(ne, že bych tu 15 musel mít nutně rázovou, ale nebaví mě to zjistit až u auta a jít kvůli tomu do dílny pro jinej ořech do jiný sady.
Naposledy editováno 26.06.2023 11:37:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: assassin> Jinak pro fetišisty na nářadí, konečně sada ořechů pro rázák bez vynechaných rozměrů za levno v akci a nad 600 kč doprava gratis. Já už mám objednáno Hrozně mě vytáčí, když sundavám rameno a v sadě není 18mm nebo 21mm ořech
https://www.hobynara...10-27-mm-38-mm-geko/ .
edit: hm, zase druhej.
Naposledy editováno 26.06.2023 12:02:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: SLEEPER> motoru ve vyberu bylo vic a z ostatnich sešlo - tohle jsou tajne info, takze to nemuzu pitvat verejne na fóru. Jen rikam, ze získat od nejake automobilky motor pro svoje účely neni tak snadne jak se muze zdát, obecne jdou “crate” motory koupit jen od amiku… proto taky vsechny performance stavebnicova auta používají americké v8 (cobry, ultimy atd)
Zisk 1M - to bylo 1M E - Oxy vygeneroval, ze kdyz za auto chceme 1,3M E (zhruba) tak ze ho za par statisíců (E) vyrobime - co to je, na karbonovou bednu pridelat produkční motor a kola - a ten zbývající 1M E je nas vývar…
Na soutěže to rozhodne stavěné neni - neni takova kategorie ve ktere bychom mohli soutěžit.
Jinak okruhova Praga R1 se produkuje a prodává, jezdi se s ni ruzne timeattacky a soutěže v kategoriích kam ji pořadatel pusti - ale obvykle je to v několikanásobně výkonnější kategorii ala LMP… no a nebo v Anglii primo Praga cup…
Jo takhle, tu generaci zisku jsem nějak nezaznamenal. :)
Jsem si říkal, zda by nějaká ostřejší verze bez homo nemohla jezdit prototypy v Le Mans. :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Jo takhle, tu generaci zisku jsem nějak nezaznamenal. :)
Ani jsi nijak nemohl - já pochyboval o nákladech vyšších půlmilionu, tj daleko přes 10 mio Kč..
Upravit si to na jen párset tisíc vypadá ale mnohem líp, ne?
Zvykej si...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
mně to připomíná diskuze blbečků na autoforu atp...ala jak může stát světlomet 30 tisíc, když je vše vymyšlený, na vše jsou formy atd...
V naší firmě teď děláme stroje od 2 do 10m...a to je blbý zemědělství, žádný speciální materiály...
kdo přičichnul k vývoji a výrobě v maloseriovce, tak to chápe, ty kecy okolo jsou fakt k smíchu, důležitý je mít co nabídnout, což Pragovka sakra má! Být boháč, tak tu firmu podpořím opravdu rád!
Naposledy editováno 26.06.2023 20:20:07
oxygen píše: Ani jsi nijak nemohl - já pochyboval o nákladech vyšších půlmilionu, tj daleko přes 10 mio Kč..
Upravit si to na jen párset tisíc vypadá ale mnohem líp, ne?
Zvykej si...
tak v tom pripade ti to moc nevychazi naklady 0.5M zisk 1M...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: PetrXX> Asi bych se pichnul na ridici jednotku te zadni klimy a koukal se, co rika tomu mixventilu. Jestli to teda E ma stejne jako S (dve nezavisle ridici jednotky)
Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.
Co jsem ale zjistil je, že v servisním menu nedokážu provést Normalization Of Actuator Motors. Přesto že podmínky pro provedení testu jsou ok (tzn napětí baterky i teplota chladicí kapaliny), tak to skončí Communication error. Application failed.
Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: ... Jde spis o to, ze praga nikdy nedělala prevodovky do závodních aut… krom toho, ze s tou pragou co delal prevodovky ma ta soucasna spolecne spis jen jmeno…
Já myslel, že jste oprášili linku na převodovky V3S. Sílu by měla, lehce vylepšit hladkost řazení a dobrý.
PetrXX píše: Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.
Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
Aby to nebylo něco jako jednotka zadního stěrače/ostřikovače v BMW E39, E46.
V původním návrhu elektriky asi na kombík zapoměli. Takže jednotka kombíkových specifik je přímo ve stěrači, přilepena k elektroinstalaci paralelně, není nijak připojena na žádnou digitální sběrnici. Dokonce i od páčky u volantu vedou nezávislé dráty elektricky nezávislého spínače jen do ní. Stejně tak drát od couvaček, aby to při couvání stíralo rychleji a spínač zavřeného kufru je dvojitý, kdy jeden vede do tohohle modulu (aby to nestíralo/neostřikovalo, když je otevřené okno), zatímco druhý vede do GM modulu, co ovládá zbytek auta centrálně nebo přes podružné digitální dveřní jednotky.
Docela jsem si s tím lámal hlavu, než jsem přišel na to jak to funguje. Diagnostikou se na to tedy také nedá nijak dostat.
Mimochodem auto, kde jde vše digitálně po asi 5 sběrnicích, nemá digitálně připojenou jednotku, co by ovládala vše v zadních dveřích. Takže místo 3 drátů do nich vede svazek asi 30ti, ve kterém se dráty po letech pochopitelně lámou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše:
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
Buď servo směšovací klapky nebo jednotka klimy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Buď servo směšovací klapky nebo jednotka klimy.
Kdyby to bylo servo, tak by to přece nepouštělo ventilem horkou vodu do radiátoru, ne? Nebo že by poloha serva byla spojená s polohou otevření ventilu?
zmulin> O čidle tlaku klimy jsem taky slyšel různý storky, ale víš jak… furt je to takový to pokus - omyl, měnit čidla a doufat, že to zabere, když podle diag nic nehlásí chybu. Ale je to varianta, díky.
medved> zkusím se poptat tady ve Slovinsku jestli to někdo nemá. Značkové servisy tady jsou, ale moje důvěra k nim je zhruba nulová vesměs to jsou měniči dílů.
oxygen píše: Ani jsi nijak nemohl - já pochyboval o nákladech vyšších půlmilionu, tj daleko přes 10 mio Kč..
Upravit si to na jen párset tisíc vypadá ale mnohem líp, ne?
Zvykej si...
Copak ja tu posledni rok taky picuju, hlavne teda na aktual politiku (ta me fakt sere), ale jinak jsem v pohode a jsem zvyklej na ledacos. :)
Oni tyhle unikatni hypervozy maji i hypercenovky a zpravidla velmi dobrou marži, ale lidi to chteji, tak je to v poradku.
A marketing prohnanej Top Gearem se evidentne povedl, jinak bych znacka z vychodniho bloku, nemohla mit takovy uspech.
PetrXX píše: Kdyby to bylo servo, tak by to přece nepouštělo ventilem horkou vodu do radiátoru, ne? Nebo že by poloha serva byla spojená s polohou otevření ventilu?
To je správná poznámka. Navíc si myslím psal, že ten interval, kdy to začne foukat horký vzduch je celkem stabilní.
Nejjednodušší by bylo půjčit si jinou jednotku na zkoušku. Nebo Vzhledem k tomu, jak staré je to auto, to natvrdo odpojit, jak si sám psal. Navíc je to vratná změna, kdybys náhodou v budoucnu měl nutkání to řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: ... medved> zkusím se poptat tady ve Slovinsku jestli to někdo nemá. Značkové servisy tady jsou, ale moje důvěra k nim je zhruba nulová vesměs to jsou měniči dílů.
Nojo, ty vole - tak se zkus zeptat na bikerji.siedit: Co tohle? Necetl jsem tu diskusi, ale ten popis vypada podobne jako to, cos psal ty ...
Naposledy editováno 27.06.2023 10:59:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ty symptomy jsou úplně totálně stejné jak ty moje, akorát borec má ve finále happy ending protože vyměnil ten ventil, který já už měnil loni.
Je možný, že by zdechl ten ventil?
Já jsem taky měl za to, že když ho odpojím, tak zůstane zavřenej a hovno, i když je odpojenej tak furt fouká horký.