si i porovnání s jinými motorkami?
Díky moc za Sdílení zkušeností, plánuju ji na jaro. Zdá se mi to jako hodně dobrá nabídka cena / výkon.
Jestli bys mě tady mohl průběžně informovat, tak budu rád.
Naposledy editováno 15.09.2023 10:27:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
Naposledy editováno 15.09.2023 11:04:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
yngwe píše: Fyro> No, svezl jsem se na předváděčce, přijel jsem domů a dal jsem Géeso (2011 dvouvačka) na inzerát. Za čtrnáct dní bylo prodáno a Stromek je doma! Podvozek žehlí úplně všechno, tomu se ESA na BMW ani nepřibližuje a navíc je plně štelovatelnej! Quickshifter nahoru absolutně fantastickej, dolů řadím se spojkou. Motor táhne od volnoběhu, Géeso takhle táhlo až od cca. 5000 ot/min. Motor je zábavnej až neuvěřitelně, nechce se mi z motorky vůbec slejzat? Doporučuji Ti, běž k nejbližšímu dealerovi a půjč si ji alespoň na 2 hodiny a uvidíš sám, třeba Ti nesedne, ale pochybuju! Spotřeba je při dodržování zákonných limitů 3,9L a když tahám na okreskách ( zadní guma sjetá za 3500 km?) tak 4,5L. Jako za tyhle peníze v této výbavě v základu, je asi bez konkurence! Jo a abych nezapomněl, budeš si muset zvyknout obzvláště v šedivožluté barvě, že kdekoli zastavíš, tak hned někdo přiběhne a bude se vyptávat! Vona totiž naživo vypadá daleko líp než na fotkách
Díky moc za info!
jediný co se mi na ní nelíbilo byl vzhled, Koukal jsem na tu černo modrou , Úplně mě to nenadchlo. Ale jinou barvu jsem neviděl. Pokud to ale perfektně funguje -Včetně aerodynamiky tak na vzhled kašlu A půjdu do ní. Ještě mám v hledáčku letošní KTM 890 adv, Která se mi vzhledově líbila víc, ale už je zase minimálně o 80 000 dražší, + nižší zdvihy. nové F900gs bude podobně drahý jako ta KTM.
Transalp ve všem horší, a moc mi nesedl. Touarega jsem taky zkoušel , Nějaký nadšení se rovněž nedostavilo -Moc mi ani ten motor nesedl.
Sezónu už dojezdím na desert sledu a na jaře to asi vyhraje stromek…
Naposledy editováno 15.09.2023 12:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
yngwe píše: Fyro> Touareg byl taky v hledáčku, ale po zkušenostech s Aprilií Futura už raději nee. KTM 890 adventure R se mi líbí taky více, ale 100 000kč. navíc a ta pochybná spolehlivost. Tak snad zvítězil rozum, tedy doufám
mně se zase líbí víc to ne Rko. Přijde mi to takové učesanější.
ale japonská kvalita byla vždycky nejvíc
Naposledy editováno 15.09.2023 20:02:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE | Roman2bk | 167 | 16.9.2024 v 17:37 Pedl |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 41 | 11.7.2024 v 19:43 JAVR |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |