Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Další fotka je odsud: http://www.tiberiut...etti-dupa-27-de-ani/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Kolik šedesátikilometrových TT-kol musel / měl tento motůrek vydržet jen těžko říct ...
Každopádně musel mít ten dvoutaktní "laďák" bombastickej hlas
Naposledy editováno 18.01.2024 16:09:30
Podle velikosti té cigáry bych to tipnul na rauch pauzu po projetí Kirk Michaelu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
A ta fotka Peteca v helmě od Jacquese Cornu je paráda. Dík moc.
rosho odkud ten článek je a ze kdy?
Naposledy editováno 20.02.2024 00:49:01
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Jinak kdo by byl řekl, že v květnu to bude už neuvěřitelných 33 let od jeho tragické nehody v posledním úseku TT
Na Manu tam měl pomník, který byl ale před pár léty zničen při dopravní nehodě.
Ale má tam aspoň na tamním hřbitově ( vedle cílové rovinky naproti Grandstandu ) pamětní cedulku na zdi obětí tohoto nádherného ale krutého závodu TT.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 21.02.2024 00:48:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
LAJWEC píše: DesperateDan> Tak i Petec byl zdatný obchodník a věnovaná ta Nolanka nebyla a měl ještě krásnou úplně novou kombinézu od Jeana Francoise Baldého bílomodrou Rothmansku Segura i s parádní speciální kabelou. S touto kombou jel osudnej TT Man. Jo,ještě si vzpomínám,že měl od Martina Wimmera Uvex Boss trikolóru. Toho borca je velká škoda,protože s ním byla neskutečná sranda.
Díky, ta zelená kombinéza od J.F. Baldého údajně před lety visela na ramínku na prodej v zastavárně na Lipůvce, bůh ví, jak se tam ocitla.
Lajwec se zmínil o brněnském AMK Pisárky a Štěpánovi Kučírkovi, velké postavě brněnského
roadracingu (permanentní okruhy ještě neexistovaly) , kdy se jezdilo TAKY na tom ,
co se *nějakým způsobem v ČSSR objevilo zpoza hranic imperializmu*
Zázraky se tehdy děly především díky technickému (a ekonomickému ) umu tuzemců ,
kteří ty nejrůznější , v cizině olítaný vrany , dokázali do RVHP *dostat* , často i zkompletovat ,
zprovoznit a pak léta na zdejších okruzích udržet *v chodu* ...
Viz výfuky na čb fotce Petecovy RG500
Naposledy editováno 21.02.2024 11:13:45
Jako v desítkách měst a obcí se v *těch letech* bez problému dařilo nadšencům jako byl
Štěpán Kučírek získat místní pro pořádání motocyklových(!) závodů na silnicích vedoucích
*skrz* jejich bydliště a to doslova *za poděkování a případné občerstvení*
Měl jsem příležitost být členem organizačního *štábu* ve dvou ročnících závodů na tomto
okruhu . Dodnes cítím uspokojení z toho, že jsme jako pořadatelé skutečně řídili veškerou
organizaci závodu . V týdnu předcházejícím víkendu závodů totiž kolem zdí kostela
v bezprostřední blízkosti trati "začalo růst* lešení pro opravu jeho fasády a museli jsme
před zahájením tréningů provést zásadní změnu trati, aby její kritické místo, *podplynová*
levá zatáčka u Vranovického kostela, nebyla doslova hazardem s bezpečností jezdců .
Jelo se proti chodu hodinových ručiček a start byl na ulici Lipová (viz mapka).
Po průjezdu kolem kostela pokračovala trať přímo ulicí Dlouhá a U hřiště , zpět na Lipovou ,
na rovinku startu a cíle .
Výstražná tabule u ústí ulice Nová informovala jezdce graficky, že za kostelem následuje
retardér *prudce vpravo a vlevo* - který byl (pro jezdce případně dlouhé na brzdách )
zabezpečen *barikádou* z přepravních palet, obložených do výšky dvou metrů balíky slámy ,
viditelnými už z dostatečné vzdálenosti .
Toto nouzové opatření se v průběhu tréningů i závodů ukázalo jako účinné natolik, že se
žádný z jezdců se slaměnou stěnou *neseznámil blíže* ...
Naposledy editováno 21.02.2024 14:26:19
Díky za daleko lepší kvalitu toho výstřižku - uložím si ho místo mého původního ,
zkopírovaného *kdysi dávno* stařičkou IT přímo z ČMN .
P.S. Kalendárium mně přimělo k vyhledání mých výsledků v sezónách 1973 - 1980 (+ 1987) :
Přebor JMK 1973 - 6., 1974 - 8., JMK 1977 - 1. a Přebor Moravy(JMK+SMK) - 6., 1978 ČSR-B - 9.,
1979 ČSR-B - 27. (neobhájil licenci II.výkonnostní. třídy) , 1980 Přebor Moravy 3. ,
1981 - 1987 Suzuki T350R opět *cesťákem* , s výjimkou 18.7.1987 - zahájení AMD Brno,
Přebor Moravy(společně 55 jezdců 250+350) - 12. a na jaře 2006(!) prodej T350R do tř. Klasik 350 .
Naposledy editováno 23.02.2024 09:30:36
se 24 tisíci mil(!) na tachometru a ani jedinkrát mně nenechala *na holičkách* na okruzích
Přeborů JMK, SMK a VČK . Předcházely čtyři sezóny (tak jako u všech *tuzemských* okruhářů)
na čs. technice , 1971 na Katalogu ČZ175, potom 1972 ve třídě Cestovních do 500ccm a 1973+74
v Přeborech JMK a Moravy s motorem Jawa SixDays 350 Evropan .
Jsem zvědavý, kdy m.cz koupí článek o Jawě 350 V4 od Alana Cathcarta. Zde https://www.motorra...4-eine-seltene-ehre/ je to německy ke čtení a prohlížení.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
https://www.motorkar...ou-kolech-50889.html
Stojí za to vidět nahrát si to
https://www.ceskatel...muzi-na-dvou-kolech/
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
***********
Ano, je to z brněnského (silničního) okruhu GP - průjezd obcí Bosonohy, první po startu,
a pochybnosti vylućují pečlivě asfaltovou směsí zarovnané obrubníky chodníku/silnice ...