Téma: Driblování řídítek
15.3.2024 v 21:24
Ahoj, mám problém na mé 1190 adventure, 2015, elektronický podvozek, najeto 37000 km. Driblují mi řídítka nahoru a dolu, jakobych jel po malých nerovnostech... prirovnal bych to, jak kdyby byly v předních tlumičích jen pružiny bez oleje.. je to vidět i večer, jak se přední světlo klepe, prostě motorka jakoby hopsá.. nesetkal se s tím někdo? Mám nové ložiska v krku, nový olej v předních tlumičích, vycentrovane, vyvážené oba ráfky, nové gumy. Zkoušel jsem i přehodit kola z kámošové ktm a pořád stejné. Takže musí být problém v předních tlumičích, jsou tam ty cartridge, nevím, co by se tam mohlo pokazit, ale reší se to i v německu na fórech a nikdo neví co a tím... zacalo to z ničeho nic... děkuju moc za rady. Kamarád řeší uplně to samé na erku bez el. podvozku a taky neví. V ktm měli tlumič rozebraný a nic nenašli.. už jsem fakt zoufalý a nevím co může být špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Driblování řídítek
Před 10000 tkm
Fichtloš> 10.000 km by nemuselo být špatně.
Dal jsem "hledat" a vypadá to, že když se tu něco takového naposledy řešilo, tak příčinou byla úplná blbost, na kterou by předtím nikdo nevsadil, protože to přece bylo nově a a dobře vyvážené. Nebylo .
Dal jsem "hledat" a vypadá to, že když se tu něco takového naposledy řešilo, tak příčinou byla úplná blbost, na kterou by předtím nikdo nevsadil, protože to přece bylo nově a a dobře vyvážené. Nebylo .
1 reakcí na tento příspěvek Driblování řídítek
Tak to jsem vyloucil i tim, ze jsem tam mel dalsi dve sady kol z jinych ktm, ktery to nedelaji a bezezmeny :(
A kdo ti dělal to ložisko řízení?
Dělá to pořád při každé rychlosti nebo to někdy přejde?
Moto je velmi citlivé na správné uložení a dotažení ložiska v krku, Musíse dodržet správný moment. Je i vhodné to po výměně projet pak trošku povolit a pak znovu dotáhnout (aby si to pěkně sedlo). Mě když přetáhli ložisko v krku tak mě to málem zhodilo. Řídítka vibrují a moto se začne vlnit.
Dělá to pořád při každé rychlosti nebo to někdy přejde?
Moto je velmi citlivé na správné uložení a dotažení ložiska v krku, Musíse dodržet správný moment. Je i vhodné to po výměně projet pak trošku povolit a pak znovu dotáhnout (aby si to pěkně sedlo). Mě když přetáhli ložisko v krku tak mě to málem zhodilo. Řídítka vibrují a moto se začne vlnit.
1 reakcí na tento příspěvek Driblování řídítek
Nejvice znatelne je to pri male rychlosti, citim to uz od 25 km/h, ale dela to porad i kdyz jedes 200. Vymena loziska v krku byla delana spolecne s tlumicema v odbornem servisu a vyresilo se rozkmitavani riditek pri 65 km/h, ale driblovani zustalo. Myslim, ze bude problem v te cartridge, jinou moznost nevidim, vsechno jinak vyzkouseno..
A co ložiska v předním kole?
Edit: ještě takový jeden poznatek, třeba nesouvisející, ale ...
Kámošovi na 990 v určitých rychlostech začly kmitat řidítka tak, že by ho byla motorka schopná shodit a zjistilo se, že na vině jsou brašny na spodních padácích, kde měl nepromoky a cajky na opravu pichlych duší...
Naposledy editováno 17.03.2024 10:05:01
Edit: ještě takový jeden poznatek, třeba nesouvisející, ale ...
Kámošovi na 990 v určitých rychlostech začly kmitat řidítka tak, že by ho byla motorka schopná shodit a zjistilo se, že na vině jsou brašny na spodních padácích, kde měl nepromoky a cajky na opravu pichlych duší...
Naposledy editováno 17.03.2024 10:05:01
Kluci, brasny ani kufry tam nemam, zkousel jsem tam dat dve sady kol z jine moto, ktera to nedela, z 1290.. tudiz loziska, pneu, krivy rafek je vyloucen, musi to byt jedine problem v prednich tlumicich, zda se mi, jak kdyz tlumeni nefunguje, houpe se to jen na pruzinach..
1 reakcí na tento příspěvek Driblování řídítek
kua my jsme se sešli s těma avatarama
1 reakcí na tento příspěvek Driblování řídítek
Kluci vyměňoval jsem kola i s osama, jinak to dělá ve všech režimech a zatížení, zkoušel jsem to, i jízda ve dvou, i při brždění, je to cítit pořád. Vidle vychcaná není, podle mě musí být už jedině problém uvnitř v předních tlumičích. Nevím jaký.
Fichtloš> tak tady na fóru na to neprijdes… mohl jsi vymenit i vidle, kdyz jsi delal to preskladavani…
Ale pokud to dela problemy i pri mallych rychlostech, tak problem v tlumení nebude. Spis nejak spatne složené, spatna gufera a stiraky (velke treni) apod.. ale to kazdej zkušenější mechanik i pilot pozná kdyz si s motorkou na miste zhoupne…
Ale pokud to dela problemy i pri mallych rychlostech, tak problem v tlumení nebude. Spis nejak spatne složené, spatna gufera a stiraky (velke treni) apod.. ale to kazdej zkušenější mechanik i pilot pozná kdyz si s motorkou na miste zhoupne…
Zrovna mám přezuto. Nikdy jsem nevyvažoval a neměl jsem problém až do maximální rychlosti (ať na Banditu nebo Panu). Ale teď poprvé cítím vibrace v řidítkách, ale až kolem 160 170 kmh. Což odpovídá malé nevývaze. I u auta se menší nevývaha projeví až na dálnici.
Takže to co popisuješ bude nejspíš chyba v mechanice. Ten kdo to rozebral a složil nejspíš udělal někde chybu. Pravděpodobně to budeš muset celé rozebrat a znovu- správně složit
Takže to co popisuješ bude nejspíš chyba v mechanice. Ten kdo to rozebral a složil nejspíš udělal někde chybu. Pravděpodobně to budeš muset celé rozebrat a znovu- správně složit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 26 | 4.8.2024 v 17:01 PierGS |
Houpají otáčky na volnoběh, pocukáv... [1, 2] KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 33 | 17.7.2024 v 07:52 Hillman |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |