už od druhého majitele ( jeden 1290 SD R najeto 25tis, druhý SD 1290 GT najeto 14tis.km ) jsem slyšel, že při výměně oleje mívají v sítku (kde je i magnet) špony a to jak ocelové na magnetu tak hliníkové v sítku, že prej je to u KTM normální. Nic velkýho teda, spíše šponky cca 2-4mm které se zapíchnou do prstu...
Měl jsem vždy japonce a nestalo se mi , že bych při výměně oleje někdy zaregistroval špony v oleji, byť malé.
Je to u KTM opravdu normální, nebo je něco špatně?
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
No zas to človeka vedia k slabej spoľahlivosti značky KTM. Ani na mobile.de nie je KTM s najazdenými viac ako 100000km.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
nevo7 píše: Veľké špony, tak niečo je zle. Čierny prach, či ako tu už bol obrázok, špony 0,1x1mm, to sa vždy na tie magnety nachytá.
No zas to človeka vedia k slabej spoľahlivosti značky KTM. Ani na mobile.de nie je KTM s najazdenými viac ako 100000km.
I v české inzerci se občas ukáže 1290 se 100+ tis. km . Většinou Advíky Téčka. 1190 celkem běžně.
Naposledy editováno 05.06.2024 21:48:19
riderr3 píše: dakarista> každej vypouštěcí šroub má, nebo by měl mít magnet...
japonci v 90% nemají a filtr raději v plechovce, aby to nikdo neřešil....
na obrázku to nijak strašně nevypadá, spíš tu někdo dělá z komára velblouda....
2 reakcí na tento příspěvek KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Super Duke - špony v oleji
dubínek93 píše: Buď v klidu ja pokaždé výměně oleje mám také tyhle ,,šponky,, prý je to u větších ostřejších dvouválu normální (ducati 1199s) po zavolání do autorizovaného servisu mě bylo řečeno ať neřeším a jezdím...že i proto tam ten magnet je...
Ne, to fakt není normální. V tom motoru není nic, z čeho by se mohly dlouhodobě odlamovat takové kusy materiálu a přesto nikde nechyběly.
Tedy pokud nepovažujete třeba převodovku za spotřební materiál, co se jednou za čas mění.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | Versysák__ | 5 | 10.10.2024 v 22:39 Kohlstein |
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... | riderr3 | 1 | 6.9.2024 v 15:28 Gahan37 |
Jaké moto pro jízdu ve dvou BMW S 1000 XR, KTM 1290 Super Duke GT, Kawasaki Ninj... | Motobro | 12 | 1.9.2024 v 17:10 Gahan37 |
Brzdová kapalina nebo minerální olej KTM 1290 Super Duke R | Martin1200 | 4 | 24.8.2024 v 21:34 Martin1200 |
Ktm superduke gt tlumiče KTM 1290 Super Duke GT | Fernando1 | 9 | 19.8.2024 v 23:33 Versysák__ |