AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
Abych ale jenom nerýpal – ten bobr 42 je fakt pěknej a sedí se na něm podstatně líp než na Péráku. Překvapilo mě to, taková blbost – trochu jiný řidítka, sedlo, stupačky víc vepředu – a co to dokáže udělat! Akorát pedál brzdy je tam nějak moc vystrčenej do strany. ale stylovka je to parádní!
Naposledy editováno 01.03.2024 14:09:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Petr ta kapota z RD 350 se montovala seriově na 640. Ale určitě by v Jawě dokázali vymyslet i něco vlastního velmi podařeného.
https://www.motorkar...iff-660-1886861.html
Zdroj na výrobu Jawy 660.
Naposledy editováno 01.03.2024 14:48:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Ale jako ma ten Kraft kruty pracky
Jo, holkám se asi líbí
Milan1963 píše: hrnous> Takže shrnuto : komplet nové elektrika Jawy 660 ( třeba zrovna té mojí ) je za : svazek 21, řj 35, regulátor 6...a to jest celkem 62 tisíc. Plus práce ....může se tedy stát, že budu mít nejdražší Jawu 660 na planetě Zemi, ale nejen já....nicméně nechci malovat čerta na zed'.
Raději radostněji : v Brně bude stánek Motorkářů .cz. Vloni jsem z jejich veřejně přístupného počítače pozdravoval Jawablázny a tím se rozproudila debata, jak je to možné, že určitě mám "chytrý" telefon atd. a tajím to. Nemám, mám obyčejný 15letý. Bez fot'áku. Když to vyjde, z Brna se ozvu.
A za ty prachy jsem si koupil dvě Hondy, které budou jezdit až do skonání světa a ještě mi zbylo na kaynstr oleje a sadu pneumatik
PetrL3 píše: Nejvíc těm! Dobře si pamatuju, jaký to je.
A právě proto si teď toho času vážím
(A vždycky, když je tu hrnous a vzpomenu si na to, jak to už dlouhý roky má a dál mít bude, tak si svýho času vážím ještě víc.)
To víš, už jsme za půlkou, už to jde z kopce, je třeba si ještě něco užít a ne jen makat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Jo, holkám se asi líbí
Jako kdyby jsi vyráběl podobnou kvalitu a ještě posílal lidi do pr.ele s reklamaceme tak taky musíš vypadat jak Rambo. Že nejsme namakaný je proto že neděláme pro Jawu ale Japonce. Za mne by se možná ještě Milan přimluvil ale s tebou to vidím bledě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: sharp> Některé kusy jezdí dodnes.
Tak toto je, na tu dobu, veliká paráda. Mám rád takové úpravy, z doby, kdy byly jiné motorky prakticky nedostupné.
Vzpomínám, že mě jako klukovi, táta vyprávěl jak si navařovali chladící žebra, aby motor vypadal větší, měl byste někdo fotku takové motorky?
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Výstava slušná, lidí hodně. Zaujal mě pionýr po renovaci za asi 90 tisíc od MotoKenny. Potom Suzuki V - Strom 800 a Tuareg. A samozřejmě CF MOTO 800. Do toho mi zvonil telefon. Volali mi servisáci, jestli můžu přijet kvůli Adeniu. Nemohl jsem, jsa v Brně. Stručně : elektrika celá v prd.li, ( omlouvám se za sprostoty, tak mi to doslova řekl ) nějaké dráty shořelé, nějaké zlámané údajně nejspíš už špatnou montáží výrobce. Vše rozpletli, co šlo vyměnili a motorka udělala co ? NIC. Ticho....
Museli měnit nějaký konektor nebo co, motorka se potom aspoň rozsvítila na palubce. Tak nevím..... Do práce už je zapojen Hrnous, bude jim po telefonu radit, co mají zkusit dál. Prostě JAWA ( aspoň moje Adenium) zase ŽIJE! Je to na dobré cestě.
No a já udělal krok. Nadávejte mi, je mi to jedno.
Zašel jsem k jednomu stánku a prodejci a ...jsem domluven s prodejcem CF MOTA v Písku, že bych u něj od objednal nové CF MOTO 800 v plné turistické výbavě. Zlaté ráfky, drátěná kola. Ano, je to čína, ta země původu mi hodně vadí, jenže motorka se mi líbí, díly jsou, servis taky.
Bohužel V- Strom 800 vyjde v plné výbavě o skoro 70 tisíc dráž. A Tuareg ještě o víc. Mám do Písku zajet, půjčí mi předváděčku, i když už jsem na stejné motorce jel a tak trochu vím, o co jde.
A trochu dopředu jsem si na výstavě koupil novou přilbu Nolan 100 - 5, letošní novinku. Vyklápěčka, se slevou, 12.300.- korun.
Tot' vše.
BSA - moc hezké
QJ motor - čína, ale...
DISK brněnský, to mi udělalo radost, auto na této výstavě
Nolan přilba. Je doma.
Naposledy editováno 01.03.2024 21:33:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mě přijde, že v-strom je za hodně slušný peníze a tobě by asi vyhovovala spíš verze RE, která je ještě levnější... Z doplňků by mi ke štěstí stačily padáky a susplech, ale jasný - to mame samo každý jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Jako kdyby jsi vyráběl podobnou kvalitu a ještě posílal lidi do pr.ele s reklamaceme tak taky musíš vypadat jak Rambo. Že nejsme namakaný je proto že neděláme pro Jawu ale Japonce. Za mne by se možná ještě Milan přimluvil ale s tebou to vidím bledě.
Já s nimi nechci mít nic společného...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
K té ř. j. by víc napsal hrnous. Já jen vím, že motor je italský a elektrika k motorce na 100 % česká. Navrhoval ji Čech, autoelektrikář, osobně ho znám a věřím, že ji navrhl dobře. Sám má velkou Jawu a ví, co má 650 za problémy, proto ji u 660 vylepšil. Zrada nastala u výrobce elektriky a poté montáže svazků do motorek - dopadly katastrofálně. Jak píšu hrnous má odborné znalosti.
Mně jako laikovi je divné to, že když baterie dává kolem 14 V a ke startéru se dostane 10,5 takže nenastartuje, je někde něco špatně.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Asi bych dal přednost zvlášť řídící jednotce a zvlášť klapce, ale to je výrobně dražší. Já jsem rád, že v autě mám jednotku ještě klasicky na desce plošných spojů, takže není úplně neopravitelná. U motorek bývá většinou už zalitá v nějakém epoxidu, a i když je teoreticky snadno opravitelná (dala by se vyměnit konkrétní součástka), tak se k ní nedostaneš a musíš měnit kus za kus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
K tomu je tam chuchel asi pěti relé a hrst diod v diodové logice.. K tomu samozřejmě Vapecí regec.. Původní 660 měly ještě jednu obludnost - posuvný registr ve funkci děličky u předního kola, když používali ke snímání otáček kola trigger disk z abs z nějakého auta a potřebovali dělit 10 zubů 11cti, nebo tak něco. Důvod byl prostý. Ten budík ze skůtru nemá žádné nastavení a bylo potřeba ho krz homologaci dostat do stavu, kdy bude ukazovat co má.. alespoň na chvíli :)
Jak píše milan, elektrický design svazku je "český" technicky vycostovaný původní design na kost. Potíž je v tom, že je to vyrobené naprosto diletantsky a očividně i po návrhu někdo udělal ještě dvě slevňovací kolečka ve stylu co šlo vynechat už se vynechalo, tak to co zůstalo ještě sleVníme nejvýše na třetinu.. Tudíž nejenom že je to naprosto diletantsky vyrobené s jediným nástrojem kombinačky. Krimpování se nekoná, polovina kabelů jde z konektorů kolikrát vytáhnout rukou, průřezy jsou třetinové, "jawí" strany konektorů většinou nesedí na originál japonské - bývají větši, takje ve všude vakl, dost z toho se tedy škvaří dobrovolně.
Co se týče těch "voltů" tak pokud jednotka vyčmuchá cokoli pod 11V, tak prostě nepustí vstřiky a spol. V tomto stavu kdy je zázrak, že někde nějaký volt vůbec doteče to pak končí tak, jak to končí..
PS: U 660 je to většinou v takovém stavu, že motorka v lepším případě nenastartovala. Teď neuvažuju tu situaci, kdy se propleskne absencí ochran vstup u jednotky a pak jede startér celou dobu jízdy dokud něco neshoří..
650 mají elektro designově v takovém stavu, že už x motorek lehlo popelem, nebo za jízdy začalo hořet. Sám jsem dvě takové.. tedy to co z nich po hasičích zbylo dával dohromady.
A vůbec, vykašleme se už na diskuze na téma Milanovy elektriky, ono to beztak nikam nepovede krom mého a Pechova zvýšeného krevního tlaku :) Dávám si stranický závazek, že do důchodu, pokud mne do té doby nejebne z toho baráku to Milanovi dám dohromady.. minimálně do startujícího stavu. Se zbytkem ať už se hraje někdo jiný :)
Ono to nakonec beztak dopadne tak, že si koupí tu čínu, která vypadá podstatně kloudněji a 660 se opraví do stavu, kdy to pro jeden a půl vyjížďky ročně na ty dva srazy bude fungovat jako všem ostatním podobně často jezdícím majitelům a všechno bude OK. Nejlíp jí bude v obýváku pod dekou.. v klidu a teple :)
PS: Viděl jsem to video z motosaloooonu s bonmotem na téma když to má české VIN, tak je to jistě česká motorka.
Smál jsem se, až sem se doprskal. S homologacema hlavně elektro věcí mám hodně společného.. s vehiklovýma méně, ale přesto.. Takže o tom něco málo vím, ale o to nejde. Chtěl jsem jenom dodat, že původní jawočínská 300 / nebo jak se to jmenuje / měla na rámu i čínské vin, které bylo přebouchané ve fabrice Xkama a na druhé straně motorky bylo namlácené české TLJ.. :) Takže si k samolepce Jawa musíte dokopit ještě samolepku s TLJ a pak si to dejte třeba na tříkolku :)
Tož tak!
Naposledy editováno 02.03.2024 18:27:18
Denso má své uživatele očividně rádo a chrání je před opravama jednotek tím, že jednotlu zalije do silikonu plněného skleněnými střepy. Aby jednak každého přešlo se v tom hrabat a když už, tak aby PCBA se součástkami při "kuchání" mechanicky zničil a pak to rovnou zahodil..
Opravoval jsem tak několik jednotek a je to radost..
hrnous píše:
PS: U 660 je to většinou v takovém stavu, že motorka v lepším případě nenastartovala.
650 mají elektro designově v takovém stavu, že už x motorek lehlo popelem, nebo za jízdy začalo hořet. Sám jsem dvě takové.. tedy to co z nich po hasičích zbylo dával dohromady.
Tož tak!
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Denso... hem... já zkoušel dolovat několik podobnejch jednotek, naštěstí se sklem jsem se teda nesetkal, to čučim. Ale dnes už se tomu nedivim. Proč se snažit dělat kvalitně? Proč dělat věci opravitelné? Proč dělat věci aby se nes**ly? Vždyť to lidi nechtěj, lidi touží po levných věcech... pak se není co divit, že se žáci střední školy jsou schopni zeptat "A proč to pane učiteli dělat dobře? Vždyť si to pak stejně nikdo nekoupí!"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše: tak by se asi výrobou komplet svazků do Jaw dalo i uživit
Nedalo, dostal by si podmínku, že to buď uděláš za zlomek ceny, nebo si to máš strčit někam :)
On obecně jedno z neštěstí řady 836-6 bylo, že se na těch prakticky 100+100 motorek nakoupily hromadně některé díly už v roce 11 včetně svazků a spol a když už bylo nakoupeno, tak se to tam nastrká i kdyby čert na koze jezdil. To se pak někteří divili, že jim zkamenělé Mitasky pořád nešly rozjezdit :)
Naposledy editováno 02.03.2024 18:47:04
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Úplně to vidím. Kufr Givi - 5000Kč. Kufr Givi pro nového majitele Jawy 660, speciální sleva, ať nežeru - 50 000kč! Proč tolik? Noo, protože s tím budeš chtít i jezdit co? Tak v tom kufru máš jako bonus v ceně kabeláž!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A nediv se, že my majitelé dáváme do svých strojů poměrně velké peníze. Chceme totiž jezdit. Tedy - já určitě. Někteří kolegové ale nevydrželi, Jawu 650 / 660 mají, ale když do motorky sypali peníze další a další a motorka chtěla stále víc, vzdali to. A koupili si k ní něco jiného, bohužel často japonce... a 660 mají pouze na srazy. S tou elektrikou je to pravda, nová motorka stála od 170 do cca 190 tisíc. Kdyby měla pořádnou elektriku, já bych za ni býval klidně dal třeba 200 tisíc. A byl by klid. Takto už jsem do elektriky nasypal možná 30 tisíc a nejezdím...nedavno jsem počítal, kolik mě Jawa 660 stála za 8 sezon provozu. To číslo si raději nechám pro sebe.
Ale taky trochu radosti: když jsem měl Jawu 650, prasklo mi za sezonu 11 drátů jen v zadním kole. U Jawy 660 mi za 8 let nepraskl ani jeden. Z toho plyne, že v Týnci se to naučili a budou už jen lepší a lepší !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |