AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: ...a můj přístup je, že buď mi volno či možnost pracovat vzdáleně dají nebo odejdu...nemám problém dát výpověď a jít o dveře vedle. A to vedu oddělení s 30 lidma, vedle toho domlouvám X milionové zakázky, vedu projekty, nastavuji procesy s ohledem na kvalitu sw vývoje apod...
Znal jsem spoustu lidí, kteří o sobě měli tohle mínění, že vedou, domlouvají miliony, nastavují ... a pak se za nimi jednoho dne zavřely dveře a všichni si oddechli, že už je pryč a nikdo se nemusí dál přetvařovat, že jsou vedeni, nastavováni a že nic neumí domluvit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
U mně to nepůjde, jsem tím posledním skladníkem ve fabrice, ale prý důležitým... Neplacené volno pokud vím neměl v naší fabrice nikdo nikdy.
Když jsem dělal v masně , tak jsem byl vedoucím směny a zástupcem vedoucího expedice. Tam to za 20 let nikdy nešlo právě proto, že jsem dělal vedoucího. Hodně práce, dost peněz, ale volno... S vedoucím jsme se střídali po 2 týdnech.
Bude mi 61, a hledat si novou práci ? Hahaha
Naštěstí kolem motocestování se svět netočí, takže vlastně dobré.
Kohlstein píše: Znal jsem spoustu lidí, kteří o sobě měli tohle mínění, že vedou, domlouvají miliony, nastavují ... a pak se za nimi jednoho dne zavřely dveře a všichni si oddechli, že už je pryč a nikdo se nemusí dál přetvařovat, že jsou vedeni, nastavováni a že nic neumí domluvit.
Každýho názor, já výsledky vidím, firma taky, kolegové též... dělám co se po mně chce...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: Asi taky začnu dělat kancelářskýho potkana, abych si mohl brát 7 měsíců volno nebo ty Home Opice.
Přesně kvůli těmhle řečím nikde otevřeně neříkám jak to mám zařízené :) Každý mi pak vysvětluje jak se mám fajn, jak to mám jednoduchý a že on chce taky.... nevim co těm ostatním brání se do toho pustit.....
Milan1963 píše: Kafi> Díky za vysvětlení. Konečně chápu...
U mně to nepůjde, jsem tím posledním skladníkem ve fabrice, ale prý důležitým... Neplacené volno pokud vím neměl v naší fabrice nikdo nikdy.
Když jsem dělal v masně , tak jsem byl vedoucím směny a zástupcem vedoucího expedice. Tam to za 20 let nikdy nešlo právě proto, že jsem dělal vedoucího. Hodně práce, dost peněz, ale volno... S vedoucím jsme se střídali po 2 týdnech.
Bude mi 61, a hledat si novou práci ? Hahaha
Naštěstí kolem motocestování se svět netočí, takže vlastně dobré.
Rádo se stalo...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Meleš kraviny...
Nemelu.
Ty porovnáváš neslučitelné věci. Dvoutakt, který je dvoutaktem jenom proto, že za posledních 70 let, nebyli schopni uvést do série cokoli lepšího vlastního a je úplně jedno proč, protože komunisti už tu nejsou 30 let a to je dost dlouhá doba a ostatní firmy jsou důkazem, že pokud se něco umí, lze se prosadit i ve světě...
Na druhé straně dvoutakt cizí, který je dvoutaktem prozo, že je to nějaká sportovní věc, kde jde o poměr výkonu a váhy... Který má nějakou servisní náročnost... Ano má, protože je to defakto soutěžak s cedulema, má mnohdy třetinový objem válců a dvojnásobný výkon....
Takže jedno má servisní náročnost, ale jedno proto, že to má z pár kubíků milion koní a má to svoje důvody..
To druhé má servisní náročnost proto, že během války uplácali věc, která ani tenkrát nebyla zázrak, ale dalo se to tolerovat, od té doby tomu 3x trochu zvedli otáčky, aby tam místo patnácti koní, našli napotřetí dvacet a následně to zase začali škrtit, protože to moc smrdí a řve... Takže ta servisní náročnost je dána zastaralostí, konstrukčními chybami a trapnými tanečky kolem toho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Nevím jaké s ní máš zkušenosti ty...ale já jen ty nejlepší...a to je důvod proč veškeré cesty i dovolené jezdim na ní...a má ji i raději manželka než Shadowa...jezdí se jí na tom líp...máma jeal část JA za tátou na GS 500 a pak se ráda vrátila na Jawu :) Nikomu to necpu, ale Doris je v garáži stálice jen a díky tomu, že je spolehlivá...rejže a špagety se točí
Vysypaná klika v Americe, propálený píst někde na východě .. To ke důkaz, že spolehlivost tomu rozhodně chybí... S to jsou jen dvě věci, na které jsem si zrovna vzpomněl... Bylo toho víc... A já nechci řešit kliku uprostřed Tatarstánu.... Fakt ne, takže Jawa nic dobrého nového neudělala a neudělá a to staré rovněž dobré není, protože to bylo zoufalství už když se to dělalo a s dnešními díly to obrat k lepšímu nenabralo...
