kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Assa to ví přesně, protože to spolu teď řešíme. Tuhle akci nestíhám si myslím.
Tak do Decina pod most na NDW - to bude dobra proverka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: To je cermak,von byl 3min vedle a kvuli pizze za dve centa neprijde To fakt neni dobrej clovek
Vyhlasuju osobni ban na potencionalni PBckovy navstevy,4ever A jdu domu,ty tlousti uz me taky serou
Tak kvuli pizze to rozhodne nebylo. Na pizzu pro Tebe rozhodne mam. Ale to Brno jsem nerozdejchal a radeji valil dom.
Edit: jeste jsem si tam u nej v ulici malem na sterku rozbil hubu .
Naposledy editováno 03.05.2024 07:15:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nicméně, díky moc za fajn zastávku, tou dobou se mi začaly klížit zraky ale poté, jsem těch 2:48min dojel v podstatě ok...
Naposledy editováno 03.05.2024 07:15:36
Nekdy mozna zkusim spocitat, kolikrat cestou do prace za tech 27km preradim. Prijde mi totiz, ze na tom velkym 2V cvakam porad. Zatim me to ale bavi. Dnes se mi to pri predjizdeni nejake dodavky zvedlo na zada, potvora divoka
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DrDNA01> ...ono to máš jedno, jestli ta pohorma přijde Kolína nebo z DC. Twl, se stydím ještě teď, nejsem připraven na situace " karty nebereme"... ale véča placená přítelem je dobrá malá domů
Nicméně, díky moc za fajn zastávku, tou dobou se mi začaly klížit zraky ale poté, jsem těch 2:48min dojel v podstatě ok...
To kdybys vedel,tak si to maso das taky,vid?
P_B píše: Tak kvuli pizze to rozhodne nebylo. Na pizzu pro Tebe rozhodne mam. Ale to Brno jsem nerozdejchal a radeji valil dom.
Edit: jeste jsem si tam u nej v ulici malem na sterku rozbil hubu .
Karma,co ti budu povidat
Kdybys prijel,pod mostem bys upad max do pisku a mohli jsme je v klidu pomluvit,ale ty ne
PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.
Tak auto už si neumím bez automatu představit. Tam mě bavilo řadit tak před 30ti lety. Ale na motorce mě to naopak baví.
Ale ano ,souhlasím ,že si to příznivce najde.
Naposledy editováno 03.05.2024 08:30:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Svět se v prdel obrací .
Automat
Co vam na tom vadi? Na cestovani (coz GS je) to je preci super. Muzete si radit jak chcete, a kdyz nechcete, tak to nechate na automatu a jen kroutite heftem vic/min.
Jezdim na okruhu R6ku bez naznaku elektroniky, radim nahoru ubranim plynu, dolu se spojkou. A Suzuki, s QS i Blipperem, a s trakci, a jezdi se mi na Suzuki lip. Alespon teda co se tyce techdle featur. ABS jsem jediny vyhodil, ale v provozu mi nijak nevadilo.
Tak cemu to vadi? Jako chapal bych kdyby si to clovek bez toho nemohl koupit, ale jako moznost, proc ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Jj, ohroženej druh jsme...
Ty ani ne Lidí co vykládají jak by jezdili a která motorka je nejlepší a pak jen pijí pivo, nebo víno je spousta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tak ja na to dosel jen na teplouskem skutru po meste....
Jen se soustredim na plyn, brzdu a stopu, nic vic...
Nemusim furt zamestnavat dve koncetiny a mozek razenim....
Tohle mne právě vůbec nesedí. Na krátký trasy mne přijde ideal právě stylovka, tam nemusí být pohodlná, ale musí bavit. Ale čistě jako dopravní prostředek je skutr dobrej, to zase jo. Ale stejně bych si na ježdění 5km vzal radši Surrona a jezdil to s úsměvem
PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.
Na krátký trasy není automat potreba, sle na velký jezdeni je super. Pro jelita, jako jsem já, je lepší i při závodění v zatackach a v terénu bych enduro bral hned v automatu, ale chtěl bych i funkční packu spojky, bez toho mne ro nešlo. Takže Rekluse stačí a systém co ma MV je asi taky super věc. Máš tam řazení, spojku, ale nemusíš to pouzivat
Palomoto píše: Tohle mne právě vůbec nesedí. Na krátký trasy mne přijde ideal právě stylovka, tam nemusí být pohodlná, ale musí bavit. Ale čistě jako dopravní prostředek je skutr dobrej, to zase jo. Ale stejně bych si na ježdění 5km vzal radši Surrona a jezdil to s úsměvem
Ale kam bych dal nakup, prilbu, proviant od babicek, basu piva?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.
No ja si to o tom terenu myslel taky. Ale naposledy me od hodne skaredyho konce zachranilo to, ze jsem vymacknul spojku (na zadni brzdu jsem v tu chvili nedosahnul a plyn jsem taky nemohl zavrit). I tak to byl polet a kotrmelce. Ja bych na Enduro/MX motorku bez spojky a s brzdou na noze nechtel. Jeste se da mit misto spojky brzdu. Pak to clovek zahamtne (tak jsem to mel na Surronu), ale na noze bez spojky mi to v tuto chvili prijde sebevrazedny)..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: DrDNA01> Tak si dáš pro svoje účely místo spojky páčku, co bude mít funkci (el.) cutoff. Třeba se u takových motorek začne něco takovýho dělat. Nebo pomůže elektronika a zareaguje za tebe... Nebo se to bude dělat se spojkou. Uvidíme, kam se to celý posune. Horší, než teď, to určitě nebude.
To je ovsem jeste hudba budoucnosti. V podstate i kolem toho Varga Ti spousta vyborych enduristu rekne, ze dokud to nebude mit nejaky emulator spojky, tak to nechteji - ta spojka je fajn i na vyjezdy, preskoky prednim kolem, nebo na liznuti pred zatackou. Takze je ta bazspojkova moda spis pro lidi, co s tim zacinaji a nejsou svazani konvencema, nebo jeste spis pro ty cestovatele, kteri nemaji realne ambice jet off. Jinak ja uz to tu psal. Me se na Vargu jezdilo epesne. Ale nedostal jsem se s nim do krizovky. Tak nevim, jak bych vlastne resil alternativu "vsechno je prdeli, zmacknu spojku"..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Me jeste varg nenatahl jako mi to bezne delala 450… ale jezdim vykon zhruba jako ma 250…
Na enduro netusim, to jsem nikdy nejezdil, nejezdim a asi ani nebudu… je to za me prilis velky riziko pro pilota a prilis se pri tom nici motorka…
Koudy: elektricky trialky maji normalni spojku.
Ta slovinska elektrika ma virtualni spojku na leve elektronicke pacce … jestli se to dostane do vyroby je otazka. Ono na trhu nebude az takovej hlad po tech ele kroskach a zaplni to varg, protoze prisel prvni… masivnejsimu rozsireni bude branit vydrz, ktera je proste mala, s tim se neda nic delat…
Naposledy editováno 03.05.2024 10:18:10
DrDNA01 píše: Takze je ta bazspojkova moda spis pro lidi, co s tim zacinaji a nejsou svazani konvencema,
Já bych řekl, že to bude nejspíš jen o tomhle . Většina z nás už dožije se spojkou, ale ty mladý na to budou koukat jako my na kulatý jawy třeba
A co sem viděl Osety, tak tam je "spojková" páčka jako el. kontakt a nepřijde mi, že by ty lidi, co s tím dělaj ty úžasný věci neuměli.
Každopádně mně (nám) to už asi může bejt jedno. Profi úroveň u elktrik se nás netýká (mě ani u benzinových ).
Naposledy editováno 03.05.2024 10:18:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Spojka na vargu nejvic chybi tem, co jezdi na spalovaku prvni ligu - maji svoje zvyky kterych se nechteji vzdat. Lidi co jedou ligu na elektrice maji brzdu na leve ruce.
Me jeste varg nenatahl jako mi to bezne delala 450… ale jezdim vykon zhruba jako ma 250…
Na enduro netusim, to jsem nikdy nejezdil, nejezdim a asi ani nebudu… je to za me prilis velky riziko pro pilota a prilis se pri tom nici motorka…
Koudy: elektricky trialky maji normalni spojku.
Ta slovinska elektrika ma virtualni spojku na leve elektronicke pacce … jestli se to dostane do vyroby je otazka. Ono na trhu nebude az takovej hlad po tech ele kroskach a zaplni to varg, protoze prisel prvni… masivnejsimu rozsireni bude branit vydrz, ktera je proste mala, s tim se neda nic delat…
Je fakt, ze elektrika je na to natahovani takova nejaka hodnejsi. Taky mam ty nejhorsi vzpominky na benzinovy natahovaky.. Ale zas je otazka, co se stane, kdyz by tam clovek navolil max. vykon. Ja se teda priznam, ze i na 350 si davam mapu 1.. jenom, kdyz potrebuju nadhazovat predni kolo pres klady, tak tam loupnu dvojku.