Jinak jedná se o Suzuki V-Strom 650 z roku 2008, jsem 2.majitel od roku 2011 (tehdy 70 tis.km, tímto zdravím Vaška a děkuji, že ji tak dobře zajel). Za celou dobu měl Strom pouze jednu poruchu, to odešel alternátor, ale naštěstí při jednodenním výletu po okolí (normálně jsem dojel domů, jen mi přestalo svítit přední světlo). Šikovný mechanik to dal na převinutí šikovnému elektrikáři. Žádná další porucha nebyla, při cestování tedy ani jedna a to je pro důležité. Prostě bezporuchová motorka
Naposledy editováno 03.10.2023 22:34:46
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
2 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
Protože Češi přímo vyžadují, aby byli u nákupu ojetiny klamání. Trvají na porušování fyzikálních zákonů, ať to stojí co to stojí a trh jim pouze vychází vstříc. Nic víc v tom není
Jinak soukromý prodej ojetiny je tady hotové utrpení. 90% "zájemců" jsou vychcaní zmrdi, kteří to chtějí na splátky, vyměnit za něco, slevu, když to ještě neviděli a nebo se pak hádají o 100 korunu, případně se hrozně diví nutnosti přepisu. Právě prodejem horneta a ještě bývalého auta (Peugeota 206) jsem se tak znechutil, že už kupuju jen nové a po 15-20 letech to rovnou odvezu na magnet do hutí. Za eliminaci alespoň malé části zmrdu z osobního života to kupodivu stojí
Naposledy editováno 04.10.2023 08:16:45
Che píše: S tekoucíma předníma vidlema problém nebyl nebo to nepovažuješ za závadu?
Beru to tak, že pokud se vidlice předepisuje jak napíše výrobce a přesto začne téct, tak je to závada. Pokud to někdo neservisuje a začne to těsnění pomalu propouštet olejový film na trubku vidlice, tak to porucha není, je to opotřebení spotřebního materiálu, který měl být už vyměněn preventivně dřív.
JInak přední vidlice mi nikdy netekly.
Motorku vozím do soukromého servisu (dříve co 10 tis.km pak co 20 tis. s tím, že mezi tím jsem si sám po 10 tis.vyměnil olej a filtr sám), takže co 20 tis. do servisu a servisákovi jsem vždy řekl, ať udělá vše, co uzná za vhodné. Takže dělal vzdy olej, filtry, ventily, dle uvážení brzdovky, chladičku, atd. třeba jednou mi volal, že tam někde vidí nějaký kroužek, co yvpadá jako opotřbovaný (to já bych nepoznal, kdy opotřebovaný je nebo není) a ptal se mě, jestli jej má vyměnit, cena pár desítek Kč, tak jsem řekl že jasně jo, nechci riskovat, že by to někdy netěsnilo. Mimo to k němu jezdím, jak je třeba, tak na výměnu pneu (ccc 20 tis.km) a brzdových desek, jak je třeba (nebo před delším výletem). Naposledy beru vždy zn.Brembo, ty mi vydržely více (jsou dražší o několik %, ale vydrží mi o mnoho % km více, navíc méně často se musí dělat výměna, takže dvojí úspora).
Takže jak řekl, že by to chtělo vyměnit olej ve vidle, vždy jsem řekl, ať to udělá.
Na servise jsem nešetřil, protože jsem nechtěl, abych měl v zahraničí se Stromem někde nějaký problém.
Nevím tedy, kolika % majitelů Stromu 650 tekla přední vidle, ale mi ne.
Naposledy editováno 04.10.2023 13:19:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
Jednou jsem na tomto Stromu 650 jel asi 4-5 denní výlet, Slovensko, sever Maďarska, kousek Rumunska, přes Zakarpatskou Ukrajinu a Slovensko domů, plně nabalení ve dvou lidech, ale jel jsem na pohodu a spotřeba tehdy byla nízka, jak jsem si fotil kilometry a litry a vyšlo to za 3,9 l/100km
Naopak jak jsem spěchal na trajekt do Anglie, tak jsem v Polsku jel rychleji a celé Německo držel rychlost na 150 km/h (to jsem jel přes půlnoc a až pak přespal), tak to byla spotřeba na té dálnici kolem 6 l/100km.
