kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ono spis asi bude tezsi dokazat ten vykon a kroutak Duka promenit v rychlost. Jak pro jezdce, tak pro elektroniku.
To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.
Jakoze jsi zkousel oboje a duke ti prisel, ze nejede? A uz pod 200kmh? Jakoze heft nadoraz a rikas si, ze by to mohlo jet vic?
To si asi moc neumim predstavit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jakoze jsi zkousel oboje a duke ti prisel, ze nejede? A uz pod 200kmh? Jakoze heft nadoraz a rikas si, ze by to mohlo jet vic?
To si asi moc neumim predstavit.
Ano, presne tak. Mam to lip popsano asi v detailu motorky, kdy jsem se rozhodoval mezi SD a Tuonem. Ma ho dobrej kamarad, takze prohodit kdykoliv neni problem, nekolikrat jsem zkouseli treba 120-250 a Tuono tomu proste uletí, až nečekaně. Oba jsme byli prekvapeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Jo, mozna jo, ale proste to jede malo, jakoze o dost ale treba nad 160.
To mi prijde hodne divne... Aero se projevi vic az tak pri 200+..
Me uz tunak taky moc nezrychluje pri 200+, ale ja mam o 50-70ps min...
Nema to borec rozbite a nebo menis koule? Duke prece musi jet do 230 skoro steje ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Ano, presne tak. Mam to lip popsano asi v detailu motorky, kdy jsem se rozhodoval mezi SD a Tuonem. Ma ho dobrej kamarad, takze prohodit kdykoliv neni problem, nekolikrat jsem zkouseli treba 120-250 a Tuono tomu proste uletí, až nečekaně. Oba jsme byli prekvapeni.
Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit
Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…
Naposledy editováno 23.03.2024 20:23:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: To mi prijde hodne divne... Aero se projevi vic az tak pri 200+..
Me uz tunak taky moc nezrychluje pri 200+, ale ja mam o 50-70ps min...
Nema to borec rozbite a nebo menis koule? Duke prece musi jet do 230 skoro steje ....
Najeto 10tis, motorka v zaruce, ma na ni teda kratkou koncovku SC bez db killeru a neni tam udelana mapa. Motorka je dle meho naprosto v poradku. Ja mam Tuono v seriic uz konecne pres 2000km, takze do 14 dnu budu davat vyfuk a mapu, melo byt to mit potom 190+ ps, to si ani nedovedu predstavit . Kone zatim fakt nehonim, sle davam ho tam hlavne kvuli vzhledu. Kamos zkusi s SD na brzdu a mapu, ja bych dal aspon o 2 zuby vic na rozete u nej. Jako neni to uplne mrtvy, ale cekal jsem fakt o dost vic, vsude v testech, jaks je to bestie, na 4 ku pomalu na ctvrt plynu na zada se pise, ale v reale teda uplne ne. Kamos byl hrozne prekvapanej z Tuona, kdyz se mu plynem na 3 ve 150 postavilo na zada. Prej tvl, to neni mozny jak to jede. Jinak SD mam moc rad, design je top. Ale asi maji hidne dobrej marketing, co se tyka clanku a toho kultu okolo nej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To spis mi porad hlava nebere, ze by nekomu mohlo prijit, ze tam chybi vykon pod 200kmh.. ale co jsem cetl kolik jedes treba BTG s obyc autem… tak si asi dokazu predstavit co jsi za dementa
assassin píše: Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit
Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…
Jo, kdyz jsem zkouseli poprve z cca 110, ja zarazena 2, SD myslim 3, tak oba plnej a panackovalo to obema (antiwheelie off na obou). Dalsi pokusy ja na 3 cca 120-130, zalehlej na nadrzi , kamos to stejny a kola odlepeny temee idelane, par cm nad zemi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tommasson> jinak samo nerozporuju, ze tunak jede vic. Jede. A pro rychle piloty ma i lepsi podvozek a geo. Je to proste rychlejsi motorka.
To spis mi porad hlava nebere, ze by nekomu mohlo prijit, ze tam chybi vykon pod 200kmh.. ale co jsem cetl kolik jedes treba BTG s obyc autem… tak si asi dokazu predstavit co jsi za dementa
Tak pod 200 asi uplne ne, neprijde mi ani, ze chybi. Ale spis ten projev, nebo pocit, prijde nam, ze by z toho mel jit vic strach , ale nejde vubec. Nic to nemeni na tom, ze ta motorka je skvela a mozna si ji taky nekdy poridim. Jen by musel hned decat, mapa, filtr s jiny prevod, aby se nadechla a ukazala, co v ni je. Kdyz jsem mel 890R , vyse zminovane ji strasne pomohlo a byla to uplne jina motorka. Jinak Šlajfka je srdcova zalezitost a k velkymu crashi jsem tam mel fakt hodnekrat s autem. Tam mam fakt tmu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na ringu bych se taky rad svezl, ale stale nejak nemam s cim…
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.
Ja to myslel spis kvuli projevu motoru. 2v buchar proti 4v pile. Jestli ten 2v nebude agresivnejsi k trakci atd. a tak to elektronika vic tlumi. Nevim. Jen me to napadlo.
Naposledy editováno 23.03.2024 21:10:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Se Zajdou se to zveda i na petku ve 200+,tak nevim,jak moc je to vypovidajici udaj
Ja to video taky videl, otazka je, kolik ty novinarske motorky, se kterejma se jezdi po okruhu, msji spolecneho se seriovou motorkou. Stejny jak u aut podle me proste. Jestli tam byl horizont treba nebo ne... ja jel na 2 SD a ve 180 plynem na zada nesel zdaleka ani jeden. Ten potencial tam urcite je, ale je potreba ho odemknout
Koudy01 píše: Ja to myslel spis kvuli projevu motoru. 2v buchar proti 4v pile. Jestli ten 2v nebude agresivnejsi k trakci atd. a tak to elektronika vic tlumi. Nevim. Jen me to napadlo.
Ve 150 pri zahrate gume a jizde rovne nema elektronika co krotit. Trakce ti ani neblikne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mam tam teda nejakej karbon a elox navic proti serii
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tommasson> ja jsem tlustej a neumim to,asi tam byl i hrb,ale 160+ na ctyrku slo kolo hore..
Mam tam teda nejakej karbon a elox navic proti serii
Toš na hrbu odlepila predni kolo i 890 ve 160ti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Koudy prodava byt
Ty taky odhalis vsecko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Toš na hrbu odlepila predni kolo i 890 ve 160ti
Tak jo,tunak je nejvic
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
No nic,platim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Najeto 10tis, motorka v zaruce, ma na ni teda kratkou koncovku SC bez db killeru a neni tam udelana mapa. Motorka je dle meho naprosto v poradku. Ja mam Tuono v seriic uz konecne pres 2000km, takze do 14 dnu budu davat vyfuk a mapu, melo byt to mit potom 190+ ps, to si ani nedovedu predstavit . Kone zatim fakt nehonim, sle davam ho tam hlavne kvuli vzhledu. Kamos zkusi s SD na brzdu a mapu, ja bych dal aspon o 2 zuby vic na rozete u nej. Jako neni to uplne mrtvy, ale cekal jsem fakt o dost vic, vsude v testech, jaks je to bestie, na 4 ku pomalu na ctvrt plynu na zada se pise, ale v reale teda uplne ne. Kamos byl hrozne prekvapanej z Tuona, kdyz se mu plynem na 3 ve 150 postavilo na zada. Prej tvl, to neni mozny jak to jede. Jinak SD mam moc rad, design je top. Ale asi maji hidne dobrej marketing, co se tyka clanku a toho kultu okolo nej
Bude fungovat dobře všechna elektronika a QS kdyz změnit zuby? Někde jsme slyšel, že QS pak umí blbnout a i se posrat