Jak řešíte dopravu motorky? Ať už je to trénink, závody nebo jen ke kamarádům na ježdění.
Ano vím jaké jsou možnosti. Ale bohužel auto co mám je Opel Corsa 1.0. Mám možnost si půjčit malou káru na motorku, ale obávám se že mé auto to neutáhne. V techničáku sice píší že zvládne 750 kg bržděnou a 450kg nebržděnou. Motorka má cca 100 a kára podobně, takže tažná váha by byla cca do 250-280kg.
Osobně se dost bojím za auto zapřáhnout káru s motorkou když je to tak slabý obsah.
Sice doma máme obytnou dodávku a auta která mohou tahat, ale přítel mi je nepůjčí. Jedná se o novější velkou dodávku v plné výbavě.
V srpnu se chystám na enduro camp do Benešova, což tam i kdybych si měla půjčit auto z půjčovny si to jednorázově zařídím. Ráda bych ale jezdila na tréninky častěji. Jenže z hlediska půjčovného cca 1500 za den je pro mě docela ranec. Kord když se jedná o jeden trénink ale dva dny pobytu.
Neměl někdo podobný problém? Jak se tohle dá vyřešit když pro okolí jsou Endurové tréninky zbytečné :/
Ráda bych své neodstatky konzultovala s profíky. I přesto že v okolí mám dobré jezdce, kteří se snaží mě něco naučit. Myslím si že bych potřebovala to slyšet i od někoho jiného a hlavně vzít základy ježdění od začátku. Což okolí už nebaví se mi věnovat.
Kdyby někdo měl nápad jak to vyřešit, byla bych opravdu vděčná. Díky Zuzka
Naposledy editováno 04.04.2024 12:48:51
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
A) vymen pritele
B) klidne to tahej za Corsou
Tahali jsme i dve motorky na klasickem voziku za Toyotou Yaris 1.0. A slo to. Dokonce ve trech lidech v aute. Jen na dalnici holt jedes o neco pomaleji, ale i tam je 100-110 pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
A nebude se ničit motorově? Když z ní vytáhnu 120km/h je to opravdu výkon, z kopce dá i 130. Na dálnici s károu pojedu tak 90km/h a to zase nechci aby na mě ostatní troubili že zdržuju.
A hlavně to auto mám v supr stavu, do města je supr - málo žere a všude zaparkuju. Myslím si že s károu bude žrát za dva a pojedu tak na 4 ku aby vůbec jela.
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
Ono to není tak jednoduché, nebaví ho se na mě koukat. A nechce mě vozit na tréninky. Když ale pojedeme spolu na závody nebo někam jezdit není problém jet spolu v obytku.
Já bych ráda trénovala více, ale kluky na vyjížďce zdržuju a hlavně neustále padám, nebo nepřejdu strouhu.
Proto hledám tréninky u Kuklíků, věřím že jako trenéři mají pevné nervy. Ráda bych tímhle nastavila u nás harmonii a mohla pak s klukama jezdit aniž by byl někdo otrávený.
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
BicanováZuzka píše: DrDNA01>
A nebude se ničit motorově? Když z ní vytáhnu 120km/h je to opravdu výkon, z kopce dá i 130. Na dálnici s károu pojedu tak 90km/h a to zase nechci aby na mě ostatní troubili že zdržuju.
A hlavně to auto mám v supr stavu, do města je supr - málo žere a všude zaparkuju. Myslím si že s károu bude žrát za dva a pojedu tak na 4 ku aby vůbec jela.
Spotrebu asi resit nemuzes. Kolik si myslis, ze bude mit spotrebu ten obytny vuz, kdyz potahne motorku.. Nicmene auto to zvladne. Jak rikam, ten Yaris je na tom podobne a mladej v nem ted rozvazi Foodoru..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
Taky jsem přemýšlela že pořídím další auto a klidně rovnou třeba scudo, Caddy nebo tak. Motorka by byla naložená v autě a nemusela bych mít káru.
Ale vyplatí se to když bych tohle auto měla jen na tréninky 1x za 2-3 týdny?
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
Ono je to složitější, mám dny kdy mi to jde až překvapivě dobře, ale pak mám dny kdy mám pocit že nevyjedu ani kopec. Najednou jak kdybych neuměla s plynem a spojkou. A on mi to vysvětluje x krát ale ikdyž vím v hlavě jak na to tak ruce neposlouchaj
Jeho rozčiluje když to co jsem ,, uměla" najednou neumím a dělám úplný opak. Není typ člověka který umí ,,trénovat" lidi. Nemá na to nervy.
Můj otec měl kdysi Mitsubishi Colt ročník myslím 1980 - dvanáctistovka 41kW při 3500ot, karburátor, čtyři rychlosti v převodovce - a s tímhle fakt malým autem jsme jezdili na dovolenou/hory totálně přeložený několikrát ročně. Když říkám totálně tak myslím asi takto: dva dospělý, tři děcka, kufry, tašky, televize, vařič, stan, spacáky, lyže - každej kromě řidiče měl tašku u nohou a takšku na klíně, kufr i plato plný a na zahrádce o nosnosti 30kg byla velká dřevěná bedna a v ní metrák dalších krámů a na vršku gumicukem připoutaný bycikl. Naložit to, někam dojet a vše zas vyložit trvalo od sedmi ráno, do devíti do večera a to nás na to bylo pět. Indickej vlak hadr..
... od těch dob jezdím rád na lehko .
E: #13: Se rozjezdíš, dej tomu čas, příteli dej do ruky něco, čím se zabaví ať nekibicuje
Naposledy editováno 04.04.2024 14:18:20
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
2 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
Naposledy editováno 04.04.2024 15:18:13
1 reakcí na tento příspěvek Cestování s motorkou na tréninky/závody
Rolda89 píše: ja1> hochu koupil jsem si trafica a teda řeknu ti, že motat se na přeplněnym sídlišti, nebo ve městě, fakt zlatá C2 píchneš to všude atd.. máš pravdu, že kára je za trest, ale jestli to má bejt trest jednou za čtrnáct dní.. tak to na poho
Vždy je něco za něco, do dodávky ji naloží po nájezdu sama , nemusí koukat do zrcátek a kontrolovat kurtovani, navíc ji tam může i garazovat
Naposledy editováno 04.04.2024 16:04:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
Dodávka je supr, ale je to už moc velké. A finančně jinde než osobák s garáží třeba jako to má scudo. Hlavně by mi bylo líto auta které vyjede 1-2x měsíčně a zbytek bude jen stát. Hlavně nejsem milionář a platit ještě veškeré pojištění.
Zkusím to s károu a budu šetřit na auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
ja1 píše: Kára je za trest, porid malou dodávku, tou můžeš jezdit všude místo korsy
motorky na vozejku intenzivne vozim uz asi 6 let od doby co jsem zacal s okruhama a mx... a vsichni mazaci me presvedcuji, ze potrebuju dodavku.
vyzkousel jsem si to protoze jsem mel pujcena auta od znamych a dodavka typu multivan (vivaro, vito atd) je za me nehorsi varianta. je to nizke a neni v tom misto, vzdy kdy vidim nekoho z trati unaveneho a dobiteho cpat dovnitr motorku ktera se tam na vysku vejde jen tak tak, takze ty se u toho krcis na vsechny strany a pak to v tom stisnenem prostoru jeste kurtovat tak je mi ho lito. Tim spis, ze treba z MX je casto ta motorka zasrana jak jetel a blato jeste opadava v aute...
tou dobou ja uz mam davno motorku na vozejku, tyhle lehky vazu jen na dve kurty na bryle a jeste bez racny, jen se zobackem, cele to trva 5min... jestli ne min.
s jednou lehkou motorkou (mx i SM ma kolem 110kg) vetsi kombik leti i 180 a v zatackach to drzi tak, ze dokazu rozblikat kontrolku ESP...
Ano, sestivalcovej sprinter nebo ducato maxi s iveco trilitrem v konfiguraci L3H3 apod je jina liga, ale malokdo na to ma misto, finance a hlavne je dost ulet aby takove auto stalo vestsinu roku bez uzitku kdyz stiham treba 6okruhovych vikendu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
mam Agados, ten mensi na 2 motorky a kroska upnuta uprostred sedi krasne v tezisti, takze se da vozik odpojit i s nalozenou motorkou a manipulovat s nim, pokud jsi na rovine, tzn celkem v poho i pro lidi co neumi couvat... ale to je taky jen vec cviku. jestli jezdis na ostry tak uplne kopyto na rizeni nebudes a je to jen otazka casu kdy budes s vozikem couvat jako pan
Naposledy editováno 04.04.2024 17:02:15
PS: s vozíkom neviem cúvať ani ja, ako píše assassin, pri cúvaní som ho musel odpájať.
Naposledy editováno 04.04.2024 17:01:11
Čo sa týka dodávky, potrebuješ minimálne niečo veľkosti Traficu (Jumpy, Transit Custom a pod.), teda 5m na dĺžku, 1,9 na výšku, tam sa motorka vojde tak akurát na výšku i dĺžku za prvú radu sedadiel. Caddy je malé. Lenže sa s tým horšie parkuje v meste a na diaľnici to žerie 8 a viac (väčšie typy ako napr. Ducato aj 10), takže nepočítaj, že nejak ušetríš, možno naopak, hlavne s ohľadom na to, že ten prázdny nákladový priestor musíš sebou vláčiť, i keď ideš bez moto.
Na rozdiel od toho, čo hovorí Assa, je to v poriadku, čo sa týka viazania motoriek, snáď len keď tam dávaš dve a máš dvere iba na jednej strane (min. 80% dodáviek to tak má), tak sa budeš v ľavom rohu trochu tlačiť. Ale má pravdu v tom, že moto je z trati špinavá, príves ošpricuješ wapkou, interiér dodávky sa nedá a musíš ho drhnúť ručne. Na druhej strane ak ideš v zime po diaľnici, nezašpiní sa Ti moto od soli a pod. Ja osobne mám Trafica, ale z toho dôvodu, že príves nemám kde skladovať (nevojde sa do garáže s motorkami) a niekde na sídlisku sa ľahšie parkuje dodávka než auto s prívesom. Plus ak by si bola poleno, s prívesom sa cúva ťažšie.
Za mňa, ak máš ten vozík kde skladovať, tak choď doň. Ak by Ti prišlo, že chceš jazdiť rýchlejšie, kúp si podobne veľké auto so silnejším motorom, ale nie je to nutnosť.
EDIT: Pri tlačení si skús dať stojan na moto ako schodík, nech nemusíš vyskakovať na spodok prívesu alebo na dodávku. Napr. v tomto videu.
Naposledy editováno 04.04.2024 17:46:49
Na D1 v kopcích max. 70-80 km/hod.
Nepozoroval jsem, že by to něčemu vadilo. Do depa jsem stejně nikdy nedojel poslední
Myslím, že řešíte píč....ovimy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s motorkou na tréninky/závody
BicanováZuzka píše: ja1>
Dodávka je supr, ale je to už moc velké. A finančně jinde než osobák s garáží třeba jako to má scudo. Hlavně by mi bylo líto auta které vyjede 1-2x měsíčně a zbytek bude jen stát. Hlavně nejsem milionář a platit ještě veškeré pojištění.
Zkusím to s károu a budu šetřit na auto.
Tohle je jako osobák, akorát 3 místa, pojištění a spotřeba o něco málo větší, navíc nemusíš schovávat káru, jezdit můžeš v každém počasí, máš se kde prevlict, a navíc můžeš tam i přespat, když budeš šikovná, je to auto se kterým se dá i vydělat, leccos převézt,
Naposledy editováno 04.04.2024 21:16:50
assassin píše: motorky na vozejku intenzivne vozim uz asi 6 let od doby co jsem zacal s okruhama a mx... a vsichni mazaci me presvedcuji, ze potrebuju dodavku.
vyzkousel jsem si to protoze jsem mel pujcena auta od znamych a dodavka typu multivan (vivaro, vito atd) je za me nehorsi varianta. je to nizke a neni v tom misto, vzdy kdy vidim nekoho z trati unaveneho a dobiteho cpat dovnitr motorku ktera se tam na vysku vejde jen tak tak, takze ty se u toho krcis na vsechny strany a pak to v tom stisnenem prostoru jeste kurtovat tak je mi ho lito. Tim spis, ze treba z MX je casto ta motorka zasrana jak jetel a blato jeste opadava v aute...
tou dobou ja uz mam davno motorku na vozejku, tyhle lehky vazu jen na dve kurty na bryle a jeste bez racny, jen se zobackem, cele to trva 5min... jestli ne min.
s jednou lehkou motorkou (mx i SM ma kolem 110kg) vetsi kombik leti i 180 a v zatackach to drzi tak, ze dokazu rozblikat kontrolku ESP...
Ano, sestivalcovej sprinter nebo ducato maxi s iveco trilitrem v konfiguraci L3H3 apod je jina liga, ale malokdo na to ma misto, finance a hlavne je dost ulet aby takove auto stalo vestsinu roku bez uzitku kdyz stiham treba 6okruhovych vikendu...
Jasně l1h1 se musíš ohnout, l2h2, stojíš, ale je už delší než osobák, mám tu nejdelší a nejvyšší . Ale taky záleží jak je slečna vysoká, hlavně je to o tom,jak je člověk náročný a pohodlný, a taky hodně o financích
Naposledy editováno 04.04.2024 22:40:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis SM kol excel na KTM 2017+ KTM EXC 300, KTM 150 EXC TPI | MalejMazel | 1 | 22.7.2024 v 18:27 assassin |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
150 objem do řidičáku A1 KTM EXC 125, KTM 150 EXC TPI | Vojtech193 | 8 | 12.7.2023 v 14:38 Metric |
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 10 | 2.6.2022 v 15:44 doktorM |