Téma: Prasklý závit koníku
17.2.2024 v 16:55
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit koníku
To nejde koupit nový díl? Parts depot?
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit koníku
Zvětšit rasklinu aby bylo do čeho vařením dodat materiál.
Při vaření potopit do vody, nechat koukat jen ten prasklej nálitek aby se to neohřálo zbytečně celý, zavařit i s dirou a pak provrtat, případně vyvložkovat....
Při vaření potopit do vody, nechat koukat jen ten prasklej nálitek aby se to neohřálo zbytečně celý, zavařit i s dirou a pak provrtat, případně vyvložkovat....
Tomassino píše: Zvětšit rasklinu aby bylo do čeho vařením dodat materiál.
Při vaření potopit do vody, nechat koukat jen ten prasklej nálitek aby se to neohřálo zbytečně celý, zavařit i s dirou a pak provrtat, případně vyvložkovat....
Jaké máš zkušenosti se svařováním a s vlastnostmi materiálů? Já jen základ a už proto bych do toho svářečkou nesahal. A když už, tak svařovat přišroubované na hlavě.
Nu typický příklad který jsem řešil za svoji éru několikrát- vylomený nálitky víkových šroubů na hlavách BMW R11X0.
po nesťastným pádu...
Když mi to svářeč poprvé dělal, čuměl jsem jako ivan na vrtačku...
Potopil hlavu i s kabelem, dovařil co třeba a nebylo nutný se zabývat vyndaváním ventilů nebo výměnou seškvařených ventilovych gufer nebo vyhřátých pružin- šetřilo to čas a peněženku majitele...
Podmínkou je vědět čím to vařit- podle obsahu křemiku a magnézia ve slitině kusu...
Pokud to teda svařit jde.
Nikdy si nikdo nestěžoval...
po nesťastným pádu...
Když mi to svářeč poprvé dělal, čuměl jsem jako ivan na vrtačku...
Potopil hlavu i s kabelem, dovařil co třeba a nebylo nutný se zabývat vyndaváním ventilů nebo výměnou seškvařených ventilovych gufer nebo vyhřátých pružin- šetřilo to čas a peněženku majitele...
Podmínkou je vědět čím to vařit- podle obsahu křemiku a magnézia ve slitině kusu...
Pokud to teda svařit jde.
Nikdy si nikdo nestěžoval...
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit koníku
Jen pro úplnost- spektrograf máme v práci, jen na duraly je asi 6 druhů přídavnejch drátů.
Zavit M6- typickej moment 8-10 Nm, nic moc namáhanýho...
Zavit M6- typickej moment 8-10 Nm, nic moc namáhanýho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit koníku
Tomassino> Tohle není dural.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DR 400 doklady Suzuki DR 400 | Jarda.E | 2 | 21.4.2024 v 17:19 JerryTheRay |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |
Stojí to za to Suzuki DR 400 | Zuza3 | 17 | 23.6.2020 v 18:29 Zuza3 |
Supermoto se sníženým výkonem v TP Suzuki DR 400, Suzuki DR-Z400 SM, Husqvarna SM 510R,... | Lingos | 9 | 16.6.2020 v 22:51 cita29 |
Za tepla nestartuje Suzuki dr 350 Suzuki DR 600, Suzuki DR 400, Suzuki DR 350, Suzuki ... | 100stanley100 | 8 | 1.12.2018 v 13:07 Hanss41 |