zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Předchozí telefon (iPhone7) jsem dva roky vozil v obyčejném gumovém držáku Fixed . Tím,že je to celé pružné, netrpěla optická stabilizace foťáku. Lze ho ale použít jen na malé lehké telefony.
Teď mám podstatně těžší i14, tak jsem hledal něco, co bude dostatečně pevné, ale zároveň to bude filtrovat vibrace. Vozit dva telefony (starý na navigaci) jsem zkoušel asi měsíc, ale nevyhovovalo mi to. Quadlock ci Peak Design jsem nechtěl - jednak kvůli nutnosti originálního pouzdra, a pak jsem na YT narazil i na nějaký test těch jejich antivibračních podložek, a nic moc.
Do finále se u mě dostal právě DR2, a pak ještě RAM Mount X-Grip. U něj je nově i antivibrační modul .
Známý mi doporučil tenhle www.lsadv.cz/produkt-132-moto-drzak-telefonu-v-4-0 , je na stejné brdo jako DR2, ale je prý lepší. Váhově ani složitostí bych si nepolepšil.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vozím podobný tomuto, zakoupen na ali, uchycení pod zrcátko. Součástí je guma, která se přetahne přes rohy telefonu, neměl jsem nikdy problém (ale nejezdím těžký terén).
Naposledy editováno 25.04.2024 12:26:29
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Každopádně dík poznatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Ahoj, poradíte nějaký držák mobilu na enduro?
Na předchozí moto jsem měl držák DR2, ale ten se mi zdál už dost težký a takový složitý.
Nepotřebuji zamykání. Připevnění na trubku ?12 mm nebo na plotnu - je mi to jedno, protože budu teprve dělat lešení na plexi, takže to přizpůsobím.
Díval jsem se Quadlock, ale nemají originál kryt na můj mobil a navíc se bojím přehřívaní v létě.
Takže hlavní požadavek je, aby to nevážilo 0,5 kg a něco spolehlivého, abych neztratil mobil.
Pouzivam to na okruhovce, a je to bomba. Ja mam do diry v krku rizeni nad brejle, od Peak design. Stoji to hodne penez, ale je to BOMBA. Maly, lehky, krasne udelany, prezilo i dva lonsky pady (drzak i telefon, i kdyz jednou telefon dostal kacerem chudak), a odpruzeny to uchyceni, takze nedostava takovej kalup od vibraci. Maj i "na riditko a dalsi".
Na kryt telefonu se nalepi protiskostka, a cvaknout tam telefon a zase odcvaknout je fakt nanosekunda.
Jsem megaspokojen a penez nikdy nelitoval.
Naposledy editováno 25.04.2024 15:42:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: Mne by se libil drzak s ingegrovanym USB portem, plati i u modelu 300L MY23, ze ma volny konektor elektrickyho prislusenstvi schovany za svetlem pod pristrojovkou? A poradi mi nejaka dobra duse, kde k nemu koupit protikus?
Konektor je vpravo za světlem. Protikus k němu je konektor Sumitomo 6189-7408 a u nás ho seženeš těžko. Levněji výjde jako komplet s nějakou zásuvkou z Aliexpressu. Nebo se prý používá na mlhovky v nějakých autech Honda, tak by to asi šlo najít a ustřihnout na vrakáči.
Povolený odběr má 3A, je to spínané klíčkem a je to na jištěném okruhu spolu s budíkama a ovládáním relé dalších okruhů. Tedy nejdůležitější okruh, na kterém když spálíš pojistku, nejedeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
a) Použít tu Hondí zásuvku na spínání relé, k němuž natáhneš samostatný drát se svoji samostatnou pojistkou od baterky (nebo úhledněji od šroubovacího kontaktu na startovacím relé, kde je i hlavní 30A pojistka.
b) Nepoužiješ relé ani Hondí zásuvku, natáhneš si drát od nějaké méně důležité pojistky spínané spínačkou. Ja jsem zvolil pojistku ABS v pojistkové skříňce pod sedlem (protože 30A pojistky ABS nad schránkou nářadí nejsou spínané). Tenkým šroubovákem jsem vytáhl kontakt z pojistkové skříňky, co z něj vede velmi tenký drátek do řídící jednotky ABS. Nožem jsem ho rozkrimpoval (otevřel), přidal k tomu tenkému drátku drát vhodného průřezu (1.5mm2) a zase zakrimpoval. Pokud bych tedy vyhřívanýma heftama spálil pojistku, přestane mi fungovat pouze ABS, které upřímně k ničemu nepotřebuji.
Jedna typická USB zásuvka dává max 3A@5V, tedy žere max 1.5A@12V i se ztrátami. Není to tedy velká zátěž. Zato slušné vyhřívané hefty žerou 5A, není vhodné je připojit úplně na cokoliv, co se v té motorce najde. V origo instalaci jsou i dráty výrazně tenčí než 1mm2, nikde tam nedali silnější, než je potřeba.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Když si kliknu na inzeráty toho člověka, působí to na mě, že náhle zbohatl, nakoupil vše co ho napadlo a teď po pár letech toho půlku prodává.
Kdybych se rozhodoval, jestli novou 250L za 110K nebo si 30K připlatit za novou 300L, určitě bych zvolil 300L.
Jezdil jsem na obou, s kamarádem si občas motorky prohodíme. Odstupňování převodovky na 300L dělá v terénu obrovský rozdíl. Navíc motor 250L je takovej jalovej. Ač je rozlíl objemu malý, 300L působí mnohem živěji. Ale také méně uhlazeně/kultivovaně. A to nepočítám záruku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ono ostatně toho teď na tu motorku mám navíc víc
Když byste někdo sháněl nejeté gumy
Metzeler MC 360 Mid Soft, 120/80/18 TT,R 62 R
Metzeler MC 360 Mid Soft, 80/100/21 TT,F 51 M
nebo fungl nový homologovaný laděný Arrow výfuk (komplet) na CRF, tak dejte vědět
Naposledy editováno 06.05.2024 10:01:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zajímalo by mě, jak je to hlučné, zejména ale bez katu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Výkonově a kvalitativně jsou oleje od Motulu odspupňované 300V, 7100, 5100, atd. Na ostré jsem jezdil 300V, teď jezdím 7100, ale myslím si, že zbytečně vyhazuju peníze a měl bych dávat 5100 A ještě barvou se liší, 300V je krásně zelená, 7100 červená a 5100 oranžová/jantarová
Honda předepisuje jednotný olej do všeho, aby v servisu stačil jeden sud oleje na naprostou většinu motorek a nemuseli jich mít několik.
Ono CRF300L není nijak náročný motor. Naopak je to jednoduchá technologie méně náročná na mazání než to co vyráběli před tím. Ocelová vložka válce místo nicasilu, vahadla s válečky místo hrníčkových zdvihátek, žádné hydroštely (ty byly snad jen v CB750).
Vyběhlo tu na mne pár videí s CRF z Vietnamu, tak koukněte.
Švejdy45 píše: Čau blbej dotaz jakej je rozdíl mezi motul 5100 a motul 7100....samozřejmě 10w30 .. jak máte zkušenosti, jakej dáváte???
Dávám 10w-40 a teď sem koupil Motul 5100. rozdíl mezi 7100 poznáš jen v peněžence, v ničem jiným. Popravdě by do CRF bohatě postačila i řada 5000, když sme u toho Motulu. Doteď jsem jezdil jen Silkolene ve všech motorkách, ale už za něj chtěj nekřesťanský peníze, tak na něj už seru.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |