kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tam je jeden mach. A když se to podaří nastartovat, tak někdy i dva machy
a nemá to bejt náhodou Mach a Šebestová ?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: A nebylo by chlazení lepší, kdyby tam ten blatník byl, bo by vzduch proudil kolem větší části kola?
e2: Ono to stejně bude jedno s druhým a možná i něčím třetím a dalším.
Naposledy editováno 06.12.2023 09:57:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A o tomhle si myslíš co?
e: A nebylo by chlazení lepší, kdyby tam ten blatník byl, bo by vzduch proudil kolem větší části kola?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Kolik asi tak váží jeden ten přední kotouč?
Co váží, ale kolik stojí!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: z.a.j.o.c.h> Tak o ceně nemám iluze. Ale ta váha + jak často se to mění, ty by mě zajímalo. A taky jak je to s deskama (materiál, cena, výměna s kotoučem, nebo i jen desky, jako u kovových kotoučů?)
tipuju cca pulka toho co maji bezne kotouce, vydrzi to docela dost, ale v motogp je mozny, ze to meni co zavod... urcite kotouc vydrzi nekolik sad desek, takze se meni i jen desky samotny. mame neco podobneho na aute.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tipuju cca pulka toho co maji bezne kotouce, vydrzi to docela dost, ale v motogp je mozny, ze to meni co zavod... urcite kotouc vydrzi nekolik sad desek, takze se meni i jen desky samotny. mame neco podobneho na aute.
Hlavně každý závod je jinak náročný na brzdy a mění se i průměry kotoučů, jejich kryty, přívody vzduchu,...Ty údaje o hmotnosti, atd. jsem někde viděl, ale už nevím, kde to bylo. Kdyby měl někdo zájem, můžu dodat zdroj, odkud se dají koupit (i brzdiče). Ale tady by si za to asi každej radši koupil novou motorku...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: zmulin> tak jo
A o tomhle si myslíš co?
Ze sice proudí rychle,ale vejde se ho tam málo,takže to nestačí a museli vyriznout díru i za cenu zpomalujiciho vireni vzduchu.
Ale zajímalo by mě jak je to doopravdy
PetrL3 píše: Tifone> Mikrometr ti nestačí? Ty máš na něčem tyhle brzdy nebo to chceš na něco do dílny?
to není pro mě . A mikrometr nestačí neb ty karbon/keramický kotouče degradujou/hnijou zevnitř. proto se to takto měří. Ale je to drahý jak sviňa. Ostatně to ty kotouče taky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: Do Polska jezdí na nákupy už i lidi z našeho kraje
Naposledy editováno 06.12.2023 12:02:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja treba nakupuju z 80% jen to co je v akci... To co neni proste nekoupim .. jedine kdyz fakt musim....
Takze uz to neni: milacku kup to a to... Ale volam z obchodu jake maso je v akci a podle toho bude teprve varit....
Naposledy editováno 06.12.2023 12:16:24