RTSbike píše: Paráda tak vzhůru do další poloviny
Ne ne, užil jsem si Stroma už dost a těším se na novou motorku
Pokud by měl někdo ale zájem, že by jej ode mě koupil a chtěl najíždět kilometry dál, tak možná bych jej prodal. Takový člověk se ale nejspíš nenajde , tak si jej nechám jako druhou rezervní motorku, o které vím, že mě nenechá ve štychu a mohu se na ni klidně zase někam vydat. Jako letos v léte namísto na bmw f850gsa jsme do Norska jeli na tomto Stromu
Prostě jsem koupil a vzhledem k tomu, jak mi tento Strom sloužil od 70 do 230 tis.km, tak paráda, výhodná koupě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
Na to bych jim řekl, že do práce jezdím na kole (kousek po městě) a oproti těm, co jezdí denně do práce třeba 30-60 km a za 12 let si koupí několik aut, tak za mnou je menší uhlíková stopa Možná olejová stopa ve vzduchu, ta může být vyšší
Jinak zajímavé, díky za info, netušil jsem, že objel 5,5 krát zeměkouli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
callowsick - to jsem taky slyšel, že zvlášť v minulosti. Stočeno na 10 až 50 tkm s tím, že se těmi kilometry "obodovalo", jak to vypadá. No, bohužel.
Naštěstí si ale myslím, že je to na ústupu.
Inzerátů motorek, které mají najeto třeba 100 až 150 tis.km přibývá.
Navíc pokud je motorka koupena v ČR a během provozu to majitel nepřetáčí, tak jsou na STK záznamy, kolik km v který rok ta motorka měla a dá se to dohledat.
Z tohoto důvodu mě napadá, že nejčastější příložitost k přetočení motoru je okamžik dovozu motorky ze zahraničí. Tedy nevím, jak ty záznamy v zahraničí vedou a jak snadno (levně či draho) se k nim v té které zemi člověk může dostat... to nevím.
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
V tom případě, když to tady čtu, nemůžu nikdy v životě prodat moje GS, které ma 190k km na hrbu
(Né že bych teda chtěl prodávat) a kámoš jeho 12tku GSA neprodá už tuplem, když má najetych nějakých 350k km
Člověk by musel někoho hodně motivovat penězi.
Proto má taková motorka největší cenu pro toho současného majitele.
Naposledy editováno 04.10.2023 14:20:36
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
Třeba do zprávy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto 230000 km
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
nemalo to vplyv na spotrebu oleja ? nemusel s dolievat ?
pokud budeš jezdit na motorce každý den 5 km do práce tak olej po 6000 km bude na tom hůře (studený motor, větší opotřebení) než když na motorce cestuješ a jezdíš dlouhé trasy (navíc poklidnou jízdou) a za 14 dní nejdeš 10 000 km, tam olej po 10 000 km fakt není problém
Podle mě motorka, na který je všechno funkční a neprošla bouračkou by měla jít prodat aspoň za kolem 50 tisíc bez ohledu na nájezd.
EDIT: Mimochodem, prodával bys i s kuframa?
Naposledy editováno 06.10.2023 10:34:33
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
Takže odpověď - to že jsem měnil a stále měním olej ne po 6 , ale po 10 tis.km, tak si myslím, že to na zhoršení spotřeby oleje vliv nemělo. Od těch 70 po 230 tis.km by se to muselo nějak projevit. A myslím, že je ta spotřeba oleje asi plus mínus stejná.
1 reakcí na tento příspěvek najeto 230000 km
Řeknu to rovnou, motorka po 200 tis. km není samozřejmě ve stavu, jako novější, řada míst je odřená, např. rám od bot, apod. I když se servisák snaží, tak prostě na řadě míst jsou vůle, např. páčky nahoru-dolů mají vůle, nebo boční stojan, tak má vůli nahoru/dolů. Do lepšího stavu by člověk musel možná něco koupit nové a měnit to. Ale jak na něm jel teď kamarád, tak řekl, že se mu líbí, jak je ten Strom tak nějak stejnoměrně opotřebený
A těch 50 tisíc? No to bych se styděl jej za tolik prodat
Ještě o tom popřemýšlím....
Já myslím, že největší problém při prodeji je, že kupující neví co kupuje. Tady na motorkářích lidi znají jak tebe, tak tu motorku. Spousta z nás už je vylítanejch a nepotřebuje to nejposlednější žihadlo. Ale těžko říct, když jsem jí neviděl.
Čau a napiš ty myšlenky nad bávem. Zajímá mě to (trochu nad ním přemýšlím a právě jezdíme s manželkou ve dvou na dovolený, takže máme i stejný použití)
Nakonec to koupil Ukrajinec,co chtěl na moto začít, viděl to,že to bere ale potřebuje to odvézt, že pošle zálohu...a tak se stalo, poslal druhý den 2tkč,já mu to až za 14dní dovezl(prasklo mezi tím lanko spojky), čekal na smluveném místě,dal jsem mu to do garáže,doplatil+ za cestu,odvezl mě na vlak, za 3dny přepsáno... prostě jednání u obou stran super
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |