kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
DrDNA01 píše: Tisic lidi mu tu predkladalo plan, jak tento projekt zdarne dokoncit a on si stejne bastli svoje. Podobne jak ty ciny, co furt sbira a taha buhviodkud do baraku. A ty prusery pak svadi na karmu..
PS: Tim sterkem to vypada jen tak lehce podsypany. To se musi pan Kufr v hrobe obracet.. Takze mozna bude detektivka prejizdet i ty zatravnovaky..
Jo no, vyklopit tam dvě míchačky a rozhrábnout koštětem Tohle mělo bejt lowcost a rychlý řešení. Nebude to ani jedno
To tak jenom vypadá, mezi hlínou a vrchnem zatravňováku je u toho kanálu skoro třicet čísel (pochopitelně tam kde se to nejmíň hodí ). S nostalgií vzpomínám, jak jsme loni v potu tváře odvozili asi dvacet kubíků krásný hlíny na skládku. No, doufám že tam ještě je
Přes obrubníky se jezdí asi deset let, o ty strach nemám. Zato ty nový zatravňováky praskaj už v ruce.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Edit: A to jsem chtel o vikendu zajet pro svou.. Ja snad ze zoufalstvi odkoupim od Palomota tu jeho CRF300L.. to bude do Mejta na motardy labuzo..
Ty si to kazdej tyden motor povysil na kazdej tyden motorka?
Co to teda bude? Nebo napises az bude koupena, at ti zase neradime?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ty si to kazdej tyden motor povysil na kazdej tyden motorka?
Co to teda bude? Nebo napises az bude koupena, at ti zase neradime?
Neni to zdany tajemstvi. Chci (teda chtel jsem.. ) EXC 300 TPI/TBI. Presne ten motor, co Zmulda ohejtil pred par prispevky. Bavil jsem na tom dva dny v Hodonine a dobry. Jen ta verze s pridomkem sestidenni ma zbytecne drazsi plasty, takze radeji bez..
DrDNA01 píše: Neni to zdany tajemstvi. Chci (teda chtel jsem.. ) EXC 300 TPI/TBI. Presne ten motor, co Zmulda ohejtil pred par prispevky. Bavil jsem na tom dva dny v Hodonine a dobry. Jen ta verze s pridomkem sestidenni ma zbytecne drazsi plasty, takze radeji bez..
Posledni, co jsem zaregistroval, bylo vahani, jestli 2T 300 nebo 4T 350. Tak je to rozseknuty, super
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
EXC300? Co jsem říkal? Dobře vám tak.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Když jsme u KTM, tak zrovna se mně na fb objevilo video.
nejde to . musíš být členem skupiny
Koudy01 píše: Posledni, co jsem zaregistroval, bylo vahani, jestli 2T 300 nebo 4T 350. Tak je to rozseknuty, super
No vsak jsem nedeli a pondeli kvuli tomu byl v Hodonine s Kuklikama. V terenu se mi na obou jede fajn. Kazda ma v necem jinym neco do sebe. 350 bude urcite lepsi ve vyjezdech a ve chvilich, kdy clovek nekam vleti bez rozmyslu (rozumej mene narocna na tupost uzivatele) a 300 je zase lehci v prehazovani na kluzkym trailu nebo mezi stromy (opet pro kopyto meho razeni). Takze do terenu by asi rozhodovala servisni narocnost - tak by to mozna malinko vyhravala 350. Ale ja se furt nemuzu zbavit te hlouposti s SM kolama. A na to je 350 vylozene nevhodna a naopak 300 je schopna drzet krok s motardovou 450 a krom top speedu i se silnicni 690/701 (nemluvim o tom, co mi furt rika Assa, ze za chvilku budu na motardovym trikile resit podvozek a brzdy.. )
Cibus píše: S vámi je to těžký. Rozpadající se zatravňováky? Co jsem říkal?
EXC300? Co jsem říkal? Dobře vám tak.
Ostra motorka, at uz dvou nebo ctyrtakt pro nezavodnika je urcite diagnoza, ale co uz... holt jsem jeste nedospel. Je to stejny jako s tema starejma italskejma vranama. Takze jsem tu v dobry spolecnosti pacientu...
Naposledy editováno 15.03.2024 10:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: nejde to . musíš být členem skupiny
Aha. Tak musíte být členem KTM skupiny, jako já... A uvidíte motor SD po 30 000 km.
Naposledy editováno 15.03.2024 11:05:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Aha. Tak musíte být členek KTM skupiny, jako já... A uvidíte motor SD po 30 000 km.
A co na něm uvidíme?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Tak ale ve 150 mth uz mel mit vymeneny dvakrat pist a to s predchozim premerenim, jestli tam jde A, B... Lidi serou na servis a pak se divi. A retrez u bahnaku je kapitola sama pro sebe. Kdyz to necistis (nebo spis blbe cistis) a nemazes, tak ten retez bez o-krouzku jde do kytek strasne rychle.
Jj,to spíš taková perlička jak se mnoho moudrých inženýrů snaží vyladit motorku k dokonalosti a nakonec to vypadá takhle.Jeden týpek si jí koupí na sezonu,vyprdne se na všechno.Pak jí prodá dalšímu,kterej jezdí hobby po lesích a ve finále to všechno na ten prvovýrobní píst,co tam dávaj už s fabriky s malinko větší tolerancí,aby to nějaký jelito hned nezadřelo..
DrDNA01 píše: ..... verze s pridomkem sestidenni ma zbytecne drazsi plasty, takze radeji bez..
Bych si skoro dovolil nesouhlasit. Vždy je to o penězích a o tom jakou vyhádáš cenu u obyč. a 6D.... Ale když na obyč. dokoupíš Spodní dekl, pořádné, tuhé brýle a hlavně větrák (bez něj, jezdí dementi s následky víz. případ od Žmuldy) nehledě na lepší pneu, rozetu a další drobnosti, tak se cenOFFka skoro potkává a to nemluvím o následné prodejnosti = ceně+bleskovém prodeji, pokud máš v inzerci "6D"
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A vy neco delate?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Po nocni jsem vse zaridil a privalil se konecne dom
A vy neco delate?
Jasný. Jako každej den do 14:00 odpočívám po prospané noci. Pak jdu na motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jo ty se mas
Ja mam obute backurky, ale nemam ty pryze do kola. . Ale zase az budou tak jich pulku odvezu do Litaku ]
Jakože zmulda to už má týden rozdělaný. A místo toho, aby si ty gumy objednal, trpělivě vyčkával, jestli to nebudeš mít taky v řiti a nedovezeš mu je dom?
To je borec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jj,to spíš taková perlička jak se mnoho moudrých inženýrů snaží vyladit motorku k dokonalosti a nakonec to vypadá takhle.Jeden týpek si jí koupí na sezonu,vyprdne se na všechno.Pak jí prodá dalšímu,kterej jezdí hobby po lesích a ve finále to všechno na ten prvovýrobní píst,co tam dávaj už s fabriky s malinko větší tolerancí,aby to nějaký jelito hned nezadřelo..
Bohužel, už nějaký čas, neladí motorky "mnoho moudrých inženýrů", ale hlavně mnoho ekonomů a účetních a KTM u 2T modelů, už nějaký čas, nemá na odlitku válce: "MADE IN AUSTRIA" ale "KYMCO" ... ten odlitek není tepelně ustálený a provozem se totálně zbortí/zkroutí... po 40-50mth je píst po smrti a když strčím do válce šupito, tak mu chce upadnout ručička, jak lítá = po pár desítkách mth, válec dolů, lehce přehonovat, vybrat správnou velikost pístu a pak v klidu +100mth ... a montáž ventilátoru, 100% povinnost!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E:ale to asi ještě nebyly strceny do Číňana …
Naposledy editováno 15.03.2024 12:54:15