Je to o tom, ze plyn ma ovladat pouze to tazne lanko. Vratne se ma jen vozit, protoze plynovou rukojet vraci pruziny na klapkach, nikoli to vratne lanko. To slouzi pouze k tomu, kdyz dojde k zavade (praskla pruzina), tak aby bylo mozne ubrat plyn.
Takze je potreba mit na vratnem lanku vetsi vuli nez na taznem aby se ty lanka nehadaly pri pohybu, protoze kazde ma jinak dlouhy bowden a kazde chodi trochu jinou drahu.
Pokud toto nastavis tak nebudes mit problem s vracenim plynove rukojeti ani pri plnych rejdech riditek. Samozrejme to ocekava, ze lanka jsou v poradku stejne tak jako pruziny na klapkach.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |