zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
tady je to celý pohromadě i s cenovkama: https://www.bazos.c...;jmeno=David+Svoboda
Ja jsem chtel taky mit v garazi jednovalec az sestivalec, ale uz me to preslo
Palomoto píše: assassin> ona 250 má v základu použitelný podvozek, ale jinak je motor a převody mnohem horší než 300. Měl jsme obě, tak za mne radši lehce jetou 300 a smířit se s pomalým tempem, nebo investici do podvozku
Tak 250ky jsou v podstatě dvě, euro 3 a euro 4 od roku 17 a maj údajně celkem odlišnou charakteristiku, euro 4 točivější s výkonem a krouťákem položenym vejš, euro 3 spíš spodovější. 300ka pojede trošku víc, ale ten rozdíl v parametrech nebude nějakej zásadní, pořád to jsou obě malorážky na pohodový brblání krajinou a jestli jedna jede 130 a druhá 140 to už nikoho nevytrhne. Mě nejvíc baví, jak ta motorka vypadá 12 let pořád stejně Takovejch evergreenů moc není, snad jen HD
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kdezto na courani krajinou mi freeride versus e-freeride prislo, ze prave je freeride kouzelnej v tom, ze na 7 litru bezinu muzes courat krajinou celej den, a pak plivnes do nadrze, a muzes v tom pokracovat, a delat to jde. Kdezto e-freeride na ma courani krajem malej dojezd, a na trat to neni.
Ale tohle vypada ze by pri courani mohlo jezdit dost dlouho, ne?
Ozzy_ píše: Me vzdycky ty elektriky prislo, ze maj smysl treba na trat, priject, za hodinu se znicit, coz je akorat baterka , a ject domu.
Kez bych mel takovou kondicku, abych na jeden dech vycucnul celou baterku. Z trati vetsinou jezdim s cca 65% baterky a ja uz bych vic nedal. Ale pri courani po lese to mizi, taky me zajima kolik kilaku na tom Vargu Assa da.
Na to courat se cely den to neni a myslim, ze dokud nekdo nevymyslí neco lepšího nez baterie tak se to ani nezmění.
Ale me treba ta hodina az dve staci. Udelam si kolečko kolem baraku, pak do “padnuti” únavou trenuju na louce do kopce wheelie a domu.
Dneska jsem jezdil hodinu a najel neco pres 16km
Naposledy editováno 26.12.2023 20:01:55
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ten rozptyl bude docela velkej podle stylu jizdy … 2-4hod a 40-60km … podle stylu jizdy. Ja jsem preci jen jezdíl v terenu kde se musi pres klady, naky vyjezdy, hrabacky v 80kmh a brodenimv bahne kdy byly kola po osy v blate…
Nejvic zerou prejezdy velkou rychlosti, technicke jezdeni na miste zase skoro nic nezere… kdyz jsem jezdíl po zadnim nahoru po louce tak baterka skoro neubejvala - to co to sezralo nahoru to smerem dolu zase zregenerovalo.
Ale porad je to jen fyzika, v te baterii je 6,5kWh…. Z litru benzinu lepsi auto dostane cca 2,5kWh… offroad motorky vynikaji v necem jinem nez efektivita, takze strelim od oka, ze tam z kazdeho litru dostanes necely 2kWh? Elektromotorka s touhle baterii najede cca to co srovnatelny spalovak na 4l benzinu… tzn u ostreho endura na pul nadrze…
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hodil bys mi cislo do PM? Kdybys jel, ze bys mi dal echo a kdyby to slo tak bych se stavil? Diiik
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 27.12.2023 07:46:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
na cestování to nebude špatné, dvouválec, 21/18 kola, rozumné zdvihy, hmotnost ještě ucházející - přijde mi to jako vylepšený Versys 300 který je taky jednorožec (tj. divnost) v dané kategorii, akorát to pro mě zabíjí podvozkem
takže sleduji a uvidíme, když vezmu že podobné hmotnosti jsou poslední otylé 600 jednoválce a podobným výkonem tak to za mě nebude špatné
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A s éčkem je to mnohem jednodušší, soustředíš se jen na dávkování plynu a techniku jízdy. Pro mně to bylo vysvobození, že jsem mohl zapomenout co je spojka
Naposledy editováno 27.12.2023 09:42:07
vcera jsem chvili trenoval wheelie a tam je to taky opruz, zvedat kolo plynem je horsi nez spojkou, rozhodi te to a je narocnejsi to udrzet...
stark by mel koupit ty slovince a domastit tam tu virtualni...
kazdopadne uz mam v kosiku spolecne s dilama co jsem stacil znicit i 18palcu kolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 27.12.2023 10:35:54
popravde, me to neslo nikdy... coz me pekne stve, protoze na kole ujedu nekonecnou vzdalenost, drzim riditka jednou rukou atd... na motorce jsem marnej.
ale tak trochu doufam, ze s elektrikou me nic nebude limitovat v treninku a letos to tam dostanu
co mam vypozorovane z kola - s bocni stabilitou je problem az do mrtveho bodu, jakmile jsi tam, uz je to easy... ale docela jsem s mrtvym bodem bojoval i na surronu kde je brzda na ruce, tzn stejne jako na kole - akorat na druhe strane. na kole jezdim zadni brzdu klasicky vpravo.
Jo, zní to docela jednoduše, při pohledu na někoho, kdo to dobře zvládá, máš pocit že ti to půjde po pár pokusech jako prd a pak najednou leží motorka na zemi
Lidi, který to daj po chvilce trénování, jsou. Ale je to anomálie. Většina musí dlouho a pilně trénovat. Do BP v malý rychlosti jsem se dostal při svých už stovkách pokusů (jsem na to dřevo a hlavně jsem vopatrnej, abych nerozbil sebe ani motorku) jen jednou a jen na pár sekund, ale ten pocit to byl tak nepopsatelnej, že bych to chctěl zažít znova a umět to rutinně. Ale zároveň mám boby z případnejch následků, když by se to nezadařilo. Tak to prostě nehrotim a prokládám si občas tréningy i nácvikem této kratochvíle. Když se to dobře umí, je to nejen líbivá frajeřinka, ale zároveň docela slušný level sžití jezdce se strojem, což je žádoucí i pro "normální" ježdění.
A vývoj cendurka ktm400 pokračuje novým světlem: https://www.motorra...mehr+Style,+21+Zoll
Naposledy editováno 27.12.2023 11:49:36
Kove 800 uvádělo až záhadnou hmotnost..ale už pomalu leze napovrch těch cca 190kg pohotovostni-coz už je docela uveritelnej údaj...každopádně to vypadá na zajímavý stroj...
Co se 450MT tyce, podvozek “znackovy”, ale presto to muze byt desny shit. Na druhe strane proc tak rovnou uvazovat. Nemam z toho radost, ale Cinan s kazdou dalsi motorkou udela krok kupredu a klidne to muze byt funkcni.
https://motorky.bazos.cz/inzerat/178959098/honda-crf-250-l.php
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 10, 11] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 306 | Dnes v 15:53 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |