Chcem sa teda spytat majitelov a tych, ktori na nich nieco pojazdili, ake maju s touto znackou/moto skusenosti (servis - zaruka, jazdne vlastnosti, problemy/spolahlivost), kolko maju na nej najazdene, ci by do kupy isli znova, akakolvek informacia je vitana

Zaujima ma to aj preto lebo hladam v kubature ~400-700 nejaky novy stroj na lahsie cestovanie a nieco co by zehlilo slovenske rozbite cesty. Teraz ma vyjst 450MT tak chcem porovnat s RE Himalayan 450, Honda NX500 lebo mi to pride +- jedna banda
Naposledy editováno 06.02.2024 15:59:18
2 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
Naposledy editováno 06.02.2024 16:37:31
Otázka za 100b.- chybí hodnocení po delším nájezdu alespoň 100.000 km- pokud bude, co to nepřežilo, opravy apod
Moc nová záležitost na hodnocení, alespoň v mém okolí...
1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto

1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
když to porovnám s 13 let starým jednoválcem co má 35kw, kila stejné, 5kvalt a nenastavitelný podvozek z minulého stolení tak nová lepší čína ve dvouválci, s moderní elektronikou ABS, podobným výkonem a nastavitelným podvozkem vůbec nemusí být špatná volba
u těch starých strojů začíná být problém s tím kdo se o to jak dřív staral a řešit napadení kutilem stojí dost času a nakonec i peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skusenosti majitelov cfmoto
Gahan37 píše: A už jsi na tom absolvoval aspoň zkušební jizdu po rozbitých slovenských cestách? Já jen že pokud Ti 20 lidí napíše že nic lepšího není a Ty sám nebudeš spokojený, k čemu Ti to bude
Zkušební jízda řekne jak funguje nová motorka ale nedozvíš se vůbec nic o spolehlivosti, životnosti atd. Člověk může být spokojený po zkušební jízdě a po sezóně tu motorku nenávidět.
puffybodie> Hlavně "tradiční výrobci" se tváří že co nemá aspoň litr a 150 koní je motorka pro začátečníka a motorky pod 100 koní existují jenom kvůli omezeným řidičákům. Pak to mají Číňani v malých motorkách snadné když vlastně není čemu konkurovat.
1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
Naposledy editováno 08.02.2024 09:38:51
stráťa píše: Zkušební jízda řekne jak funguje nová motorka ale nedozvíš se vůbec nic o spolehlivosti, životnosti atd. Člověk může být spokojený po zkušební jízdě a po sezóně tu motorku nenávidět.
puffybodie> Hlavně "tradiční výrobci" se tváří že co nemá aspoň litr a 150 koní je motorka pro začátečníka a motorky pod 100 koní existují jenom kvůli omezeným řidičákům. Pak to mají Číňani v malých motorkách snadné když vlastně není čemu konkurovat.
Přesně tak to je, ti japonští výrobci ale především reagují na poptávku lidí, kteří přesně tenhle názor zastávají. Jen ať do toho Číňani dál valí, konkurence je potřeba a třeba to solidně zahýbe s trhem. Já třeba nikdy nepochopil nutkání tahat velké těžké GéeSo do terénu a tam se s tím trápit, když třeba s motorkou typu CRF 300L si to člověk možná i více užije

Naposledy editováno 08.02.2024 09:39:56
1 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto

A dokud tu bude fungovat stávající megaakční dovozce, nebál bych se ani dostupnosti servisu, nebo dílů.
A zkušenosti jsou smíšený. Je to dobrej stroj až na to, že zrovna v tomhle modelu měli špatně řešený mazání motoru, který má problémy ve velkých náklonech. Což je problém, když tu čtyřkolku používáš jako pracovní stroj na chalupu v horách. Kolem a kolem, ten motor se v našem použití zadírá. Poprvé řešený v rámci reklamace, teď už záruka není, takže jsme ve fázi generálky motoru a prodeje.
Ale nechci na to moc házet špínu, protože v okolí je stejných čtyřkolek víc (prodejce se snažil) a co vím tak nikdo jiný takový problémy nemá. A upřímně, my jsme jí dávali čouda jako kráva (krátký trasy, velký náklony, těžkej terén). A v jinejch aspektech je úplně v pohodě (dobře vypadá, nic nerezne, sílu má, nic dalšího se nesere).
Info taky je, že ty problémy s mazáním byly v dalších generacích vyřešený.
Takže, si z týhle historky vem co chceš. Osobně bych prostě CF moto nezavrhoval.
2 reakcí na tento příspěvek Skusenosti majitelov cfmoto
řekl bych normální motorka - je vidět že cfmoto už nějaký čas motorky dělá, některé detaily potěšily - jako schované čidlo ABS či nově vodítko řetězu (to zatím na žádném obrázku ani videu nebylo), naopak něco nebylo nic moc - omačkané nastavování předních tlumičů už v showroomu

co netěší je ten potvrzený zadní rozměr - 140/70 R18 - většina endur má 140/80
celkově mi to pořád přijde jako zajímavý stroj za adekvátní cenu
Mne ta vydesilo jen to nastavovani plexi. Je teda super, ze to jde tak snadno (podobne jako na Honda ADV 350) a ne jak u debilu klicem, ktery neni ani v naradi na motorce (ze, Suzuki?), ale vypada to jako kov na plast a ten plast ty zuby asi pekne zerou a to je to nove.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skusenosti majitelov cfmoto
Honza-TA950 píše: co netěší je ten potvrzený zadní rozměr - 140/70 R18 - většina endur má 140/80
v tomto som novy, ake to ma vsetky vyhody/nevyhody? Ide len o jazdne vlastnosti alebo aj dostupnost danej pneu?
Naposledy editováno 12.02.2024 07:50:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skusenosti majitelov cfmoto
videí naopak docela přibývá a je toho vidět víc a víc
přijde mi to jako protipól CRF300L - jako nevyšperkovaná a díky tomu levná motorka tentokrát však víc orientovaná na cestování a silnice a zase o to těžší a horší v terénu, ale se stejnou myšlenkou - nic špičkového, ale za dobrou cenu