kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co jsem psal o rozmachu nafty v autech typu MB S ,což si jako nový žádný chudáci nakupovali,tak to bylo v době,kdy se dalo jezdit rychle asi po cely Evropě.Tenkrat si to dojezdem oduvodnovali a následně k tomu ještě přidali ekologii,protože nafta díky nižší spotřebě přeci vyrobí min CO2.Na saze se teda v tu dobu úplně zapomnelo…
Osobně si teda pro svy použití nedovedu v naftě predstavit třeba Giulii,ale Stelvio už asi jo.
Souhlas, zrovna jsem ho videl minuly tyden v Praze, s ceskou registraci, cerny, spinavy, zadna noblesa se nekonala, zvenku teda, to uz G-cko od MB je snad elegantnejsi ale i takova krabice si klienta najde