Nechcem to tam rozvádzať, ale sa pýtam informovanejších:
Čo viete o tejto čínskej "Guzzine"?
Bola tam nejaká dohoda alebo Čína zase len kradne?
Pre srandu, Moto Guzzi V85 TT (2021-2023)
No a ten nový čínsky zázrak, podobnosť čiste náhodná:
Tak dajte nejaké info, kua...
1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo
Jestli už mají Číňani nastavený rok ovládnutí světa na 2025, tak asi ví dobře proč. Nějaká Chang Jiang - Guzzi je v tomto procesu jen jednoduché konstrukční cvičeníčko.
Udávaný výkon je 48 kilowattů (asi 64 koní) při 6 300 ot./min., spolu s točivým momentem 60 newtonmetrů při 4 900 ot./min. Je spojen s pětistupňovou převodovkou, která také nabízí zpátečku.Tento stroj je ride-by-wire a je vybaven funkcemi, jako je tempomat, ABS na všech třech kolech, kontrola trakce, 7palcový TFT displej vpředu, nabíjení přes USB a 12V zásuvka v postranním vozíku. Tlumiče jsou od KYB a brzdy jsou od J. Juana.
Společnost má zastoupení v několika zemích po celé Evropě, včetně Belgie, České republiky, Německa, Švýcarska, Rakouska, Portugalska, Španělska, Spojeného království, Irska, Itálie a Francie.
Moto Guzzi v současné době nabízí celou řadu motocyklů na prodej v Číně – včetně V85TT a není vyloučeno, že se pustí do soudního sporu o autorská práva.
A pokecat s pidlookýma můžeš tady : https://changjiang-sidecar.cz/ , a to dokonce česky.
2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
1) Šéfe, naše dvouokruhové brzdy jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať vdouokruhové brzdy uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
2) Šéfe, naše samonavíjecí pásy jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať je uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
3) Šéfe, naše vstřikování je moc drahé, konkurence má karburátory a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať uzákoní emise, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
4) Šéfe, naše abs je moc drahé, konkurence ho nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať abs uzákoní, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
5) Šéfe, naše elektromobyly jsou moc drahé, konkurence je nemá a je levnější, musíme inovovat výrobu.
Ne, vývoj je drahý. Podmázněte úředníky ať uzákoní green deal, tím se konkurence zadarmo zbavíme.
6) Šéfe, číňan už zvládl okopírovat všechno, co vyrábíme, musíme inovovat.
Ne, vývoj je drahý................
Atakdále.
Evropský automotive průmysl je nejvíce zbyrokratizovaný obor na světě. Tak dlouho manažeři automobilek podkuřovali úředníkům, až jim ti úředníci přerostli přes hlavu. Dobře jim tak!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo
1) Jsem rád za dvouokruhové brzdy, vyzkoušel jsem si to.
2) Jsem rád za samonavíjecí pásy, funguje to a vyzkoušel jsem si to.
3) Jsem rád za vstřikování. Sraní se s karburátorem jsem si vyzkoušel dost.
4) Jsem rád za ABS. Vyzkoušel jsem si to bez něho, moc velká sranda to nebyla a přitom stačilo tak málo a mohlo to dopadnout úplně jinak.
5) S těmi elektromobily to může být pravda, státní cecek zafungoval jako vábnička dokonale.
6) Myšlenku s Číňany se ti nějak nepodařilo dotáhnout do konce.
A manažeři automobilek mají nějaké přerostlé úředníky na háku.
2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
Ono to nie je ani úradníkmi, ako tým, že Číňan maká, nemusíš mu dávať 100k USD ročne, nemusíš mu dávať 4 týždne dovolenky a 2 mesiace pred prepustením a pod. Lenže samozrejme u nich berú autorské práva inak a keď im pošleš plány, tak ich stopia, naberú ľudí ešte na druhú zmenu a budú si vyrábať pod svojou značkou. Ak Ti to vadí, môžeš sa súdiť - u čínskeho súdu, ktoré nie sú moc známe spravodlivým rozhodovaním.
A väčšina manažérov sú ako politici, spravia rozhodnutie, ktoré v tom okamžiku ušetrí nejaké peniaze. To, že o pár rokov to bude treba splatiť aj s úrokmi a to kua veľkými úrokmi, ich nezaujíma, dovtedy vystriedajú 3 ďaľšie pozície.
jinde lze chránit taky název značky, modelu, logo, nové konstrukční řešení (patentem na 20let, běžný motor jako cb500 nelze). Ale tohle platí to jen v určitých státech světa (třeba čr ještě není součástí evropského jednotného patentu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo
2 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
Sedlsson píše: ... Nenavidene Euro normy na emise zarucovaly vývoj motorů, který cinani nestíhal. A proto tu nic neprodali, to s elektrikou skoncilo.
Už v průběhu vývoje posílají manažeři dokumentaci svým dodavatelům v Číně, aby jim to nacenili a vyrobili vzorky. Čína dostává zadarmo know-how a odběr výrobků je zajištěn skrze evropské a americké značky. Stačí jim čekat, až nějaký segment na západním trhu nechá "tradiční výrobce" napospas (opustí, zdraží, atd..) a v tu ránu mají připravené řešení ze svých mega továren. Asi jediné, co zatím nepochopili, je nutnost dokonalé servisní sítě.
1 reakcí na tento příspěvek Zlodejina, alebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo
Tak mi prijde, ze ti to opet nesedi…
Jen tak pro zajimavost, jakej motor mas v aute ty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlodejina, alebo
Už i Tesla přiznala, že zájem o elektromobily uvadá. Odpískala novou továrnu, škrtí stávající výrobu
Skoro jako u VW. Fordu zůstává na skladě čtvrtina všech vyrobených klíčových elektromobilů, proto omezuje výrobu
Prodeje nejlepších elektrických Mercedesů se hroutí, dealeři o tom ve strachu z odvety mluví jen potají