Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!
Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Kohlstein, je to asi Dario Marchetti.
rosho>
fakt, že jo. To vypadá, že ten Euro-oil team rozdával nějaké fotky svých jezdců a pořadatelům to přišlo vhod, když potřebovali něco na plakát.
Další fotka je odsud: http://www.tiberiut...etti-dupa-27-de-ani/

Další fotka je odsud: http://www.tiberiut...etti-dupa-27-de-ani/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Myslím, že na tomto *šidítku na galuskách* začínali i britští jezdci později daleko známějších jmen.
Kolik šedesátikilometrových TT-kol musel / měl tento motůrek vydržet jen těžko říct ...
Každopádně musel mít ten dvoutaktní "laďák"
bombastickej hlas 
Naposledy editováno 18.01.2024 16:09:30
Kolik šedesátikilometrových TT-kol musel / měl tento motůrek vydržet jen těžko říct ...
Každopádně musel mít ten dvoutaktní "laďák"


Naposledy editováno 18.01.2024 16:09:30
Miramara: b je správně
, vzhledem k tomu, že Balaugh bridge je zhruba v polovině okruhu. Byl to prý vášnivý kuřák a během jednoho okruhu si těch cigaretek dal víc.
Podle velikosti té cigáry bych to tipnul na rauch pauzu po projetí Kirk Michaelu

Podle velikosti té cigáry bych to tipnul na rauch pauzu po projetí Kirk Michaelu


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
KTM96> je to sjezd do esíčka v Robousích..
kawas1> To tedy šíleně zkresluje, ale je to tam. Odkaz na mapy .

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
rosho> tak za toto zavzpomínání na Vranovice Ti rosho moc děkuji,protože to byly moje oblíbené závody. Jo, pan Kučírek ať byl co byl a jakej byl,ale pro brněnský SZM a v Pisárkách toho udělal moc,hodně moc. A dost kluků mu může být vděčných,že si pěkně zazávodily na motorkách na kterých by se normálně nesvezli ani si na ně nesedli. To byla krásná doba silnice a velkých kamarádství a zrovna z té doby Vranovic jsem se já poznal s legendou SZM Sašou Vysloužilem.
A ta fotka Peteca v helmě od Jacquese Cornu je paráda. Dík moc.
rosho odkud ten článek je a ze kdy?
Naposledy editováno 20.02.2024 00:49:01
A ta fotka Peteca v helmě od Jacquese Cornu je paráda. Dík moc.
rosho odkud ten článek je a ze kdy?
Naposledy editováno 20.02.2024 00:49:01
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Lajwec: Ta helma mě zajímá, neví se jak k ní Petec přišel ? Cornu mu ji věnoval nebo prodal ? Vím, že Cornu byl docela obchodník a dalo se tenkrát přes něho při VC v Brně hodně věcí pořídit.
Jinak kdo by byl řekl, že v květnu to bude už neuvěřitelných 33 let od jeho tragické nehody v posledním úseku TT
Na Manu tam měl pomník, který byl ale před pár léty zničen při dopravní nehodě.
Ale má tam aspoň na tamním hřbitově ( vedle cílové rovinky naproti Grandstandu ) pamětní cedulku na zdi obětí tohoto nádherného ale krutého závodu TT.

Jinak kdo by byl řekl, že v květnu to bude už neuvěřitelných 33 let od jeho tragické nehody v posledním úseku TT

Na Manu tam měl pomník, který byl ale před pár léty zničen při dopravní nehodě.
Ale má tam aspoň na tamním hřbitově ( vedle cílové rovinky naproti Grandstandu ) pamětní cedulku na zdi obětí tohoto nádherného ale krutého závodu TT.


1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
České motocyklové noviny, 2009
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
DesperateDan> Tak i Petec byl zdatný obchodník a věnovaná ta Nolanka nebyla a měl ještě krásnou úplně novou kombinézu od Jeana Francoise Baldého bílomodrou Rothmansku Segura i s parádní speciální kabelou. S touto kombou jel osudnej TT Man. Jo,ještě si vzpomínám,že měl od Martina Wimmera Uvex Boss trikolóru. Toho borca je velká škoda,protože s ním byla neskutečná sranda.
Naposledy editováno 21.02.2024 00:48:51
Naposledy editováno 21.02.2024 00:48:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
rosho> dík,tak to mi nějak uniklo,asi. Musím někdy ty banánovky s ČMN vytáhnout a probrat to.
LAJWEC píše: DesperateDan> Tak i Petec byl zdatný obchodník a věnovaná ta Nolanka nebyla a měl ještě krásnou úplně novou kombinézu od Jeana Francoise Baldého bílomodrou Rothmansku Segura i s parádní speciální kabelou. S touto kombou jel osudnej TT Man. Jo,ještě si vzpomínám,že měl od Martina Wimmera Uvex Boss trikolóru. Toho borca je velká škoda,protože s ním byla neskutečná sranda.
Díky, ta zelená kombinéza od J.F. Baldého údajně před lety visela na ramínku na prodej v zastavárně na Lipůvce, bůh ví, jak se tam ocitla.
Aby nezůstalo jen u Petecovy výstroje, tak něco z našich začátků i vrcholu jeho kariéry
Lajwec se zmínil o brněnském AMK Pisárky a Štěpánovi Kučírkovi, velké postavě brněnského
roadracingu (permanentní okruhy ještě neexistovaly) , kdy se jezdilo TAKY na tom ,
co se *nějakým způsobem v ČSSR objevilo zpoza hranic imperializmu*
Zázraky se tehdy děly především díky technickému (a ekonomickému
) umu tuzemců ,
kteří ty nejrůznější , v cizině olítaný vrany , dokázali do RVHP *dostat* , často i zkompletovat ,
zprovoznit a pak léta na zdejších okruzích udržet *v chodu* ...
Viz výfuky na čb fotce Petecovy RG500








Naposledy editováno 21.02.2024 11:13:45

Lajwec se zmínil o brněnském AMK Pisárky a Štěpánovi Kučírkovi, velké postavě brněnského
roadracingu (permanentní okruhy ještě neexistovaly) , kdy se jezdilo TAKY na tom ,
co se *nějakým způsobem v ČSSR objevilo zpoza hranic imperializmu*

Zázraky se tehdy děly především díky technickému (a ekonomickému

kteří ty nejrůznější , v cizině olítaný vrany , dokázali do RVHP *dostat* , často i zkompletovat ,
zprovoznit a pak léta na zdejších okruzích udržet *v chodu* ...

Viz výfuky na čb fotce Petecovy RG500









Naposledy editováno 21.02.2024 11:13:45
A ještě *pár slov* k okruhu ve Vranovicích (jižně od Brna).
Jako v desítkách měst a obcí se v *těch letech* bez problému dařilo nadšencům jako byl
Štěpán Kučírek získat místní pro pořádání motocyklových(!) závodů na silnicích vedoucích
*skrz* jejich bydliště a to doslova *za poděkování a případné občerstvení*
Měl jsem příležitost být členem organizačního *štábu* ve dvou ročnících závodů na tomto
okruhu . Dodnes cítím uspokojení z toho, že jsme jako pořadatelé skutečně řídili veškerou
organizaci závodu . V týdnu předcházejícím víkendu závodů totiž kolem zdí kostela
v bezprostřední blízkosti trati "začalo růst* lešení pro opravu jeho fasády a museli jsme
před zahájením tréningů provést zásadní změnu trati, aby její kritické místo, *podplynová*
levá zatáčka u Vranovického kostela, nebyla doslova hazardem s bezpečností jezdců .
Jelo se proti chodu hodinových ručiček a start byl na ulici Lipová (viz mapka).
Po průjezdu kolem kostela pokračovala trať přímo ulicí Dlouhá a U hřiště , zpět na Lipovou ,
na rovinku startu a cíle .
Výstražná tabule u ústí ulice Nová informovala jezdce graficky, že za kostelem následuje
retardér *prudce vpravo a vlevo* - který byl (pro jezdce případně dlouhé na brzdách
)
zabezpečen *barikádou* z přepravních palet, obložených do výšky dvou metrů balíky slámy ,
viditelnými už z dostatečné vzdálenosti .
Toto nouzové opatření se v průběhu tréningů i závodů ukázalo jako účinné natolik, že se
žádný z jezdců se slaměnou stěnou *neseznámil blíže* ...

Naposledy editováno 21.02.2024 14:26:19
Jako v desítkách měst a obcí se v *těch letech* bez problému dařilo nadšencům jako byl
Štěpán Kučírek získat místní pro pořádání motocyklových(!) závodů na silnicích vedoucích
*skrz* jejich bydliště a to doslova *za poděkování a případné občerstvení*

Měl jsem příležitost být členem organizačního *štábu* ve dvou ročnících závodů na tomto
okruhu . Dodnes cítím uspokojení z toho, že jsme jako pořadatelé skutečně řídili veškerou
organizaci závodu . V týdnu předcházejícím víkendu závodů totiž kolem zdí kostela
v bezprostřední blízkosti trati "začalo růst* lešení pro opravu jeho fasády a museli jsme
před zahájením tréningů provést zásadní změnu trati, aby její kritické místo, *podplynová*
levá zatáčka u Vranovického kostela, nebyla doslova hazardem s bezpečností jezdců .
Jelo se proti chodu hodinových ručiček a start byl na ulici Lipová (viz mapka).
Po průjezdu kolem kostela pokračovala trať přímo ulicí Dlouhá a U hřiště , zpět na Lipovou ,
na rovinku startu a cíle .
Výstražná tabule u ústí ulice Nová informovala jezdce graficky, že za kostelem následuje
retardér *prudce vpravo a vlevo* - který byl (pro jezdce případně dlouhé na brzdách

zabezpečen *barikádou* z přepravních palet, obložených do výšky dvou metrů balíky slámy ,
viditelnými už z dostatečné vzdálenosti .
Toto nouzové opatření se v průběhu tréningů i závodů ukázalo jako účinné natolik, že se
žádný z jezdců se slaměnou stěnou *neseznámil blíže* ...


Naposledy editováno 21.02.2024 14:26:19
Jirka Franek mně *kdysi dávno* touto zmínkou v ČMN Kalendáriu udělal velikou radost
Díky za daleko lepší kvalitu toho výstřižku - uložím si ho místo mého původního
,
zkopírovaného *kdysi dávno* stařičkou IT přímo z ČMN .
P.S. Kalendárium mně přimělo k vyhledání mých výsledků v sezónách 1973 - 1980 (+ 1987) :
Přebor JMK 1973 - 6., 1974 - 8., JMK 1977 - 1. a Přebor Moravy(JMK+SMK) - 6., 1978 ČSR-B - 9.,
1979 ČSR-B - 27. (neobhájil licenci II.výkonnostní. třídy) , 1980 Přebor Moravy 3. ,
1981 - 1987 Suzuki T350R opět *cesťákem* , s výjimkou 18.7.1987 - zahájení AMD Brno,
Přebor Moravy(společně 55 jezdců 250+350) - 12. a na jaře 2006(!) prodej T350R do tř. Klasik 350 .
Naposledy editováno 23.02.2024 09:30:36

Díky za daleko lepší kvalitu toho výstřižku - uložím si ho místo mého původního

zkopírovaného *kdysi dávno* stařičkou IT přímo z ČMN .
P.S. Kalendárium mně přimělo k vyhledání mých výsledků v sezónách 1973 - 1980 (+ 1987) :
Přebor JMK 1973 - 6., 1974 - 8., JMK 1977 - 1. a Přebor Moravy(JMK+SMK) - 6., 1978 ČSR-B - 9.,
1979 ČSR-B - 27. (neobhájil licenci II.výkonnostní. třídy) , 1980 Přebor Moravy 3. ,
1981 - 1987 Suzuki T350R opět *cesťákem* , s výjimkou 18.7.1987 - zahájení AMD Brno,
Přebor Moravy(společně 55 jezdců 250+350) - 12. a na jaře 2006(!) prodej T350R do tř. Klasik 350 .
Naposledy editováno 23.02.2024 09:30:36
Za ty šťastné čtyři sezóny 1977-80 vděčím *bábě* T350R/1972 , která *přišla* z Anglie -
se 24 tisíci mil(!) na tachometru a ani jedinkrát mně nenechala *na holičkách* na okruzích
Přeborů JMK, SMK a VČK . Předcházely čtyři sezóny (tak jako u všech *tuzemských* okruhářů)
na čs. technice , 1971 na Katalogu ČZ175, potom 1972 ve třídě Cestovních do 500ccm a 1973+74
v Přeborech JMK a Moravy s motorem Jawa SixDays 350 Evropan .
se 24 tisíci mil(!) na tachometru a ani jedinkrát mně nenechala *na holičkách* na okruzích
Přeborů JMK, SMK a VČK . Předcházely čtyři sezóny (tak jako u všech *tuzemských* okruhářů)
na čs. technice , 1971 na Katalogu ČZ175, potom 1972 ve třídě Cestovních do 500ccm a 1973+74
v Přeborech JMK a Moravy s motorem Jawa SixDays 350 Evropan .

Dnes by měl 88. narozeniny Silvio Grassetti. Tahle fotka je prý z Brna, z jeho vítězné VC Jugoslávie se asi nic nezachovalo.

Jsem zvědavý, kdy m.cz koupí článek o Jawě 350 V4 od Alana Cathcarta. Zde https://www.motorra...4-eine-seltene-ehre/ je to německy ke čtení a prohlížení.

Jsem zvědavý, kdy m.cz koupí článek o Jawě 350 V4 od Alana Cathcarta. Zde https://www.motorra...4-eine-seltene-ehre/ je to německy ke čtení a prohlížení.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Včera v 21:00 a dnes to opakují v 17:00 na ČT2:
https://www.motorkar...ou-kolech-50889.html
Stojí za to vidět nahrát si to
https://www.motorkar...ou-kolech-50889.html
Stojí za to vidět nahrát si to


DesperateDan> Koluje tady odkaz, ke kterému není potřeba ani ta televize.
https://www.ceskatel...muzi-na-dvou-kolech/
https://www.ceskatel...muzi-na-dvou-kolech/
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
#18475 :
***********
Ano, je to z brněnského (silničního) okruhu GP - průjezd obcí Bosonohy, první po startu,
a pochybnosti vylućují pečlivě asfaltovou směsí zarovnané obrubníky chodníku/silnice ...
***********
Ano, je to z brněnského (silničního) okruhu GP - průjezd obcí Bosonohy, první po startu,
a pochybnosti vylućují pečlivě asfaltovou směsí zarovnané obrubníky chodníku/silnice ...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.