Téma: Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
29.2.2024 v 21:06
Ahoj, nemáte prosím někdo nějakou zkušenost s brzdovými kotouči značky TSUBOSS nebo ARASHI? Dají se sehnat za slušnou cenu, ale nikdy jsem o nich neslyšel. Což samozřejmě nic neznamená, ale pokud někdo má nějakou osobní zkušenost, díky za ní.
Honza
Naposledy editováno 29.02.2024 21:52:47
Honza
Naposledy editováno 29.02.2024 21:52:47
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
Měl jsem Arashi na VFR800, vše bez problému, brzdilo to výborně , bral jsem je přímo ze shopu bez překupníka, destičky jsem dával tuším origo nissin. Jestli si to dobře pamatuji, dal jsem na nich víc km než Brembo co jsem měl předtím. Ale je to určitě tak 7 let zpět co jsem je měl
Tsuboss nebrat. Dvakrát jsem jim dal šanci, dvakrát s tím byly potíže. Nesedí díry, povrch lakovanej
, kapky laku proteklého vrtáním pracovní plochy tvoří tvrdé hrboly. Sinter desky si s tím poradí, organické obložení to zkurví. Ok, v návodu je: lak na pracovní ploše před použitím odstranit... ale snáz se to napíše do návodu, nežli provede. Radši za dvojnásobek příště koupím EBC, nasadím a nic dál neřeším. Tady se šetřit nevyplácí, je to ta nejnižší kvalita z Číny, přestože píší made in Greece


1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
Vzal bych neco značkového, ng, galfer, braking … ze značkových bych se vyhnul jen levným řadám od bremba…
Naposledy editováno 02.03.2024 19:31:41
Naposledy editováno 02.03.2024 19:31:41
Děkuji všem za info, objednal jsem nakonec Arashi, pokud nezapomenu, doplním svou zkušenost.
Jinak našel jsem na znašku Arashi docela dost pozitivních reakcí i na zahraničních webech, i od majitelů např. Suzuki Hayabusa, tak snad to bude v pohodě...
Naposledy editováno 06.03.2024 10:23:09
Jinak našel jsem na znašku Arashi docela dost pozitivních reakcí i na zahraničních webech, i od majitelů např. Suzuki Hayabusa, tak snad to bude v pohodě...

Naposledy editováno 06.03.2024 10:23:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
assassin píše: Vzal bych neco značkového, ng, galfer, braking … ze značkových bych se vyhnul jen levným řadám od bremba…
Co se dá považovat za levný Brembo?
Mě na Tigeru 800 čeká výměna kotoučů a origo (jsou tam Brembo kotouče) vychází na parts depot na cca 6500,- jeden. Například kotouč od NG se dá sehnat i dost pod 4000,-. Je tam rozdíl i v síle, originál Brembo má 4,5mm, u NG píšou 5mm.
Desky ty sem dával Brembo SA (origo sou Nissin stejně jako třmeny) a ty vůbec neubývají, teď na nich mám přes 35tkm a materiál tam pořád je a to je úplně nešetřím. Sice brzdí dobře ale taky dost možná víc brousí kotouč, když neubývají... Škoda že sem neměřil sílu než sem je tam dal. Příště zkusím jiný.
A jen taková otázka, měníte s kotouči vždycky i šrouby? Na parts depot je jeden origo za 260,-. Sou tam zatím původní kotouče takže je to první výměna.
Naposledy editováno 12.03.2025 01:46:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
jirka-mz> kupoval jsem ozzymu na partsdepot bremba Tdrive co jsou origo na GSXR1000 byl s nima jednou na okruhu a jsou do vrtule, nejspis byly krive uz nove... PD je poslal na reklamaci dodavateli - ozzy je mel na nahradni sade kol, tzn se to reklamovalo po roce a byly "jete" takze zamitnuti reklamace se celkem da pochopit.
Ja bych po teto zkusenosti to tvrzeni opravil na "brembo bych si nekoupil"
srouby nemenim. sice je mam na svych motorkach vymene, ale kvuli tomu, ze jsem tam daval titan... jinak by tam byly origo.
Naposledy editováno 12.03.2025 06:54:53
Ja bych po teto zkusenosti to tvrzeni opravil na "brembo bych si nekoupil"
srouby nemenim. sice je mam na svych motorkach vymene, ale kvuli tomu, ze jsem tam daval titan... jinak by tam byly origo.
Naposledy editováno 12.03.2025 06:54:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
assassin> možná zkusím ty NG. Nijak moc špatných zkušeností sem na ně nečetl, a navíc na sadě to je o cca 5t levnější než origo.
Šrouby si taky říkám že bude zbytečný měnit.
Šrouby si taky říkám že bude zbytečný měnit.
jirka-mz píše: assassin> možná zkusím ty NG. Nijak moc špatných zkušeností sem na ně nečetl, a navíc na sadě to je o cca 5t levnější než origo.
Šrouby si taky říkám že bude zbytečný měnit.
Jenom bych dal nové "lepidlo" proti povolení a dotáhl na předepsaný moment.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
Co sem se díval do anglických Triumph skupin tak tam hodně chválí EBC oproti originálu.
Asi to vypadá že to Brembo je dobrý fakt až vyšších řad, jinak to stojí za prd.
Každopádně já asi vezmu ty NG. Pak k nim ještě vybrat vhodný desky...
Asi to vypadá že to Brembo je dobrý fakt až vyšších řad, jinak to stojí za prd.
Každopádně já asi vezmu ty NG. Pak k nim ještě vybrat vhodný desky...
jirka-mz> Klidně červený Bremba (SA) či bílý (LA) a dozadu SP. Desky jim ještě docela jdou. Nebo teď mám vpředu SBS RST a vzadu ty SP.
Hodně dobře brzdí prý Brembo SR. To jsou racingový i pro silniční použití (nemusí se úplně zahřívat, aby brzdily). Ale s těma osobní zkušenost ještě nemám a jsou drahý.
Takže je to vlastně jedno
Naposledy editováno 17.03.2025 09:06:25
Hodně dobře brzdí prý Brembo SR. To jsou racingový i pro silniční použití (nemusí se úplně zahřívat, aby brzdily). Ale s těma osobní zkušenost ještě nemám a jsou drahý.
Takže je to vlastně jedno

Naposledy editováno 17.03.2025 09:06:25
Já ještě nikdy nesjel přední destičky
Vždycky dřív vyměním motorku nebo je měním z jinýho důvodu - chci zkusit jiný. Nejdéle jsem měl motorku 80 tis.km. A desky bez výměny.
Zadní desky měním po cca 15 tis. km.
Kombinaci NG kotoučů s SA destička jsem měl. Ale najel jsem s tím jen asi 15 tis. km a pak to prodal. Tak nemůžu zhodnotit výdrž desek ani kotoučů.
Naposledy editováno 17.03.2025 10:16:06

Zadní desky měním po cca 15 tis. km.
Kombinaci NG kotoučů s SA destička jsem měl. Ale najel jsem s tím jen asi 15 tis. km a pak to prodal. Tak nemůžu zhodnotit výdrž desek ani kotoučů.
Naposledy editováno 17.03.2025 10:16:06
S červenejma brembama mám blbý zkušenosti. Na origo italskejch (brembo) a origo japonskejch (sunstar) kotoučích a aftermarket EBC (jo, občas mi chvilku trvá než mi dojde kde je problém).
Používám dřív EBC HH a teď kde to jde SBS HS, kotouče dávám NG
Používám dřív EBC HH a teď kde to jde SBS HS, kotouče dávám NG
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi - zkušenosti
Jo, to uz jsem od tebe cetl. Ale myslim, ze jen od tebe. Jsi koupil nejaky fejkovy

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
Tak ktoru [1 ... 5, 6] Aprilia Tuono 1000 R Factory, KTM 1290 Super Duke R,... | coffeeracer | 165 | 8.7.2022 v 12:52 MedWed |
Pomoc na cestě tuono 08 Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 8 | 1.5.2022 v 07:10 tempest |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Koupě Tuono factory Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 3 | 25.1.2022 v 14:57 drippera |