Milan1963 píše: Jawa 660 je myslíš nenormální ? Když dostane každý rok malou GO tak je spolehlivá a naprosto normální.
...300 km na východ...to je 600 km celkem, k tomu něco vidět, ale na to nemám čas, 20 dnů dovolené prostě nepřechytračím. Stejně - kde bereš tolik volna ? Podnikáš, nebo máš v práci neomezené volno ? Toto jsem nikdy docela nepochopil.
Takový Igor, ten má firmu, která jede i bez něj, tak má čas i peníze. Šíma se živí testováním a psaním reportáží. Každý to ale takto dělat nemůže, nebo ano ?
To, že bych se s Jawou chtěl podívat na Gibraltar, jsem tady už nejednou uváděl. Jenže to je na 3 týdny. Je mi přes 60 let a nikdy v životě jsem si tři týdny vcelku vybrat nemohl, to by mně zaměstnavatel hnal...mám v životě třetí zaměstnání a nikde to nešlo.
Tak snad v důchodu...budou li korunky...vypočítali mi důchod 15000 ...tak nevím.
Sám ses zeptal, sám sis odpověděl..
Vyser se na to, dělat ojeb ve fabrice za pár korun a dělej to, co umíš.
Kafi píše: Do Španělska si můžeš motorku poslat, přiletět tam...pojezdit a pak si jí poslat zpátky...
Abych měl dva měsíce volna tak jsem 3 roky neměl dovolenou a učil lidi dělat lépe svojí práci, abych se na ně mohl spolehnout a vybudoval zastupitelnost.....předchozí cesty jsem během nich pracoval....a můj přístup je, že buď mi volno či možnost pracovat vzdáleně dají nebo odejdu...nemám problém dát výpověď a jít o dveře vedle. A to vedu oddělení s 30 lidma, vedle toho domlouvám X milionové zakázky, vedu projekty, nastavuji procesy s ohledem na kvalitu sw vývoje apod...
když jsem jel poprvé na 7 měsíclů, tak jsem se v práci zeptal - nechtěli mě pustit, den na to měli výpověď na stole a odešel jsem...
Finance jsme si poskládal tak, abych na cestu vždy našetřil...osekal jsem nepotřebnosti, občas něco prodám nebo si naopak nekoupím....
No jo, ty jsi udělal všechno proto, abys mohl... On brečí, že ve fabrice hovno platí a přitom není ochoten ani popojet do Pejru kde by solili víc, nebo dělat jinak...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Vysypaná klika v Americe, propálený píst někde na východě .. To ke důkaz, že spolehlivost tomu rozhodně chybí... S to jsou jen dvě věci, na které jsem si zrovna vzpomněl... Bylo toho víc... A já nechci řešit kliku uprostřed Tatarstánu.... Fakt ne, takže Jawa nic dobrého nového neudělala a neudělá a to staré rovněž dobré není, protože to bylo zoufalství už když se to dělalo a s dnešními díly to obrat k lepšímu nenabralo...
Vyspaná klika > vina servismana Jawy...po opravě někým, kdo ví co dělá - Adrian bez problému dalších X desítek tisíc
Propálený píst > vina mé osoby, vysral jsem se na vyřešení netěsnosti výfukového systému...takže jsem si to přivodil sám - po opravě a dotěsnění opět X desítek tisíc bez problému
Oba případy, kdybych udělal u jakékoliv jiné motorky tak dopadnu stejně....
Mohu přidat prokluzující spojka po 10 000km na přetíženém stroji proti větu - nadměrné přetěžování stroje a využívání mimo jeho limity.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Přesně kvůli těmhle řečím nikde otevřeně neříkám jak to mám zařízené :) Každý mi pak vysvětluje jak se mám fajn, jak to mám jednoduchý a že on chce taky.... nevim co těm ostatním brání se do toho pustit.....
Já ti nic nevyčítám, jen konstatuji, že se jim na to vyseru a půjdu dělat někam jinam, kde jsou tyto možnosti.
pech. píše: Nemelu.
Ty porovnáváš neslučitelné věci. Dvoutakt, který je dvoutaktem jenom proto, že za posledních 70 let, nebyli schopni uvést do série cokoli lepšího vlastního a je úplně jedno proč, protože komunisti už tu nejsou 30 let a to je dost dlouhá doba a ostatní firmy jsou důkazem, že pokud se něco umí, lze se prosadit i ve světě...
Na druhé straně dvoutakt cizí, který je dvoutaktem prozo, že je to nějaká sportovní věc, kde jde o poměr výkonu a váhy... Který má nějakou servisní náročnost... Ano má, protože je to defakto soutěžak s cedulema, má mnohdy třetinový objem válců a dvojnásobný výkon....
Takže jedno má servisní náročnost, ale jedno proto, že to má z pár kubíků milion koní a má to svoje důvody..
To druhé má servisní náročnost proto, že během války uplácali věc, která ani tenkrát nebyla zázrak, ale dalo se to tolerovat, od té doby tomu 3x trochu zvedli otáčky, aby tam místo patnácti koní, našli napotřetí dvacet a následně to zase začali škrtit, protože to moc smrdí a řve... Takže ta servisní náročnost je dána zastaralostí, konstrukčními chybami a trapnými tanečky kolem toho...
Ty sportovni cizi dvoutakty sis zase domyslel ty. Malý RDčka od Yamahy. GTčka od Suzuki a tak dále. Normalní naháče ve dvoutaktu na obyč ježdění ze 70. a 80. let. Zkus si je zgenerálkovat. A je to potřeba úplně stejně jako u té třindy. Akorát ta cena za ND je jinde.
Naposledy editováno 01.12.2023 17:45:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Přesně kvůli těmhle řečím nikde otevřeně neříkám jak to mám zařízené :) Každý mi pak vysvětluje jak se mám fajn, jak to mám jednoduchý a že on chce taky.... nevim co těm ostatním brání se do toho pustit.....
Neobhajuj se. To nemas za potrebi a pred pechem uz vubec ne. On na Jawe nebo Cize neopustil republiku. Co si na tom pojezdil ty...
Naposledy editováno 01.12.2023 18:56:43
pech. píše: Nemelu.
Ty porovnáváš neslučitelné věci. .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Vyspaná klika > vina servismana Jawy...po opravě někým, kdo ví co dělá - Adrian bez problému dalších X desítek tisíc
Propálený píst > vina mé osoby, vysral jsem se na vyřešení netěsnosti výfukového systému...takže jsem si to přivodil sám - po opravě a dotěsnění opět X desítek tisíc bez problému
Oba případy, kdybych udělal u jakékoliv jiné motorky tak dopadnu stejně....
Mohu přidat prokluzující spojka po 10 000km na přetíženém stroji proti větu - nadměrné přetěžování stroje a využívání mimo jeho limity.....
U jakékoliv jiné motorky, bys tu kliku opravovat nemusel. Že se do servisu Jaw montují gramlavé osoby je rovněž kolorit značky, protože se toho nebojí, jako čtyřtaktu. Propálený píst? Až tak hajsavé jiné stroje rovněž nejsou.
pech. píše: U jakékoliv jiné motorky, bys tu kliku opravovat nemusel. Že se do servisu Jaw montují gramlavé osoby je rovněž kolorit značky, protože se toho nebojí, jako čtyřtaktu. Propálený píst? Až tak hajsavé jiné stroje rovněž nejsou.
Treba na GTckach od Suzuki musel. Jsou tam gufera, ktery nevydrzi vecne...
380
250
Naposledy editováno 01.12.2023 19:18:56
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 01.12.2023 19:26:55
dave-lister píše: Já ti nic nevyčítám, jen konstatuji, že se jim na to vyseru a půjdu dělat někam jinam, kde jsou tyto možnosti.
Tak to se omlouvam za nepochopeni :) Jsem na to posledni dobou dost haklivy z mnou uvedenych duvodu
Naposledy editováno 01.12.2023 20:28:15
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Koudy01 píše: Prostě dobře poskládaná třinda, která není v bordelu, jezdí celkem obstojně spoustu tisíc kilometrů a není to úplně marná motorka ani co se jízdních vlastností a pohodlí týká. Za tím si stojím. A co víc - je to i pravda.
K Jawě 350 se moc nevyjadřuju, neb už 16 let žádnou nemám, ale pod to co jsi napsal, se podepisuju. Myslím řadu 634 - 640. 634 měla skvělý motor. A 640 ? Ta se mi líbila naprosto celá, zvlášt' to pohodlí, Jawa 650 kterou jsem koupil po 640, jejích kvalit zdaleka nedosahovala.
Kdyby Jawa nevyráběla 650, měl bych 350 / 640 jako její vlajkovou lod' dodnes.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |