Téma: Zvyšování výkonu Pařeza
23.4.2024 v 20:20
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Má někdo zkušenosti a tipy, jak navýšit výkon Pařeza ? Chová se tak že jednička jde dost do otáček, dvojka taky a trojka se skoro úplně zadusí (do mírného kopce). Výměna primárního řetězového kolečka nepomohla. Co s tím ?
Naposledy editováno 23.04.2024 20:30:23
Naposledy editováno 23.04.2024 20:30:23
1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza
ty neznáš zvuk fichla?
Jóóóóóóóó
Néééééééé
Sorry ftípek
Jóóóóóóóó
Néééééééé
Sorry ftípek
1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza
Máš prehozene kolečka v prevodovce na 2 rychlosti, rozpulit a na hridelich prohodit prostřední kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
ja1> Špatná odpověď, rozhodně nepůlit. Typ 555 má obě kola shodná s 19 zuby.
2 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza
Zdar, já bych to vyřešil jednoduše. Koupil bych opravdovou motorku. Věř mi, že to vyjde levnějc. A tohle bych postavil do garáže pod plachtu. Za 50 let to bude mít cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
rg250> on už má cenu dneska
rg250 píše: Zdar, já bych to vyřešil jednoduše. Koupil bych opravdovou motorku. Věř mi, že to vyjde levnějc. A tohle bych postavil do garáže pod plachtu. Za 50 let to bude mít cenu.
Za 50 let to právě už zase žádnou cenu mít nebude.
V tu dobu půjdou pod zem úplně poslední lidé, co na této slovenské pomstě začínali.
Nikdo mladší na tom už nejezdil a s tak hrozným sadomasochistickým strojem nebude chtít mít nic společného. Pro ně to bude jen staré harampádí.
Krautkopf píše: ja1> Špatná odpověď, rozhodně nepůlit. Typ 555 má obě kola shodná s 19 zuby.
Vím, pařeza mám v profilu a garazi, 555 není pařez, tam jsou veškeré úpravy zbytečné, jedině do něj dát motor z novějšího pincka a nebo slušně prodat
1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
Bugs> zdá se mi to nebo tam řadí čtyřku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
Georg2> Vypadá to jako 4q..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
Georg2> Jasně, 4q převodovka je při takových úpravách základ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
Bugs> S takhle silnym motorem bych základ rozhodně netvrdil. Jen racionální selekce choulostivejch dlů. Ale to lze řešit o 10tis levněji..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
Frantas> čau, ako som čítal jeho inzeráty, tak ponúka aj 4q prevodovku a aj úpravu 3q prevodovky, zmenu stáleho prevodu a dvojky. Musím o tých inzerátoch povedať kolegom , tu u nás sa jazdia závody Pionier Cup, ale podľa toho , čo som u nich videl v dielni asi už o Hozmanovy vedia. Len tie ceny, to keď som kecal na trati s majiteľom takého závodného pincka kategórie tuning, tak cena toho výtvoru prevyšoval cenu môjho endura + toho čo som vrazil do opravy = robota+prípravok+piest+kľuka+ložiská. Drahý špás. A ešte, koľko sa s tým natrápia.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza
krokoš> By mě zajímalo, jak by jsi upravil trojku-stálej převod
Jezdí se dlouhá jednička , s tim se posouvá i dvojka blíž trojce.
(trochu 17/21, hodně 18/20 nebo ještě víc 19/19) Všechno je "na trhu" hodně dlouho. Úpravců je víc.
Naposledy editováno 27.04.2024 17:21:04
Jezdí se dlouhá jednička , s tim se posouvá i dvojka blíž trojce.
(trochu 17/21, hodně 18/20 nebo ještě víc 19/19) Všechno je "na trhu" hodně dlouho. Úpravců je víc.
Naposledy editováno 27.04.2024 17:21:04
Frantas> čau, napísal som jasne: ponúka úpravu 3q prevodovky, zmenu stáleho prevodu a dvojky. Čiže z toho čo som napísal sa dá jasne určiť , že sa jedná o zmenu druhého prevodového stupňa a primárneho prevodu. A ináč , pre informáciu, dnes tu bol u mňa 90 ročný jazdec Pionier cupu a sme objednali ten závodný valec + hlavu+ piestnu sadu do pioniera. Zas som sa do niečoho namočil. Pri príprave trati na preteky čo budú 18.V. 2024 som porozprával o tých úpravách čo robí Hozman na pinďúroch = pinčloch , jasné, ako je mojím zvykom viac som kecal , ako robil. A ako vždy, som na svoje kecanie doplatil, vypili sme fľašku, objednali blbosti za cca 600 € nasral som manželku a ....je to. Ináč do úprav pinďúrov sa rozumiem ako hus do piva a ani tomu nechcem rozumieť.
Jo jsem blbej, přiznávám.
Ona ta dvojka se moc neposune. Hlavně je to znát na jedničce (tam je to převodový číslo co jsem psal)
A dvojka se posune díky tomu. Dvojkový soukolý je taky jiný, ale né tolik (jedno kolečko)
Ve svazarmu byly čtyřkvalty, to je známý. O pětikvaltu slyšim prvně. rozhodně se seriovou převodovkou by to nemohlo mít společnýho nic.
(Ladiči dělaj 4q i 5q do seriovejch karterů)
Ona ta dvojka se moc neposune. Hlavně je to znát na jedničce (tam je to převodový číslo co jsem psal)
A dvojka se posune díky tomu. Dvojkový soukolý je taky jiný, ale né tolik (jedno kolečko)
Ve svazarmu byly čtyřkvalty, to je známý. O pětikvaltu slyšim prvně. rozhodně se seriovou převodovkou by to nemohlo mít společnýho nic.
(Ladiči dělaj 4q i 5q do seriovejch karterů)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |
štartovanie jawa 555 Jawa 50/555 Pionýr | Emko62 | 13 | 2.9.2024 v 21:02 Bundes |
Oprava Klikovky Jawa 50/555 Pionýr | Tom350354 | 2 | 24.7.2024 v 16:39 rg250 |
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | 888888 | 47 | 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA |
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr | Alík76 | 13 | 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat |