- Na zhruba jeden měsíc, do AG tranzit po trase. Přezutí na drapák a pak co nejvíc severem na Ural. Tam trochu "trialovýho" poježdění a brodění, následuje přejezd hřebene a pokocháme se v bažinách sibiře za Uralem.
- Čím lehčí stroj, tím lépe, ale ty přesuny, takže opět jedu na jednoválci pro holky s dvouma brašnama po vlastní ose. Do AG vezu nové drapáky, (na kterých se i vrátím) na místě přezouváme a dále to začne být zajímavé.
- Spaní venku, vyjímečně u domorodců. Jídlo také venku, oheň, šašlik apod.
- Jako vždy, holky se mohou přidat, ale nesmí se bát a musí zvládnout ujet po dálnici 700 kilometrů denně. A taky by bylo dobrý, kdyby neměly řidičák starý dva měsíce a velkej těžkej dvouválcovej vergl, protože, kdo se s tím má tahat z bažiny, nebo to páčit přes kameny v brodu., když se to tam zasekne.
Obtížnost tak SG3, občas SG4, víc určitě ne
Naposledy editováno 11.09.2022 02:08:58
Njedřív menší brůdek ve kterým někdo ulomil špičku páčky. Tu jsem našel, když jsem pil vodu z říčky.
Stoupání před vrcholem je pekelný, kamenitý a hrozně to hrabe.
Uprostřed toho nejhoršího mi zdechl motor - ucpanej filtr, málo benzínu, málo výkonu a jak jsem zaroštoval tak to nestačilo. Naštěstí jsem nespadl.
Naposledy editováno 15.09.2023 20:56:13
Místy kaluže s blátem, místy je cesta dobrá ale ke konci to přešlo do koryta potoka. kameny, navíc mokrý porostlý slizem. Pekelná klouzavka.
Opět si lebedím, že mám tak lehkej stroj. Alfa a omega úspěchu v takovým onroudu.
Naposledy editováno 15.09.2023 21:05:30
Ochladilo se, beru si mikinu a nepromokavou-neprofukavou bundu. Motobundu zatím nevytahuju.
Naposledy editováno 15.09.2023 21:22:37
Ráno pršelo docela vydatně, ale už se to njašětěstí částečně vsáklo a trochu to vyschlo. Ale i přes to místma docela klouže a chladič se zase záčíná ucpávat.
Každý den jednou až dakrát ho čistím petlahví s vodou.
Naposledy editováno 15.09.2023 21:31:26
Takže jsem modifikoval cestu a jel mnohem zajímavější místa, kde téměř nikdo nebyl, až na čestný výjímky. Ale zjistil jsem cestu, po který se dá přejet přes prlsmyk djatlova z východu na západ, nebo naopak, přes U-hřbet. Prej to je docela terénní masakr. Minulej rok, někde za Tálovem v řece zůstali nějaký idioti co tam jeli na géésu dvanáctce -) . Prej válec motoru ulomili v brodu a nazpátek do vezli náklaďákem, Další prej utrhnul kufr kousek za vesnicí. Sice je vokufrovaný gééso nejlepší terénní motorka na světě, protože to tvrdí sám velkej českej čurč birč pepa, ale to asi platí jen v alpách na prašný cestě a možná v bosně...
Místní vidláci tvrdí že na lehkým enduru by to šlo, tak jsem se podíval kousek za vesnici a u řeky sem to votočil, protože už druhej den docela pršelo a vody bylo v řece nad kolena a byl tam takovej menší proud. Sám jsem se neodvážil.
Tak to třeba někdy jindy prověřím, ale určitě ne, když prší, páč se jede docela dost kilometrů přímo řekou. Jen to chce počítat s trochou benzínu navíc. Vodhaduju to na 40 litrů s sebou. Celkově by ten zajímavej úsek vyšel tak na 450-500 kiláků mimo benzínky se zajížďkou na medvědici. Po cestě je pár vesnic, ale žije tam pár lidí a benzín nemusí vvždycky bejt k mání.
Naštěstí jsem problém s přepravou benzínu vyřešil, takže proč ne
Naposledy editováno 25.09.2023 16:56:29
1 reakcí na tento příspěvek 23 Přejezd Archangelsk - Severní Ural, Pereval Djatlova a ba...
Dvaja rusi: T7 + Afrika tam vyšli. Ale na T7 skapala spojka. Je to divné, lebo T7 je lahšia ako Afrika. Asi to bola chyba pilota. Ten pereval Ďatlova asi nie je na motorky. Ale pre rusov je to magické miesto, lebo tam v 1959om za záhadných okolností zahynula skupina turistov.
Jednoválec je minimálně o 50 kilo lehčí a jede diametrálně líp než nějakej dvouválcovej mastodont a stačí tam spojkovat jen tak lehce. U těžký motorky to je utrpení
V Badachšánu a Afganistánu jsem s T opotřeboval spojku během 6 tisíc km, ale je fakt, že jsem zajížděl tam, kam na motorkách nikdo nejezdí a spojkoval jsem každou chvíli.
Kdo nechce jezdit jen dobrý cesty, tak mu nezbejvá než vzít lehčí jednoválec. Jinak tam doslova a do písmene chcípne vyčerpáním.