kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: t_freedom> s tema “masivnimi” 470 Nm jsi mne pobavil
pačemu ?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: No nic, jsem srab, já už jsem ctihodný občan i s trvalým bydlištěm, tak tam zajedu a podám vám pak hlášení
t_freedom píše: FiZzeR> takže stejně zacvaká...
Evidentně to má v plánu
(Pořádkovou pokutu uložit nemůžou, hrubě urážlivé podání to není a šance že by ho fakt reálně předvedli se limitně blíží nule. Spíš to jen zkoušej, vidí datum narození, udělaj bububu a přizná se i k tomu co neudělal Nebo fakt potřebujou spárovat fotku a ksicht, například trojnožka a neautomatizované měření které nelze sprdelizovat. Kdyby nějaký důkazy měli, rovnou by přišel příkaz z úřadu.) Jinými slovy, jít tam je to nejhorší co může v danou chvíli udělat.
Naposledy editováno 21.08.2023 09:51:19
NP píše: Jak nemaji, vymenovali by olej jako na dratku, to se nedela zdarma ja ted vezl vuz na vymenu po 20000, predepsanych je 40000 a to uz se mi zda moc i kdyz toho oleje je tam 9 litru
9 litrů oleje ??? Ty brďo.
Jsem myslel, že u zemědělskejch a stavebních strojů se to počítá na motohodiny a ne na ujetý km....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl...fakt 40?!?!?!? to už se fakt posrali...
Ja to chapu, je to staveny na vysoke najezdy pac je to typicky firemni dodavka a jdyby tam byl interval jako je treba v alfe, cili 15000 tak je kazdy mesic v servisu na olej proto i ten dvojnasobny objem oleje. U mne tak caste navstevy nehrozi, za dva roky ma najeto 60000 takze to je v pohode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: pačemu ?...
No protoze ja mel v podobne tezkym aute cca 620 Nm a bylo to tak fajn akorat. Spotreba od 5,5 do 11 ale to uz audinam zakukal omezovac na maximalce kdyz jsem je predjizdel, dlouhodoba spotreba 8 za 200000 km, jen vymeny oleje, zadny pruser, podle mne vymakany motor R6, jen jedno turbo. Kamarad ho ma v sedanu, 350000 km a taky nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše:
Ta spotřeba toho BiTdi je pěkná. Já mám na tom poddimenzovaný pohonným ústrojí tak nějak podobnou.
Ta 140kW s DSG není dobrá, proto jsme byl nucen vzít BiTDi. 140 jede hůř než 110 v manuálu a o dost víc žere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Ta 140kW s DSG není dobrá, proto jsme byl nucen vzít BiTDi. 140 jede hůř než 110 v manuálu a o dost víc žere.
S tím 7-kvaltem (DQ381), co se tam montoval někdy od 2018, by to už mělo jet odpovídajícně parametrům. Akorát ta turbodíra tam bude asi furt.
Ale na to moje ježdění to je i přes to uškrcení skrz DQ250 a velkou turbodíru furt petelica
Hodně lidi nadává na 147kW, že žere dost olej.
Naposledy editováno 21.08.2023 10:16:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: No já nevim, ale 17.7 v 7.04 hod. jsem tam opravdu byl
I kdybyas byl na fotce krásně vidět jak se usmíváš,tak to furt nemusíš bejt Ty,ale jakákoli osoba blízká.To furt platí.Jediný co se změnilo je,že vždycky zaplatíš
t_freedom píše: twl...fakt 40?!?!?!? to už se fakt posrali...
Toyota má 50tis. a to i na nový motor žádná výměna po 1000 nebo 5000 hned od začátku pěkně 50tis. tak to je motor KO na 3-4 výměny? asi
Samo na 5tis. už tam šel novej olej. Jo a je ho tam jen 6litrů .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: I kdybyas byl na fotce krásně vidět jak se usmíváš,tak to furt nemusíš bejt Ty,ale jakákoli osoba blízká.To furt platí.Jediný co se změnilo je,že vždycky zaplatíš
Není pravda. Bez důkazů nezaplatí, pokud jim je sám nedodá svým včasným a servilním příchodem
Koudy01 píše: S tím 7-kvaltem (DQ381), co se tam montoval někdy od 2018, by to už mělo jet odpovídajícně parametrům. Akorát ta turbodíra tam bude asi furt.
Ale na to moje ježdění to je i přes to uškrcení skrz DQ250 a velkou turbodíru furt petelica
Hodně lidi nadává na 147kW, že žere dost olej.
Těžko říct, ten olej jsem ještě neslyšel, někomu dost bere jakykoli koncern TDi. Každopádně pry ty 147KW moc pěkné jedou a slušná spotřeba. Ale zatím nemám vyzkoušeno . Ale vyzkoušeno u známé, že BiTDi má skoro 300tis. a zatím původní turba, podvozek a skoro všem servis dělá po 15tis. Ale až od 100tis.km
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
mě prostě 470Nm někde pod 2trpm přijde fajn...toť vše... mě to baví... a připouštím, vyhrál si
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: NP> Já ve Škodovce měním olej každej rok 5l. Celková cena je tak 2500kc i z prací . A najedu tak 10000 max 15000km.
Tak kdyz se furt valis u more, tak tezko neco najedes....
Ja musim celou sichtu stat na nohach, kmitat mezi dvema cnc a menit kusy.....
Naposledy editováno 21.08.2023 10:35:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.msn.com/...cae72bc864e&ei=9
zmulin píše: Libore,twoe tak sem nemůžeš
https://www.msn.com/...cae72bc864e&ei=9
twl, to je absolutní nesmysl.... kdo mě může nutit nosit boty ? To je podle mě proti základním lidským svobodám...ne?
Předpokládám, že pokud jde člověk normálně oblečený a neodhaluje se...že nemůžou cokoli...
Můj příběh z Benátek jsem tady raději ani nepostoval...
Naposledy editováno 21.08.2023 10:50:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: fsmoula> Já jsem ještě nestihl 1. dovolenou a někteří tady točí 3. kolo.
Kliiiiiiiiiiiiiid Nejsi sám