3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nešikovná řidička v BMW nabourala myčku v Budějovicích
https://www.novinky....source=www.seznam.cz
Naposledy editováno 31.05.2024 15:15:37
FiZzeR píše: Zkoušeli jste někdo ty alternativní ghetto finty jak vyměnit gufera ventilů a nemuset sundavat makovici? Jako nafouknout to vzduchem, nacpat do válce prádelní šňůru a tak. Semlínej asi
Ano, dělal jsem to dvakrát, s polskou sadou (adaptér se vzduchové spojky na svíčku, pár nástrojů na stlačení pružin a práci s klínky).
Podle stavu motoru na to potřebuješ kompresor, kde ten menší skoro furt běží, protože pístní kroužky nejsou gumové a ventily také - tedy dost to profukuje. Podle umístění motoru v autě může být k některým ventilům na hovno přístup. Ale furt lepší než sundávat hlavu.
Píst si musíš zaaretovat (za řemenici nebo něco jiného) v horní úvrati, jinak ti tlak vzduchu otočí motorem i přes kvalt. Píst musíš mít nahoře pro případ, že by jsi ventil omylem otevřel při pokusu o zmáčknutí pružiny - unikne tlak a ventil propadne. Pokud máš píst v horní úvrati, jen ho vytáhneš za dřík zpět a tlak vzduchu ho podrží zavřený. To se ti jednou nebo dvakrát stane. Pokud by píst nebyl v horní úvrati, to si ani nechci představit.
Ta polská sada je spíše dvoumužná, protože jednou rukou držet pákou zmáčklou pružinu a druhou jednou rukou nasazovat klínky je poměrně nesnadné, když jsou utopeny v hlavě tak hluboko, že se tam dosáhneš jen magnetickým šroubovákem. Ale to záleží na motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Zkoušeli jste někdo ty alternativní ghetto finty jak vyměnit gufera ventilů a nemuset sundavat makovici? Jako nafouknout to vzduchem, nacpat do válce prádelní šňůru a tak. Semlínej asi
Tlakový vzduch nepotřebuješ. Stačí otočit motorem tak, aby byl píst v horní úvrati u ventilu, kde měníš gufera. Jde to i na 3er řadě s šestiválcem, kde 6. válec je víceméně až pod stěračem.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.novinky....odl-salvini-40473753
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Hlavně nějaká TV hvězda jménem Kořen - jeden bejvalej starosta, hajzl co zamořil zbytečnými radary snad 900km2 kolem Říčan
Si vždycky říkám, vždyť tyhle lidi taky někde musej bydlet a občas choděj domů za tmy...
FrancisR píše: Tlakový vzduch nepotřebuješ. Stačí otočit motorem tak, aby byl píst v horní úvrati u ventilu, kde měníš gufera. Jde to i na 3er řadě s šestiválcem, kde 6. válec je víceméně až pod stěračem.
To je riskantní. Ventil se opírá o píst pouze okrajem. Pokud jde horní miska pružiny snadno zmáčknout, není to problém. Na pár ventilech je ale miska do klínků zakleslá a nechce se pustit. Pak je potřeba buďto zabrat silou, nebo tu misku odklepnout kladivem. V obou případech hrozí, že se ventil opřený jen okrajem o píst lehce ohne a jsi bez komprese. To nechceš riskovat.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Kdyžs tak sprdnul pouhou recesi, čmoudící Teslu?
To z ceho jde ten dieselovej coud je nejspis benzinova V8 … ale dejme tomu, ale ze ten coud jde ze sani? Ja nemam problem s blbyma vtipama, ale do hloupejch si klidne rejpnu…
dvoumistna motokara na spz 225HP/595Kg
Asi hodne dobry svezeni i kdyz mi (na YT) prislo, ze je tam hodne velky turbo efekt s turbou dirou, ale to by se muselo zkusit.
Naposledy editováno 04.06.2024 16:30:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: .. Ja nemam problem s blbyma vtipama, ale do hloupejch si klidne rejpnu…
Dyť tohle snad ani nebyl ftip, to nebylo než píčovina ale ten David, po 3 letech ve fastfoodech..