Naposledy editováno 18.03.2024 12:06:32
čekání na jednorožce skončilo - bájný jednorožec to není, ale je to rozhodně zajímavé rozšíření nabídky cestovatelských strojů
trochu zklamání (ale očekávatelné) je nevyužití limitu 35kW a evropská verze E5 je na tom ještě trochu hůř, stejně jako hmotnost poskočila až nepříjemně blízko k 200kg (zváženo 193kg s plnou nádrží)
na druhou stranu těžiště vypadá slušně, podvozek taky, cena zajímavá takže se bude prodávat, na to reagují výrobci doplňků
s lithiovkou, svody + koncovka bez kat (taky už bylo prezentováno že se na tom pracuje) a jiná zadní plotna bez madla a bez levé zadní stupačky by se dalo dát dolů +-5 kg, bastry s výztuhou a pružiny na evropana a mohlo by být komplet - jen je otázka zda s danou investicí je cena ještě pořád v kategorii "zajímavá"
rád se svezu, osedím a možná jako levnou alternativu z druhé ruky
Naposledy editováno 16.04.2024 19:29:47
Jinak váha 186kg s plnou nádrží (počítají 80%) je slušná a motor po zajetí prý jede moc pěkně.
Naposledy editováno 26.05.2024 17:36:50
váha tam je, ale těžiště není špatné
motor je točivý, funguje dobře, ale výkon je prostě daný tou 450 a když k tomu vezmeme hmotnost tak je prostě dané - pobaví v nižších rychlostech, poslouží na pohodovou jízdu, ale není to trhač asfaltu ani hltač kilometrů, dálniční rychlosti zvládne, ale není to apriori na to určené
trochu se v diskuzích řeší spotřeba - ale v podstatě je to o tom kdo z toho ždímá výkon a říká, že to jede nebo jede na pohodu, nic nehoní a pak to ani moc nežere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Ale dojem, váha tam je, ale jak píšeš, to těžiště není špatné a dělá z toho pocitově o dost lehčí motorku, samozřejmě, že když to bude člověk tahat ze škarpy, tak se nadře.
Ale s mými 176 cm a výškou sedla a výškou težiště je tam mnohem větší pocit jistoty než na mé T7, při podobné velikosti stroje. Neuvěřitelně malý, vlastně žádný odpor na spojce, fakt jen ukazováčkem. Dospělý, hluboký zvuk. Celkově pocit dotaženosti a dojem "normální" motorky. Super detaily, jako vypnutí ABS a kontroly trakce jedním tlačítkem na řídítku i za jízdy, sklopný zrcátka a stavitelné plexi. Hrozmě měkký bástry. Jediný otazník tak je pro mě přední vidle s malým průměrem, ale je to KYB a na váhu a výkon je to snad nadimenzovaný.
Docela se mi líbí ty bezdušáky. Spotřeba bude záviset na tom, jak na tom člověk bude jezdit.
Šíma říkal, že ji dostal po Sršňovo testu do Autosalonu a po něm tam byla spotřeba 7,5, ale taky tam bylo 160 km na tacho a ten ji asi dal co mohl.
Už teď mi to docela vrtá hlavou. Jezdím už jen sám s brašnama a díky rodině mám klesající nájezdy. Ale úplně si na tom dokážu představit přejezd do Banátu, Svaté Heleny a tam si ji užít. Pravda je, že na asfaltu v okamžiku že bych si chtěl zajezdit, by mi výkon asi chyběl. Chce to prostě si ji půjčit a zjistit, jestli tenhle kompromis pro mě bude, nebo čekat, co dalšího se zjeví.
Naposledy editováno 25.05.2024 09:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
bez jakéhokoliv despektu tak 20tis km u Jardy "železnáprdel" Šímy není moc vypovídající - on to najede bez nějakého velkého tlaku na motorku a její opotřebení, jezdí dálky, v pohodovém tempu a a nechce řešit problémy se svými chlebodárci - chce tu motorku ukázat v tom lepším pohledu
naopak sršeň tomu dával na prdel (viz spotřeba 7,5) a tím se zase bude argumentovat, že je to v pohodě i z hlediska výkonu a toho co to umí - ale tza mě pokud s tím někde bude jezdit stále v 9tis otáčkách a se spotřebou přes 5 litrů tak si měl pořídit něco jiného
celkově se to usazuje jako moderní náhrada dakarů, XTček atd. - tedy jednoduchá pohodlná motorka co se nelekne terénu, s decentním výkonem a zajímavou cenou - vybočení jakýmkoliv směrem ukáže své limity - přesto si myslím, že si to své uživatele najde jako pohodlná motorka na okresky a šotoliny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
po pravdě řečeno něco jako 450MT jsem pořád marně čekal od KTM390Adv - tj. něco jako KTM390AdvR na 21/18 s lepším podvozkem, ta 390 na litých kolech zamřená na Indy mě prostě nepřesvědčila, že má sloužit i jako terénní stroj
a úplně stejně vidím ten trh s ojetinami - někomu sedne a někomu po roce stačit nebude a je jedno jestli půjde ne lehčí enduro víc do terénu nebo naopak na výkonnější na silnici, takže třeba si jednu 450MT z druhé ruky pořídím jako záložní nenáročnou motorku, za lepší cenu, už s doplňky (padáky, plech pod motor) a už po zkušenostech co tam drží nebo co se sere
Na YT jsou už nějaká videa 390 Adv R která vypadají celkem věrohodně a motorka vypadá úplně jinak než současný 390 Adv. To že to v KTM zatím nepostavili je obrovská škoda. Ale pokud teď vnímají a sledují co se kolem 450 MT celosvětově děje, tak si myslím, že ta motorka příjde.
na 2025 to s 390AdvR docela vypadá - ale jako majitel 5 KTM bych si úplně nový model nekoupil takže 2026 a to už je docela pozdě a bude tady jezdit hromada 450MT a po pravdě zrovna spolehlivostí platforma 390 taky neproslula
ad ojetiny - uvidíme, extra velký propad bych nečekal, ale cena se základními doplňky bude nižší než nynější nová takže třeba kolem 140 bych odhadoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
puffybodie píše: Honza-TA950> 390ADVR KTM prece komplet jako platformu zarizlo a odepsali miliony za vyvoj. A proc se tim zabyvat, kdyz jejich druha firma (CFMoto) prisla s 450MT?
To byla právě ta platforma 490- dvouválec co pořád slibovali a pak jakoby odpískali... tak jestli to není nakonec vlastně tahle čínská cf (co měla být původně KTM 490)
Pierer je top kšeftman, ten by jen tak něco neodepsal... Aspoň podle všech rozhovorů co jsem s ním četl, ten by se upsal i Marťanům ,kdyby z toho nějaké euro káplo…
Naposledy editováno 30.05.2024 18:37:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 450MT
Naposledy editováno 30.05.2024 18:57:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
CF Moto 450 MT - doplňky CFMOTO 450MT | Dimi650ta | 5 | 8.8.2024 v 20:37 Gahan37 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |