1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu
Před pár lety jsem na Slovensku proříznul zadní pneu střepem, přímo na středu, díra jako kráva. Borec v místním servisu mi tam hodil dva knoty a dojel jsem pneu až na plátno
1 reakcí na tento příspěvek lepení zadní pneu
P. S. ten vrut nebo hřebík v pneumatice je dobré na dojetí opatrně uštípnout zároveň s povrchem běhounu, aby se cestou nevyžvejkal, když trčí ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu
_Michal píše: Kohlstein> kolikrat ten vrut vydrzi par desitek tisic km.
Tak to vydrží vic nez nez velka vetsina motocyklových pneumatik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepení zadní pneu
Maxipes_Fík píše: Já bych nejezdil s knotem v pneumatice ani autem, natož na motocyklu.
Na motorce taky ne.
Ale...dnes jsem přezouval letní za zimní pneu. Jedna zimní mi lehce celou zimu ucházela cca 1x za měsíc jsem musel dofoukat. Ale vydržela a teď jsem jí chtěl nechat v pneu servise překontrolovat.
No a koukám, pěkný lepeňák, hlava krásně ojetá, ale pneu tlak pořád drží natolik dobře, že to za měsíc spadne o cca 0,5 baru.
Tak nevím jestli tam dát knot, nebo tam nechat ten lepeňák.
Tire Screw Tubeless Repair Tools Accessories Kit for Motorcycle Truck
https://a.aliexpress.com/_EQYXldB
Obdélník píše: Na motorce taky ne.
Ale...dnes jsem přezouval letní za zimní pneu. Jedna zimní mi lehce celou zimu ucházela cca 1x za měsíc jsem musel dofoukat. Ale vydržela a teď jsem jí chtěl nechat v pneu servise překontrolovat.
No a koukám, pěkný lepeňák, hlava krásně ojetá, ale pneu tlak pořád drží natolik dobře, že to za měsíc spadne o cca 0,5 baru.
Tak nevím jestli tam dát knot, nebo tam nechat ten lepeňák.
Z hlediska blbé legislativy jsou pneumatiky na fotkách stejně na vyhození (zdá se, že nemají hloubku desénu ani 1,6 mm natož 4 mm (do 3500 kg), potřebné pro zimní pneu na sněhu a ledu). Takže ve sběrném dvoře jim ten hřebík určitě nebude vadit.
P. S. to by mě docela sralo, celou zimu každý týden dofukovat jedno kolo u auta, i když by se jednalo jen o rozmotání a smotání pár metrů hadice a zašpinění rukou, popřípadě rukávů, protože nechat to ujít až o 50 kPa za měsíc a jezdit na tak podhuštěné gumě je prasárna.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... | Tom73x | 12 | 18.2.2024 v 14:37 Tom73x |
Zapojení ipod kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager | Mario78 | 0 | 9.9.2022 v 13:13 Mario78 |
Jak ma byt napnuty řemen na kawasak... Kawasaki VN 1700 Voyager | jorgos75 | 11 | 11.7.2021 v 20:30 Kohlstein |
Vn1700 Voyager mile na km Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... | Oszi | 2 | 10.1.2020 v 21:50 Oszi |
zadni tlumice Kawasaki VN 1700 Voyager | spotu | 10 | 21.8.2019 v 18:36 Kaufi62 |