zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Deadman> u Tenere 700 jsme měnil jen kroužky od ABS.l, pak to merilo rychlost skoro úplně přesně. Ujetou vzdálenost jsem nekontroloval
CRF300L si nebere rychlost z ASB, (to by pak nemohla existovat verze bez ABS) ale z čidla v převodovce. Podle schématu dílů je to halovka proti jednomu z ozubených koleček na na výstupní hřídeli. To by se měnilo poměrně komplikovaně
Hitak128CZ píše: Deadman> Ale tento problém s nepoměrem tam musí být už z fabriky ne? Klasický ukazuje tacho o něco víc s vzdálenost v pořádku.
Čekal jsem, že bude oboje ukazovat stejně blbě, protože by dávalo smysl použít jednu konstantu, jako u cyklotachometru.
CRF300L v sériovém stavu počítá najeté kilometry o 5% víc, rychlost o 10% víc.
karelsychra píše: U téhle motorky se na tachometr moc nedívám, možná sem tam někdy v obci, a ž eproměřuje 5% počitadlo proti rychloměru? to je podobný jako u vW gorup, tam jsou rychloměry tak "optimistický" že kdyby k tomu měl sedět i tachometr, tak to bude z prahy do brna ne 200km, ale 240km... takže 5% považuju sice za špatnost, ale zanedbatelnou. Ostatně počítadlo km je dobrý tak na hlídání výměny oleje - a k tomu mám dotaz: fakt to někdo měníte po 10kKm? příp po kolika? za 4kKm mi v okýnku žádnej olej neubyl, ale 10kKm na téhle motorce najedu tak za dva až tři roky...
Po úpravě převodu už ten rozdíl byl tak velký, že tachometr ukazoval nesmysl a nevěděl jsem kolik vlastně jedu. Což někde může způsobit pokutu.
Manuál říká výměna oleje po 12 tis.km nebo po roce. Co nastane dřív. Myslím, že se týká i garančního servisu pro účely záruky.
Pokud těch 12K najedeš za rok, tak nemalou čás budou tvořit delší cesty a ten olej to dá. Pokud by to mělo být 1200x studený start + 10km cesta do práce, tak ani omylem.
Co mě znervózňuje, je kontrola vůle ventilů. Interval 24 tis.km je trochu dlouhý, ale pořád ok. První kontrola ve 24 tis.km ale ne. Z mé zkušenosti si u repasované/nové hlavy ventily trochu sednou a vůle se zmenší. Já bych je kontroloval v rámci první prohlídky. Takže nebudu čekat a v zimě si ty vůle zkontroluji. Co jsem koukal, znamená to sundat nádrž, chladič a pár drobností. Bez vypuštění a odpojení chladiče to jde, ale velmi špatně kvůli jeho hadici vedené zleva doprava přes hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CRF300L: přímo na motorkářích, je to na straně https://www.motorka...ader.php?cfile=tnomh a je to nečekaně stejný jako CRF250L... Takže možná trochu potrénovat používání vyhledávače.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra: ja u ostrych nastavuju vule na na hranici intervalu - jakoze male vule a pripadne kontroluju casteji (kazde dve vymeny oleje, tzn cca 16mth) - rekl bych ze velka vule se umi podepsal na spadnuti ventilu do valce... je to teda moje ne uplne podlozena teorie. Jen vy mate ty motory min vysponovane a asi netravi vetsinu casu kolem omezovace jako ty nase...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Deadman> kontrola ventilových vůlí je u CRF v 1000km v rámci první garanční prohlídky, aspoň to tak bylo u mojeho ročníku 2013.. Otázka je, jestli to doopravdy otevřou a koukaj na to
U 250L je v servisní tabulce kontrola vůlí ventilů v 1000km. U 300L není. Ačkoliv je to stejný motor.
Co jsem mluvil se servisákama na první garančce, tak ventily nedělají. V podstatě jen vymění olej a obejdou všechny důležitý šrouby momenťákem.
...A řeknou si za ten "servis" o 4 litry.
Mimo to, při předprodejním ani prvním servisu se neobtěžovali seřídit sklon světla. To z výroby svítilo přímo do země, na což jsem přišel až když mě poprvé zastihla tma.
Edit: Je fakt, že předprodejní servis v tabulce není. Sklon světla je v tabulce až ve 12tis.
Ale předpokládal bych, že slušný dealer kromě rámečku spz alespoň nastaví hodiny, sklon světla a doplní povinnou výbavu. Kromě rámečku neudělali nic. Kdybych se nezeptal na povinnou výbavu, nedostal bych ani lékárničku. Ale to může být specifikum konkrétního dealera.
Naposledy editováno 08.11.2023 19:09:00
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Metric píše: assassin> Fíha, tak takéto náradie som ešte nevidel, že by sa k niečomu dávalo.
Tak dřív bylo nářadí celkem standard. K Ninje jsem dostal nářadí v celkem kompaktním pouzdře a kterým uděláš celkem slušnou rozborku.
U CRF jsem myslel, že v tom nesmyslně velkém vybouleném kufříku na levé straně podsedlovky právě mají nářadí. Ale krom toho, že půlku toho místa promrhali, je tam jen malá lékárnička. To KLR si v tomto vystačila s malým tubusem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Máte někdo zkušenost s použitím přední pneu o rozměru 90/90-18 na crf 300l? Předpokládám, že by to mělo být ok, byť v tp je uveden rozměr 80/100-18.
Já tam mám 21 a 18 nedoporučuji
Ta 90 bude asi o 1cm širší, výškou by měla být stejná. Takže jako obvykle u pneu, můžeš koupit 90 vo bídě nakonec užší než 80. Pokid ti nevadí, že nebudeš dle TP, tak to tam klidně dej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dnes je to u Hondy diskrétní záležitost i pro tu CB125F a nikdo z mechaniků to neprozradí. Maximálně to pošeptá známému, nebo dokud ho zaměstnavatel nenaštve.
Palomoto píše: Já tam mám 21 a 18 nedoporučuji
Ta 90 bude asi o 1cm širší, výškou by měla být stejná. Takže jako obvykle u pneu, můžeš koupit 90 vo bídě nakonec užší než 80. Pokid ti nevadí, že nebudeš dle TP, tak to tam klidně dej
Já se samozřejmě upsal, měl sem na mysli přední pneu, tedy 21 palců. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Metric píše: assassin> Fíha, tak takéto náradie som ešte nevidel, že by sa k niečomu dávalo.
tak je to asi nejdrazsi kroska na trhu... ale je to celkem prijemny, nemusim si uz pujcovat momentaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |