1 reakcí na tento příspěvek Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Medved píše: assassin> Ty se starej o cmoudici naftovy kamna ...
Na to mam lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Ono je na tom aute temer vse puvodni, coz u konkurence pri 450tis km nebyva zvykem (turbo, spojka, dvojhmota, dpf…) na podvozku jsem jednou menil tlumice, jinak je tam vse origo…
Nemako: to ani nemam v planu, ja jsem s tim spokojenej (cti na nove nemam) takze proste jen udrzba…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: Měla tuším 1,5 benzín. Od blbosti,jako že se neotvirala kamera po převodovku, nevím,ale už to nechtějí.
zajímavá volba motoru do velkýho sedanu asi operák, že? Já ho měl v tiguanu, ten jezdil taky bez jedinýho problému.
pokud s tím měli problémy, tak se nedivím, že už to nechtějí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
assassin píše: nemako> no prave. Proto opravuju 15let stare volvo … lepsi variantu jsem nenasel. Klidne budu jezdit lepsim a novejsim… hned jak na nejake narazim
nepřijde mi že by jsi s ním neměl trable
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: RomanSS> málo to jezdí a krátký kousky, někdy se prostě stane,že auto je bastard a neda se s tím nic dělat.
Jasný no...ségra minulý rok koupila novou scalu a taky přemýšlí, že jí vrátí. Čas od času se jí zblázní a začne blikat úplně všechno. Servis jen suše řekl, že se to občas stává a že to možná vyřeší přehrání softwaru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
Pet1970 píše: nepřijde mi že by jsi s ním neměl trable
To s to spotřebou je takova fizzerovina, dost mozna resim problem ktery neexistuje.
A ze po 450tis km menim dily na podvozku mi neprijde jako takova tragedie. Navic auto normalne jezdi…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
gugo píše: RomanSS> No jasne, musis nahrat novej firmware, nastoupit a vystoupit. Zvykejte si, bude hur.
Zasranej Fyjala, odctup!
assassin píše: To s to spotřebou je takova fizzerovina, dost mozna resim problem ktery neexistuje.
A ze po 450tis km menim dily na podvozku mi neprijde jako takova tragedie. Navic auto normalne jezdi…
Co zas
A nehezky tu mluvíte o našem příštím panu premiérovi, prezidentovi a majiteli
assassin píše: To s to spotřebou je takova fizzerovina, dost mozna resim problem ktery neexistuje.
A ze po 450tis km menim dily na podvozku mi neprijde jako takova tragedie. Navic auto normalne jezdi…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
RomanSS píše: Jasný no...ségra minulý rok koupila novou scalu a taky přemýšlí, že jí vrátí. Čas od času se jí zblázní a začne blikat úplně všechno. Servis jen suše řekl, že se to občas stává a že to možná vyřeší přehrání softwaru.
opravit to neuměli,ale dají v záruce jiný auto. Nejspíš cupru. V pátek pro to snad jedou. Prý se převodovky dělají ve Francii a jsou na hovno2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: opravit to neuměli,ale dají v záruce jiný auto. Nejspíš cupru. V pátek pro to snad jedou. Prý se převodovky dělají ve Francii a jsou na hovno
Tak snad cupra bude bez problému, když to má tu stejnou techniku. Jestli je to formentor, tak ten se mi hodně líbí.
DSG se vyrábí na víc místech, třeba i ve Vrchlabí. DQ381 a DQ500, který se dávaly do silnějších arteonů se ale dělají v Německým Kesselu. 1.5 má dsq se suchými spojkami, ty údajně stály za hovno. (no ty v olejové lázni nakonec asi taky, protože výrobce nepředepisuje žádnou výměnu oleje a pak to dopadá jak to dopadá)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
RomanSS píše: Tak snad cupra bude bez problému, když to má tu stejnou techniku. Jestli je to formentor, tak ten se mi hodně líbí.
DSG se vyrábí na víc místech, třeba i ve Vrchlabí. DQ381 a DQ500, který se dávaly do silnějších arteonů se ale dělají v Německým Kesselu. 1.5 má dsq se suchými spojkami, ty údajně stály za hovno. (no ty v olejové lázni nakonec asi taky, protože výrobce nepředepisuje žádnou výměnu oleje a pak to dopadá jak to dopadá)
Mám Octávii s DSG a výměnu oleje doporučují po 60 000 km. + filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
FJRPEPA píše: Mám Octávii s DSG a výměnu oleje doporučují po 60 000 km. + filtr
a doporučuje to i servis? Dělá to při garančkách?
Já si o to u svých aut musel říct. Ale možná se poučili... VW to u mokrých 7st. převodovek vyloženě uváděl, že se jedná o doživotní náplň.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
gugo píše: RomanSS> tak to uvadej vsichni ze to je "dozivotni", nebo ne ? A vseobecne se doporucuje to max po 100tis vymenit s proplachem.
viděl bych to na 50 s proplachem, to same je olej v motoru a koncernovej LL
gugo píše: RomanSS> tak to uvadej vsichni ze to je "dozivotni", nebo ne ? A vseobecne se doporucuje to max po 100tis vymenit s proplachem.
Ve Švédsku kdysi, když volvo prodávalo XC90 IZS, tak mělo předepsanej interval výměny oleje AT 60.000 km. A pro civilní trh byla tatáž převodovka s doživotní náplní
Naposledy editováno 13.03.2024 13:25:19