kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Nebo dvě bezproblémový rakouský
Není to trochu Oxymóron "napsal majitel dvou Aprilií", snad jsem něco nezakřiknul
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Nebo dvě bezproblémový rakouský
Nebo dvě bezproblémový Italský
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Nebo dvě bezproblémový Italský
Nebo nemeckou, ze?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Nebo nemeckou, ze?
prostě evropský ,žádný rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Není to trochu Oxymóron "napsal majitel dvou Aprilií", snad jsem něco nezakřiknul
Ten vikend (vecere) nic. Musel jsem to zrusit...
e: plati i pro Ivose
Naposledy editováno 18.04.2024 08:53:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše:
Ani tady se ty vydechlé twiny neztratily. Je teda fakt, že to nebyl 1000cc ale 1198cc v případě 1098R.
Jojo, 12ka bawu skoro stacila. Akorat provozni naklady jsou dvoujnasobny.
Ale presne tohle velice dobre reprezentovalo pro hobiky, co dostanou za svoje penize .... koukat na SBK je mimo, to je prototyp kterej nema s tim co je na krame spolecnyho prakticky nic, jen ram a obal motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Jojo, 12ka bawu skoro stacila. Akorat provozni naklady jsou dvoujnasobny.
Ale presne tohle velice dobre reprezentovalo pro hobiky, co dostanou za svoje penize .... koukat na SBK je mimo, to je prototyp kterej nema s tim co je na krame spolecnyho prakticky nic, jen ram a obal motoru.
I rám je upravenej.
A teda mimochodem kdyz se bavime o tom, co bylo v motoru jinak, tak vacky i spajzka na Baylisovku se obcas objevi na inzerci. Staci jen matercard. S podvozkem to bude stejne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: I rám je upravenej.
vyztuženej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: vyztuženej
Jo a potřebný místa frézovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Jo a potřebný místa frézovaný.
To ale mluvis o tom japonskym keplu. Italky mely i stavitelnej uhel rizeni v produkcni verzi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: To ale mluvis o tom japonskym keplu. Italky mely i stavitelnej uhel rizeni v produkcni verzi..
A jak to s tím frézováním souvisí?
Vím, že třeba RSV to měla, ale zajímalo by mě, kdo tam něco měnil...
Naposledy editováno 18.04.2024 11:12:29
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Já bych to nechtěl takový štelovátka. Štvou mě už i nastavitelný stupačky, řidítka a sedačka. Stejně tak sedačka v autě. Když to nastavit nejde nebo jen málo, tak sedneš a jedeš. Ale když je tam tisíc hejblátek, opěrek, nastavitelný sklony, prohnutí všeho možnýho a nevím co ještě, tak furt seřizuješ a furt je to nahovno
Právě výhoda možnosti nastavit, co vyhovuje nejvíc a nechat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Já bych to nechtěl takový štelovátka. Štvou mě už i nastavitelný stupačky, řidítka a sedačka. Stejně tak sedačka v autě. Když to nastavit nejde nebo jen málo, tak sedneš a jedeš. Ale když je tam tisíc hejblátek, opěrek, nastavitelný sklony, prohnutí všeho možnýho a nevím co ještě, tak furt seřizuješ a furt je to nahovno
A dovedeš si představit sedačku v autě fixně nastavenou z fabriky na žmuldu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Právě výhoda možnosti nastavit, co vyhovuje nejvíc a nechat...
Taková je teorie. Wow. všechno nastavitelný. To bude perfektní
A realita je pak taková, že nastavuješ a nastavuješ a nastavuješ. Seš z toho otrávenej, bo to stojí furt za hovno a vybereš to, co je nahovno nejmíň
e: A na to si pak zvykneš. Kdyby si to nastavování vynechal a zvykl sis hned na začátku, seš na tom stejně
Naposledy editováno 18.04.2024 11:19:23
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A jak to s tím frézováním souvisí?
Vím, že třeba RSV to měla, ale zajímalo by mě, kdo ram něco měnil...
Tak bavime se o 998 vs K5. A 998 mela SBK ram na produkcni verzi vcetne toho krku.. Staci mit jen srdicko, na vse ostatni je Mastercard.. Nicmene, ja bych u te matrixovky nic nemenil. Je to proste kus moto i filmovy historie. A ted mi rekni, kterej film s GSXR spada alespon do B-ckovy kategorie filmove produkce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Taková je teorie. Wow. všechno nastavitelný. To bude perfektní
A realita je pak taková, že nastavuješ a nastavuješ a nastavuješ. Seš z toho otrávenej, bo to stojí furt za hovno a vybereš to, co je nahovno nejmíň
e: A na to si pak zvykneš. Kdyby si to nastavování vynechal a zvykl sis hned na začátku, seš na tom stejně
Jak pisu vyse. U tech motorek to funguje tak, ze nikdo z nas nic nepozna. Ale zvanit u pumpy a v garazi u sklenicky se o tom da celej den.. A to se pocita..