rád bych se podělil o zkušenosti s touto mašinkou s lidmi co jí mají doma.
Začínám a využiji každou radu.
Pro začátek mám dotaz, nepřijde Vám že sedadlo tak tochu topí? Mne přijde že v těch vedrech budu mít za chvíli vejce natvrdo:)
Uvažuju o nějakém odstínění od motoru, nějakou izolací...
Jinak jsem z mašinou zatím spokojen, pohodlí, síla akorát na mne a ten prdlavej zvuk to je nádhera:)
čau Doktor
3 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Jiří píše: Letos jsem si dal KN filtr a rozdíl jsem fakt poznal. Ještě mě trošku nadnáší spotřeba, kterou mám 5,2 - 5,5 litru a někde čtu, že některým klukům to žere 4,5. Poradíte jak jezdíte na takovou spotřebu?
to me by se libilo i tech 5,2 ,jezdim co jsem to pocital za 6 (+/-0.2) (650)2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Ubral jsem na polovinu mezi ryskama a jezdim do 5 l.
Já totiž jezdím stejnou spotřeba ať dám nový olej a na vrchní rysku či starý olej 12tkm a hladina je u spodní rysky. O 17% menší spotřeba benzínu se mi zdá moc, věřil bych spíš 2% .
Naposledy editováno 06.06.2011 09:20:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
kokeš píše: Jiří> Mě to bralo přes 6 litru,no a zjistil jsem že mám moc oleje v motoru.
Ubral jsem na polovinu mezi ryskama a jezdim do 5 l.
Takže logicky, když olej vypustíš, tak budeš jezdit za nula
Jestli máš o 2 deci víc a nebo míň, tak to nemá na spotřebu žádný vliv
A informaci moc oleje v motoru nerozumím. Moc je na horní rysce? Nad ní? Kolik nad ní???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Problém byl v tom že ho bylo 4 dcl.nad horní rysku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
kokeš píše: PetrAT> Nejde o to kolik ho je mezi ryskama!
Problém byl v tom že ho bylo 4 dcl.nad horní rysku
0,4L nad horní rysku ??
Kdo to tam dal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Každopádně přelejvat olej asi není dobrý !
Jo a se spotřebou mi taky pomohlo vyměnit řetezové kolečko za o zub vetší (16/47) vzhledem k tomu že do práce jezdím většinu cesty po čtyřproudovce,je to znát...Motor mi na pětku při stejný rychlosti točí přibližně o 300 ot./min.míň,ale do města a na okresky je púvodní nastavení(15/47) lepší...Ted častějc podřazuju.
sorry, jsem hold antistrana...
editace
A ten kdo tam strká šestku (alias si myslí že není na konci řadící stupnice) tím způsobem: zmáčkne spojku, dá víc řadící páku nahoru, tak nemusí pro přesvědčení o posledním kvaltu používat spojku.
Stačí řadící pákou chtít lehce posunout nahoru:
buď za 1) nejde = ještě tam bude další kvalt
a nebo 2) jde = už tam máte nejvyšší stupeň, tedy 5°
*pro jedničku tento volný chod platí v obráceným směru, tedy dolu
Naposledy editováno 26.06.2011 14:48:05
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
chtěl bych se zeptat jakou helmu preferujete na Transalpa? (integrálku, otevřenou, cestovní,...?) popřípadě konkrétní typ.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
transalp je velmi dobrá motorka. Je to enduro, ale pro polařinu je ho škoda, ikdyž by to taky projel. Nu a co asfalt ? Přátelé česká silnice jsou stejně tankodrom, takže vlastnit enduro pro náš asfalt je vlastně NUTNOST !!
hodně štastných kilometrů bez nehod !
P.
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
"High quality ethylene glycol antifreeze containing silicate free corrosion inhibitors"
klasickou ethylenglykol chladicí kapalinu bez silikátů pro hliníkové motory - nehledej v tom žádné složitosti
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Pokud to budeš měnit celé, tak bych to ještě propláchnul a pak je jedno co tam z toho co vybíráš dáš - jaká tam byla předtím barva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Ale neni v popisku uvedeno pro motorky. Auta mají taky hliníkové motory a těsnění a hadice z gumy, tak si myslím, že bych ho mohl použít.
Nebo jestli musí být vyloženě pro motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Hliníkový válec, v některých případech s ocelovou vložkou, hliníková hlava, těsnění pod hlavou, termostat, hadice, čerpadlo, hliníkový chladič - vše je stejné, jen je to menší, jednodušší a je tam toho méně. A na rozdíl od novějších aut to má termostat zhruba na 80, ne okolo 100 stupňů.
Do všeho leju Fridex G11/G48. Pokud tam doteď byla modrozelená kapalina, tak to nebylo nic jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
aby mě nikdo nechytil za slovo tak občas se to i zdůvodní trochu lepším parametrem v několika údajích, ale jde o pár procent a pro TA to vůbec nemá smysl řešit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 6 | 24.8.2024 v 21:05 Jozkak |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 7 | 24.7.2024 v 12:38 Hrdibor |
Jízdní vlastnosti Honda XL 700V Transalp | Driwer | 3 | 11.7.2024 v 09:46 Driwer |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |