zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ať už to bílý svinstvo pořádně zmrzne a můžu vytáhnout motorku bez toho, že ji budu dvě hodiny umejvat aspoň do stavu, abych ji mohl dát do garáže, začínám mít absťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale je fakt, ze kdyz jsme se pak s bráchou střídali tak jsem se ho ptal jestli ten surron neni rozbitej
Ja furt nevim, jestli koupit to 18kolo dozadu …
Naposledy editováno 28.11.2023 11:12:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: karelsychra> s tou 30ps mapou jsem tam i ja mel pomerne casto plnej :) ta je hodna
Ale je fakt, ze kdyz jsme se pak s bráchou střídali tak jsem se ho ptal jestli ten surron neni rozbitej
Ja furt nevim, jestli koupit to 18kolo dozadu …
Podívej se na některé přestavby MX motorek na endura. Jednu dobu, kdy byly ty MX o kotel levnější, to bylo hodně oblíbené. Tak často řešili, jak z 19 kola dostat enduro výkony. Třeba tady:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Mr.Dreamer> pro me je stale MX priorita, takze s 19kolem urcite nechci nic delat. Spis je otazka, jestli vubec chci jezdit i enduro a tim padem jestli chci nebo nechci utratit 10k za zadni kolo
Já myslím, že je spíš otázka, jestli se ti bude chtít přehazovat před jízdou zadní kolo.
Znám lidi, co si bez problémů vždy před jízdou přezují gumy a vymění mousse, znám lidi (třeba v zrcadle), který se s vypětím sil přemůže k dofouknutí gum, i když, někdy to dělám až po chvilce jízdy, kdy zjistím, že 0.4atm není pro asfalt optimální hodnota .
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Narazil na celkem novinku XEF 250 TRAIL od Fantica.
Zatím jsem nenašel žádný test. Je to 20 koňová 250, takže zádná pila a mohlo by to držet. Zajímalo by mne odpružení. S mojí 85 kg maličkostí by mne na CRF čekala výměna centrálu. Fantic má proti Hondě krásných 122 kg, tedy cca 20kg dole. Zde jej má jeden uživatel fóra. Psal jsem s s ním a je ještě větší a těžší než já. Odpružení je o hromadu lepší než na CRF 250 kterou měl před tím.
www.fantic-motor.cz/motocykly/enduro/xef-250-trail/
Teď mám dilema za stejné peníze.
Fantic se slabším motorem, ale lepším podvozkem a nižší hmotností a nebo k levnější Hondě koupit hned centrál a za stejné prachy mít motorku s o 7 koní a 8 Nm silnějším motorem.
Naposledy editováno 30.11.2023 08:40:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
LuckyGhost píše: Slávek-TDM> Ona cena s investicí do podvozku je stejná. Obojí potom cca 150k. Jezdit budu hlavně terén. Kluci kolem si koupili civilní pohodová endura, takže lesy louky. Vzhledem k tomu že mezi náma bude i XT 660, tak žádné extrémy. Silnice jen nutné zlo pro přejezd. Možná občas sám se podívat na menší lehkou místní trať, kde jsem jako dorost lítal na CZ 125 krosce.
Na tohle použití bych vzal CRF a koupil si metr kvalitní folie, jestli tu červenou nezkousneš...horkovzdušku předpokládám máš... Možná budou i nějaký polepy na alíku.. chce to pohledat..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nicméně to je celkem fuk, pokud je motor spolehlivý. Docela to uškrtili. otázka zda by to šlo dostat někam k těm 20 kw, co je tak udáváno k tomuto motoru bez výměny většího kitu.
Pročetl jsem celou tu tvojí vydatnou recenzi AJP. Pomaličku se misky vah přesouvají od Hondy k Fanticu. Mít to třeba jen o 3 koníky méně než CRF tak není o čem vůbec.
Červenou se slevou a slevu dát do polepu. Bude individuální a navic folie ochrání plasty
https://www.motorkar...ed-moto-1905363.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jako uživatel, kterej eště docela nedávno ten motor každej víkend trápil ve svým stroji zhruba 6 a více mth v terénu, ho považuju za velmi spolehlivej a odolnej. A používal jsem ho nejčastěji v horní polovině otáčkoměru. Neni náhoda, že je v haldě různých motorek od pitbiků až po dospělý endura všemožných výrobců a to i několika evropskejch. Fantic to určitě udusil i kvůli Euro5 normě, ale ten motor umí jít i v původní 250cc verzi velmi pěkně od spoda, když mu vstřikování dovolí..
A pozor, 122kg je suchá, takže reálně provozka tipuju kolem 130kg, ať to majitel někde zváží..
Naposledy editováno 30.11.2023 21:01:44
https://motorky.bazo...0n-honda-crf-300.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ten duel nebude snadné rozstřelit. Zejména s ohledem že to budu objednávat a vybírat od klávesnice. Ale jezdit se bude dát dobře na obou a asi to nechám na konec zimy co bude skladem. Fantic zatím je v obou barvách a zatím není problém. Těším se na test zde na Motorkářích, který prý brzy bude.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mam verzi Rally, ktera je jeste o nejakych 10 Kg tezsi nez obycejne CRF. Puvodne jsem s ni prozkoumaval pesiny, ktere jsem neznal z kola (prave proto, ze kdyby za neco staly, abych je dal nasledne na kole). Ale po te, co jsem ji pres pul hodiny tahal z ostruzini (cesta se ukazala jako slepa, otocit to neslo) a podruhe malem zustal mezi trnkovymi keri to uz delam obracene, na kole a pesky si hledam pesiny na moto. A ssebou vozim pro jistotu i pilku na blbe padlej strom. A ze bych se na ni pustil po nejake pesine dolu do rokle bez toho, ze bych si predem overil, ze je z ni cesta ven, tak to vubec.
Co se tyce zvedani, tak to je taky docela zahul. Ono to zvednou jde, ale vetsinou ne tak lehce jako v tech instruktaznich videich. Tam to maji vetsinou polozene na place, vsude spousta mista. Realita je ovsem takova, ze to potrebuji zvednout nekde v zarostlem svahu a z te strany, kde bych potreboval, neni misto.
Na toto to CRF proste neni, nebo alespon ne pro me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
edit: tak je prý homologováno jako A2E, tedy jednomístné
jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)
Naposledy editováno 18.05.2024 11:05:09
bledemon píše: JiriBN>
jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)
To není offtopic, ale skvělá zpráva .
assassin píše: RomanHA> ostrou otoocis na pudorysu motorky, neco malo teda musis umet .. ale to se tak nejak predpoklada, kdyz jezdis emduro. Ja bych se na nejakym cestaku asi mimo polnacky nepustil
No jo no, ale jezdit jen po polnackach, to uz bych si mohl rovnou koupit Tenerku Kdyz na YT vidim, co na ni nekteri dokazi (a tim nemyslim profiky, ale treba kluky kousek od Ostravy), tak kloboucek.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://pipeburn.com...-himalayan-electric/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |