zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Přestože tomu tak bylo, loni přidali šedou barevnou variantu. Pro severoamerický trh pak dokonce sníženou variantu LS.
Od spekulovaného faceliftu 300L se ani nečekalo nic jiného, než drobné změny barev/nálepek. A maximálně LED blinkry a zadní světlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
RomanHA píše: Deadman> Proc nedavaji na CRF300 L led blinkry, kdyz na Rally standartne jsou, nechapu.
Třeba proto, že Rally není levná a L je Kdo by si koupil L s ledkama za 150 a více
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A dalsi vec, vetsina lidi meni hned ci do roku tlumic a na predek tvrdsi pruzinu. To by mohla Honda u obou poresit rovnou - cena by se v pripade takoveho tlumaku ala YSS i s tvrdsi pruzinou pri tech objemech taky moc nemusela moc zvednout.
Naposledy editováno 22.11.2023 08:08:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Větší nádrž nestojí víc, výrobní náklady jsou prakticky stejné. Prostě se rozhodli, že dojezd 200km stačí, jako na mnohých jiných malých endurech. Díky tomu mohou uvádět nižší pohotovostní hmotnost. A rozdíly v jednotkách kg ve článcích a recenzích rozhodují. Spravedlivé by bylo uvádět pohotovostní hmotnost s palivem na nějaký jednotný dojezd, třeba 100km.
Co je na rally výrobně dražší, je přední světlo, lešení pro světlo a budíky, oplastování motoru.
Naposledy editováno 22.11.2023 10:16:20
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A nejel jsem po ose..
Naposledy editováno 25.11.2023 19:40:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
edit> jsem ani netusil, ze jezdis na elektrice, kouknul jsem do profilu a vypada to dobre recenze perfektni a zcela vycerpavajici. To musime neco vymyslet, ja urcite potrebuju potrenovat vyjezdy, ja se jich z nakyho zahadnyho duvodu vzdy bal a v mem okoli bud lidi enduro nejezdi nebo naopak na levelu, ze nemam sanci se udrzet dve zatacky...
jen me zaujal ten motor 3kW... podle toho co pises tam budou mit neco silnejsiho, respektive tech nominalnich 3kW brutalne pretezuji - protoze surron ma taky papirove neco podobneho, na tom jsem neco malo najezdil a to je fakt hodne slaba hracka. KTM E-XC uz je docela fajn, ale ti udavaji urcite pres 15koni...
Ja jezdim v lese na mapu 30koni a ta uz je docela "vlazna" na zadni uz se tomu nechce moc ochotne, takze si tam treba pred prejezdem klady cvakam 40ps kdy se chce kolu k nebi podstatne ochotneji...
porovname, uvidis, aspon budes mit srovnani... ono ty cisla v technicke dokumentaci a v SW jsou takova ruzne vycucana z prstu... takhle z vide mi prijde, ze ti to jede jako me na tu 30PS mapu
Naposledy editováno 25.11.2023 20:30:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teď mi došlo, že bych asi měl vypadnout z tohohle vlákna žvanit spíš do sekce "Elektromotorky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
premejslim, ze dokoupim i 18palcu zadni kolo... ale tlumice kvuli enduru preplanzetovavat nebudu... tak se to ve me porad pere, jestli to nejsou vyhozeny prachy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já se většiny výjezdů eště před třema rokama taky docela bál (to jsem začínal) a teď už se bojim jen některejch Nedostatek talentu trvale kompenzuju pílí a intenzitou tréningů. To vede k tomu, že si víc věřím, díky čemuž se míň bojim. A když se míň bojim, líp to zajedu. Spíš než strach je to takovej respekt. Opravdovej strach tam nesmí bejt, to ti zkurví techniku. Je dobrý mít jen respekt, a ten já mám. Taky hodně pomůže ta jistota, že na to tvoje motorka má výkonově a pneumatikama, že prostě je to celý fakt už jen na tobě. Jako nutno říct, že lehká a dostatečně silná motorka v podobě éčka nazutýho do opravdovejch off gum mi hodně pomohla a odbourala ty poslední zbytky strachu a pustim se s ní do věcí, do kterejch jsem se 138kg AJP na kompromisních gumách měl už trochu obavy. A taky to samozřejmě mnohem víc vyjede, teda vlastně vyjede to všechno, když to nepodělám já. A nejvíc pomáhá stále jezdit, jezdit a jezdit.
Co se týče toho motoru - určitě ho brutálně přetěžujou, můžou si to dovolit - je tam dobrá a velká baterka a velkej kontroler. Díky velkýmu bloku motoru s olejovou náplní se to bez problémů uchladí. Ten motor vydrží jet do až 150 stC, já ho v letním horku nedostal odhadem ani na 100stC. Jako jede to na první dva kvalty fakt sviňsky, je to hlavně díky převodu. V nějakým těžkým písku a rychlosti 80 a víc by to už tak živý nebylo, protože by musel bejt už vyšší převod a prostě by to muselo mít vyšší výkon, tam se ten silnej Varg projeví. Ale na běžný endurování ti ta maximálka cca 65kmh na tu dvojku bohatě stačí a ta táhne luxusně, a na hodně technický pasáže nebo krátký ale hodně strmý výjezdy pak ta jednička s maximálko cca55kmh a ta bere naprosto brutálně, to je prostě umění udržet trakci a aby ti to neuteklo z ruky nebo nehodit to na záda, sebemenší nesprávnej pohyb plynem a jdeš.. a to už to mám celkem v ruce. Je to taky o citlivosti (průběhu) plynu, ten superrychlopal neni ideální, budu to předělávat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pri placani v lese mi zmizi treba 15procent baterky za hodinu a vykon se vyuzije minimalne. na MX trati to najede tech cca 35km v rukou profika, ale vetsina byla foceni, takze na ostry kola spis min. Se mnou urcite vic
vykon je tam nesmyslnej, na 60PS mapu jsem jezdil jen polnacky, pole apod... tam se to na zadni zveda i pri 90kmh... prubeh na plyny je pak uz taky moc divokej, doufam, ze to v budoucich vydanich SW umozni prizpusobit uzivateli podle pozadavku. Zatim je moznost ladit jen vykon a brzdeni motgorem (regeneraci)
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já měl odvahu nakrmit to jenom na 10kW, mladýmu to zatím stačilo. E-fox je o dost ostřejší (zatím neměřeno, stačí navlíct DC klešťák na drát od baterky) navíc je tam řazení (podle mě zbytečně), tak uvidíme jak dlouho to bude fungovat. V posledních pár měsích jsem seděl na většině tech strojků, sur ron Max bee je slabší než E-fox, a pocitově výrazně míň jela i KTM z r. 2018, tu bych přirovnal tak k tomu max bee, nejlepší a nejvýkonnější byl jistě sur ron storm bee (tam je jistě jinej motor), tam je navíc hafo elektroniky, takže i na skorosilničních gumách jsem díky protiprokluzu a protipřevrácení dal takový výjezdy, kam bych pěšky nevylezl... Navíc jsem v terénu neměl odvahu to ani přepnout na plnej výkon, to leda na silnici. Do 80km/h kladivo, pak už nic. Ale je to o penezích, storm bee stojí stejně jako ktm, a to už je fakt moc. U té ktm je to o tom, že to máš šanci za pár let prodat za skoronákupní cenu, číňana asi moc ne...
A samozřejmě CRF250 - když se dívám na inzeráty, tak si myslím, že bych prodal dráž než jsem koupil :)
Naposledy editováno 26.11.2023 03:10:14
A u toho freerida e-xc je to asi jediná vyjímka, kdy prodat oranžádu bude dost problém. Vím už o dvou lidech, kteří ho mohli mít za hubičku a nechtějí. Výdrž baterky totiž u něj stojí za velký h... a to prostě nechceš ani za 50 tisíc, protože to nelze nijak vyřešit (blbě navrženo). Těch cca 35minut jízdy v terénu, kde já s čínou jezdím 3,5-4 hodiny je fakt žalost. V tomto směru to číňan vychytal.
Jak to bude s životností, to se ukáže až časem, pečlivě a velmi tvrdě testuju. Za rok si třeba povíme..
P.S: bílý svinsvo už máme na zemi i na severu jižní moravy, ale zatím nemrzne, tak se mi nechce tak zablátit, navíc sedím u práce jak z trestu.
PS2: už jsem to tady někde psal, náhodně jsme se namotal do KTM centra v kitzbuhelu a tehdy prakticky nová e-xc vydržela nějakejch 25 minut, a to jsem to nehnal na krev, akorát to bylo dost do kopce, ale bez skoků, tak jsem se nebál tomu naložit. Dneska mají ten areál skoro na rovině, a možná tuším proč. Je to taková letní atrakce pro návštěvníky, když se nedá lyžovat. https://www.kitzbue...zbueheler-alpen.html
Naposledy editováno 26.11.2023 11:28:42
Jo a Tracker na ledě nefunguje stejně jako cokoliv jinýho bez hrotů. S večerním ochlazením se na asfaltce z potůčků udělaly ledové plotny a při zatočení jsem s éčkem vykroužil elegantní kružnici až k zemi
Naposledy editováno 27.11.2023 11:24:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Vlnič> Indičtí jazykové říkají, že ty téměř dva metráky H.450 mají stát 182.990 Kč.
Evidentně se mě zapomněli zeptat, kolik by to mělo stát. Teď jsem četl, že v Itálii startují na 5900 eur (145 k našich?) a nejdražší verze s bezdušákama bude za 6500 eur.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |