Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
ta udavana rychlost to je pouze PRUMERNA rychlost, coz by znamenalo, ze najvyssi dosahována rychlost bude o hodne vyšší?
Dokaże to nekdo spocitat, co je to radove za rychlost?
Jestli jste se bavili o cca 20m/s, tak to by potom mohlo byt snad kolem 30m/s? Nechce se mi to ted počítat
No a to uz je potom docela bomba, když si to vezmeme tak, ze na úseku několika centimetru ten pist dosáhne rychlosti snad kolem 100km/h, pak zpomalí do nuly a zas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
NUTELIER píše: Metric> a co motorka s plynovým lankem?
Vždy když je zavřený plyn a otáčky jsou vyšší než volnoběžné se zastaví dodávka paliva.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Cert-1 píše: Jaký olej dáváte při výměně
podle návodu , vždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
amos158 píše: Sema> lenze to je vysnivany stroj. A mal by som ho rad roky spolahlivy. Neviem cim sa zivis ale ja sa na to pozeram potechnickej stranke trocha inak. Ak by si sa zivil ako automechanik a sporil si na vysnivane auto a vedel by si ze tam konstrukteri nieco spravili len tak aby sa to hlavne predavalo ale sralo sa na zivotnost.... Chcel by si to auto mat do buducna aj ako ulozenku. Kupil by si ho za tazko zarobene peniaze? A este k tomu sa ti ina auto dizajnovo tak nepaci.
Jenomze to jsi s nakupem vysneneho stroje co vydrzi nesmysl asi tak 30 let pozadu. V te dobe Honda udelala motor, ktery je v podstate nesmrtelny. I sami to opakovane nekolikrat rikali, ze to se spolehlivosti prepiskli. To neni dobre pro business Podobne spolehlive jsou i motory ala SuperCub (u nas nevim proc neoblibene).
Jejich 1100 je dobry motor, pochybuju, ze to vydrzi to co VFR750/800, ale v te dobe bude diky soudruhum tak drahy benzin nebo uz vubec nebude, ze to bude asi posledni co te bude trapit.
I tady v CR maji lidi najezdy na mensich dvouvalcich 300 tis. km nebo na BMW dvouvalcich 500 tis. km. Takze pokud nebudes mit smulu na tzv. patecni kus a budes dodrzovat udrzbu, tak neni duvod proc by to nenajelo neco podobneho. I Harley je schopny dat se svych vzduchacem podobne porce a to pritom trepe celou cestou
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Ale jinak té prodloužené záruce nevěřím. Kdyby byla oficiálně uznána na 10 let, tak by Honda asi zveřejnila nějaké oficiální stanovisko, rozeslala email, dopis... Ale zatím nic.
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 17 | 20.9.2024 v 00:04 assassin |
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 6 | 19.9.2024 v 19:55 LuigiCB1300 |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 16:11 Juraj22 |